adek Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Jeśli chcielibyście coś zniszczyć, przestrzelić, zdemolować, wysadzić, zepsuć ... oczywiście w programie 3ds max to być może zainteresuje Was narzędzie o nazwie RayFire Tool. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=285
piotrek Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 oczywiście w programie 3ds max Oczywiście. xD Ciekawe jak to w praktyce wygląda. Ten szklany teapot fajnie wygląda, ale ciekawi mnie, jak długo się liczy.
Tomala Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 W połączeniu z thinking particles całkiem fajne demolki można robić.
Mr_SAN Posted August 11, 2008 Posted August 11, 2008 Szukalem czegos takiego dla maxa. Cos pieknego - wlsnie obejrzalem tutoriale ze strony producenta - ten plugin to potega (szczegolnie przy tworzeniu pekniec) a zarazem banalny w obsludze.
Leru Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 (edited) e tam! Ręczne dzielenie rządzi ;) bądźcie pr0 piotrek -> tak szybko jak reactor szybko liczy. Mnie ciekawi jak geometria dzielona jest modyfikowana w środku skoro to tak stabilnie wychodzi. Chyba, że coś mi się pomyliło ;) Jeśli używa PhysX'a to bardzo szybko działa ale jeśli używa PhysX'a to chyba nie używa reactora. A może używa? Can't decide! Can't decide! Brain aneurysm! Edited August 13, 2008 by Leru
Ramsez Posted August 13, 2008 Posted August 13, 2008 Z tego co czytałem na stronie producenta to to działa na rectorze.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now