Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeśli chcielibyście coś zniszczyć, przestrzelić, zdemolować, wysadzić, zepsuć ... oczywiście w programie 3ds max to być może zainteresuje Was narzędzie o nazwie RayFire Tool.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=285

 

 

  • Replies 6
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

oczywiście w programie 3ds max

Oczywiście. xD

 

Ciekawe jak to w praktyce wygląda. Ten szklany teapot fajnie wygląda, ale ciekawi mnie, jak długo się liczy.

Posted

Szukalem czegos takiego dla maxa. Cos pieknego - wlsnie obejrzalem tutoriale ze strony producenta - ten plugin to potega (szczegolnie przy tworzeniu pekniec) a zarazem banalny w obsludze.

Posted (edited)

e tam! Ręczne dzielenie rządzi ;) bądźcie pr0

 

piotrek -> tak szybko jak reactor szybko liczy. Mnie ciekawi jak geometria dzielona jest modyfikowana w środku skoro to tak stabilnie wychodzi.

 

Chyba, że coś mi się pomyliło ;)

 

Jeśli używa PhysX'a to bardzo szybko działa ale jeśli używa PhysX'a to chyba nie używa reactora. A może używa?

 

 

Can't decide! Can't decide! Brain aneurysm!

Edited by Leru

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy