Skocz do zawartości

Postać3D: Anas Dream (large)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Długo mnie nie było- praca, praca, praca. Znalazłem jednak wolną chwilkę aby podłubać coś dla siebie. Stoczyłem więc kolejny bój z 3ds max, mental ray i przecudnym, stabilnym, zawsze działającym i "wcale nie zabijającym pamięci" maxowym Hair and Fur. Tak oto po około 40h pracy mojej (czy też komputera pocącego się nadwyraz) prezentuję Wam odbicie Any w lustrze jej snu... Cóż, nedociągnięć jest wiele, jednak wciąż się uczę. Też pod koniec mnie czas pogonił, więc sporo wykończyłem na szybko ;/ W PS dodałem tylko warstwy tonujące, kontrastujące i zafakowałem DOF/BLOOM. Żaden detal, włosek etc nie były dodawane ręcznie.

 

Miło będzie poznać Waszą opinię na temat pracki oraz konceptu. Starałem się połączyc realizm z mangowym, japońskim stylem. Eksperymety z kolorami, co z resztą widać w pozieleniałych cieniach :)

 

anajd3.jpg

anajd3.f21677e6cf.jpg

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noooo noooo bez kitu mi się BARDZO podoba! Pojechałeś :) Można przyczepić się do szczegółów ale mniejsza :) Jest naprawdę spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i świetnie Ci wyszło połączenie mangi z realizmem. Osobiście nie jestem fanem mangi a Twoja praca bardzo mi się podoba. Może troche za bardzo widać podział na plan 1 2 itp ale świetny klimat w pełni to rekompensuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam model jest dosc dziwny i nieanatomiczny (oczy, szczeka, kosci policzkowe...) cos tam poprostu nie gra, p rzez co postac nie jest porzekonywujaca. Napisales ze chciales osiagnac po czesci realstyczny efekt a wyszlo naprawde dosc sztucznie bo na samej twarzy nie ma dobrej texturki/ shadera a w kilku miejscach jest poprsotu na maxa przepalona co jest w moim odczucia ogromnym bledem. Wlosy wyszly tak jaby byly narysowane w psie, malo realistyczne.

niestety pracka jest przecietna. wiem ze jestem bardzo krytyczny ale zdecydowanie stac Cie na weicej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Dzięki za komentarze. Miło poczytać Wasze opinie.

 

Zamieszczę w wolnej chwili siatkę etc. Generalnie nic nadzwyczajnego. Scena ma jakieś 30k poly, wszystko nadrabiałem światłem i mapami.

 

Matys- okres? Generalnie musisz zadzwonić do koleżanki mojej i jej powiedzieć, że coś "jej tam nie gra na twarzy" ;) Nie stać na dzisiaj na więcej w stillach 3D- gdyby było mnie stać to byłoby lepsze, czyż nie? Uczę się, still to coś do czego siadam raz na pół roku w wolnej chwili. Tak więc nie spodziewam się, iż będę zbierał laury w tej materii. A skoro udało mi się osiągnąć na symulatorze efekt malowanych włosów w PS- to jestem z tego dumny :) nigdy mi to nie wychodziło; źle mnie zrozumiałeś- chciałem połączyć realizm i mangę, więc efekt nie mógł być po części realistyczny- miał być bardziej dopieszczonym stylem współczesnych, renderowanych anime

 

Jeszcze raz dziękuję za komentsy i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chetnie zobacze zdecie Twojej kolezanki to bedzie mozna ocenic na ile model jest podobny do osoby.

musisz obiektywnie na to spojzec i sam ocenic obrazek. w moim oczuciu ta pracka jest poprsotu skopana i na Twoim miejscu na tym etapie bym jeszcze zdecydowanie to poprawial albno odlozy do nieudanych pracek i probowal zrobic jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys- Tak, teraz pamiętam, czemu przestałem udzielać się na tym forum :) Może po prostu jestem beztalenciem i nie mam tak wyczulonego zmysłu plastycznego jak Ty. Na prawdę nie rozumiem idei wypowiedzi Twojego typu. Zdaję sobie sprawę z błędów, niedociągnięć, rzeczy, które można zrobić lepiej- ale chyba po to właśnie jest forum, prawda? Żeby konfrontować, a nie wystawiać tylko swoje najlepsze prace. Poza tym na prawdę nie rozumiem dla czego pierwsza, akceptowalna pracka 3D którą zrobiłem nagle spotkała się z takim atakiem z Twojej strony. Przecież wystawiałem tu wcześniej więcej krapu (i to dopiero był krap!) i było "klepanie po ramieniu". To jest dosłownie smutne i przykre jak polskie społeczności internetowe są toksyczne, nieobiektywne, niedojrzałe. Wystarczy poczytać inne fora- chociażby CGSociety, gdzie kultura twórców jest niebotycznie wyższa. Nawet jeśli praca jest skopana i nadaje się tylko do szuflady z takowymi- kultura jakaś obowiązuje. Sposób w który przekazujesz, komunikujesz swoje myśli nie tylko zniechęca mnie do udziału w dyspucie, ale przedewszystkim dezorientuje.

 

Pozdrawiam.

 

EDIT- a, koleżanka jakby chciała aby wszyscy mieli zdjęcie to zamieściła by je na randka.pl; poza tym mogę Ci napisać jaka byłaby Twoja odpowiedź: "skopany nos, usta nie takie, oczy za wąskie"

, bo widzisz- zdjęcie i proporcje były inspiracją

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

madman1987 tutaj nie chodzi o talent czy posiadanie zmyslu plastyczniego tylko o strikte techniczne zbiegi, nic nie mowilem o tym czy mi sie ta pracka podoba czy nie, a nie chce sie tylko ograniczyl do klepania po plecach i przytakiwanie ze fajna pracka ... jestes juz na tym forum kilka dobrych lat, nie zaczynasz od podstaw tylko masz pojecie jak to powinno sie robic i co wylada dobrze a co nie, tymbardzie ze sam o tym piszesz bo zdajesz sobie sprawe z bledow a ich nie poprawiasz, swoja drago dlatego tez myslalem ze zrozumiesz moje krytyczne pdejscie do pracki. moja krytyka nie jest skierowana w Ciebie tylko w pracke ktora przezetujesz natomiast zdaje sobie sprawe kim dokladnie jestes znam Twoje wczesniejsze pracki dlatego tez pozwililem sobie napisac ze wydaje mi sie ze stac Cie na wiecej.

moje podejscie moze Ci sie nie podobac ale w zaden sposub Cie nie obrazam czy ublizam wypowiadam poprsotu (z mojej perspektywy) obiektywna opinje na temat danej pracki. to nie jest zaden atak czy brak kultury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klicek, ufam, że z tym "great work" to był żart ;) A włoski no trochę jasne... ale nie renderowałem elementów tylko odrazu cały obraz, więc miałem kłopot z tweakowaniem tego. Dodatkowo zarzekłem się, iż będę się starał jak najmniej robić w PS. Tak więc następnym razem bardziej przyłorzę się do ich materiału.

 

Matys, atak na pracę, atak na mnie- nie jest to ważne. Ważne jest samo słowo 'atak', tak czy inaczej zdajesz sobie także sprawę z tego, iż siedzę głównie w game-art. A game art i renderowanie, komponowanie etc. to dwie kompletnie inne bajki. Mój poziom w tworzeniu grafiki do gier na prawdę nie idzie w parze z umiejętnościami tworzenia statycznych renderów. Z resztą to widać. Wychodzi na to, że przeceniłes moje umiejętności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madman, zamiast sie od razu obrazac, powinienes grzecznie przyjac krytyke, bo to co napisal Matys jest dosc trafne. Nie do konca juz rozumiem czy chcesz krytyki czy poklepywania. Poklepywanie jest mile, ale jeszcze milsze gdy zasluzone, prawda?

 

Ta twarz pomijajac stylizacje, ktora moim zdaniem nie jest szczegolnie trafiona, jest po prostu zlym modelem. Trudno sie polemizuje z kims kto mowi ze "wlasnie tak chcialem". Byc moze tak chciales, ale jest tu sporo rzeczy niedopracowanych ktore bym wymienil gdybym sie ludzil ze chcesz posluchac.Jest pare ryzykownych pomyslow jak np kolor wlosow przypomina mi miejscami gencjanowa siwizne babc.

 

Do "git" niestety troche brakuje, ale na duzy plus jest to ze skonczyles, bo to czesto wcale nie jest oczywiste.

Aha, no i nie uciekaj od photoshopa bo to glupie. Jesli mozna cos zrobic w sekunde w ps, to po co marnowac godzine na renderin od nowa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madman, o ile fajnie pojechałeś z buźką i bustem, to włosy skopsałeś, może i mają klimat "malowanych" ale tutaj zdecydowanie nie pasują, wyglądają na rozmyte, szczególnie patrząc równocześnie na tę ozdobę na włosach, gdzie bloom jest przekombinowany i rozmywa ten element.

 

Buźka wyszła fajnie, ostro, tak samo ubranko i włoski na ubranku, po co więc dałeś taki dziwny zabieg na włosach? W paru miejscach, owszem, ale nie wszędzie, zwróć uwagę na grzywkę, blenduje się z czołem, między innymi przez cień/occlusion? pod nią.

 

To moje subiektywne wrażenie, na tę prackę patrzy się przyjemnie, jednak wzrok nieustannie widzi coś, co nie powinno mieć miejsca. Może właśnie o te włosy chodzi?

 

Co do dyskusji wyżej, pracka jest naprawdę fajna, zapewne kosztowała Cię sporo pracy.

A jeśli są niedociągnięcia? To, że siedzisz w game arcie to nie jest argument. Jeśli pracka jest skopsana, kultura obowiązuje, owszem, ale krytyka jest krytyką, trzeba tak robić, żeby się podobało, jak się nie podoba publice, przeanalizować komentarze, wziąć to do siebie i nie obrażać się. Dużo bardziej wartościowy jest komentarz jadący po pracy w jakikolwiek sposób niż komentarz pochwalny.

 

A anatomia, kanon kanonem a natura naturą..

Tak czy inaczej, imo front się należy;)

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności