Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Spoko

 

Tomala zgadzam sie w 2ch sprawach, bryla narzuca forme modelu, ale w wiekoszsci przypadkow (jezeli wiemy co chcemy osiagnac) pomaga to tylko, wychodzi na dobre modelowi :)

Ale faktycznie calkiem przyjemne spostrzezenie, z 2giej strony trzeba miec super skilla (doswiadczenie) czyli mowiac krotko dupogodziny zeby wiedziec jak pociagnac model dalej, zeby wygladal dobrze, chodzi mi o modelowanie bezconcepcyjne nie wspierane referencjami itp, hmm

 

Co do modeli poly a modeli zb- odbior jest inny bo zbrushowe zawsze bede inaczej odbierane, bo maja wiecej detali a czlowiek juz jest taki ze kocha takie rzeczy, dlatego zbrushowy model bedzie odbierany jako lepszy mimo ze technicznie wydaje mi sie ze wiecej modeli w poly jest zrobionych o niebo lepiej, wystarczy polukac oldskulowe modele, potem wejsc na zbc i zobaczyc to co sie dzieje na belce pod rekomendacjami az po prostu oczy wypala ;) czego to jest zasluga? ;)

 

No wlasnie jest duzo prosciej, ale ja mam dziwne odczucie robiac w zetce nad ogolnym lookiem, nie wiem czym to jest spowodowane, ale wydaje mi sie ze trybem wyswietlania, jest on dziwny splaszcza obiekt, rysujac jakies cienie z tesco, ktore wcale nie poprawiaja glebii, nie moge zapanowac nad tym ustrojstwem, albo jestem przyzwyczajony do maxowego/wingsowego wyswietlania.

Tak czy inaczej czekam na muda ze wzgledu na jego viuport zobaczymy co tam wymeczyli :)

  • Odpowiedzi 68
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Luki Luki no walsnie efekt nie zawsze jest najwazniejszy jak robisz sobie rzeczy do stillka albo do folio kilka modelikow to ok

 

Co fakt tez sie dziwie ludziom ktorzy nie uzywaja ps itp

Napisano

potem wejsc na zbc i zobaczyc to co sie dzieje na belce pod rekomendacjami az po prostu oczy wypala ;)

co prawda to prawda :) chociaż jeżeli chodzi o "gołe" modele to jest to jedna z moich ulubionych galerii

No wlasnie jest duzo prosciej, ale ja mam dziwne odczucie robiac w zetce nad ogolnym lookiem, nie wiem czym to jest spowodowane, ale wydaje mi sie ze trybem wyswietlania, jest on dziwny splaszcza obiekt, rysujac jakies cienie z tesco, ktore wcale nie poprawiaja glebii, nie moge zapanowac nad tym ustrojstwem, albo jestem przyzwyczajony do maxowego/wingsowego wyswietlania.

Tak czy inaczej czekam na muda ze wzgledu na jego viuport zobaczymy co tam wymeczyli :)

 

Też sie kiedyś nad tym zastanawiałem i czasami ustawiałem sobie fastshadera + jednolite jasno-szare tło + ewentualnie perspektywa co jakiś czas dla podgladu z trochę wyższym focallenght niż standardowe. Jak dla mnie całkiem inna klima bardziej maxowo sie czuję ;)

Napisano

KLICEK--> hehe nie oburzylem sie bo nie mialem powodu zeby sie oburzyc

tak naprawde to chyba sie nie powinienem juz wypowiadac bo za cienki jestem :)

wiec napisze tylko spoko KLICEK hehe :)

Napisano

Klicek - przez efekt rozumiem tez ladna, animowalna siatke. Ja wole zrobic bardzo duzo w mayi, a dopiero potem w zbrushu. Chyba ze robie facjate ktore moze sobie wygladac jak mi sie spodoba, i bedzie uzyta do palenia normali. Wtedy biore jakas baze i rzezbie.

Napisano

No fajnie wam idzie, az sie wstydze pokazywac :) ale czemu nie ma updatow?

 

Cos tu jest chyba nie tak, chociaz proporcje raczej ok i oczy +- tez.

 

martyfeldman01qf7.jpg

Napisano

spróbuj delikatnie unieść lewe oko, zburzyć symetrię i podnieść usta troszkę wyżej ust.

A brak upów z mojej strony to maturka w tym roku i kochani nauczyciele starający się dać nam jej przedsmak we wrześniu:P

Napisano (edytowane)

Morte no to współczuję :)

 

martyfeldman02pn3.jpg

 

Czy trzeba modelować włosy? To jest bez sensu. Niczemu to nie służy tylko zabiera czas. Może ktoś obcykany z włochami zrobiłby je na szybko żeby każdy mógł ich użyć i nie byłoby pod tym względem różnic w modelach. Nie chodzi tu przecież o dłubanie włoska po włosku. Ewentualnie zrezygnujmy z włosów wszyscy.

Edytowane przez Gomez
Napisano

łoo super dużo lepiej!

W tygodniu może wrzucę jakiś updejt mojego

Napisano

Gomez -> osz qrde daje rade bardzo :D!! nie wiem tylko czy te uszy powinny być takie "ulane" ale jak dasz na to texturke to sie bardzo duzo zmieni.

 

Pozdrawiam

Napisano

Gomez jest super. Co do włosów to przecież zabawa, coś tam nabazgraj np przy pomocy claytubes albo np slash 2 a potem możesz się pobawić w jakiś losowy detal mażąc byle jakim brushem.

Napisano

Widać od razu że to nielota :) Fajnie wyszło tylko chyba jeszcze oczy są za mało wystające i wymagają dopracowania. Poza tym nos masz prosty patrząc z przodu, spójrz na inne foty, tam lepiej widać. Dalej okolice podstawy nosa i luki brwiowe - tam masz taki regularny łuk który wygląda sztucznie.

Napisano

mrkrzysiekB] a co ty za posłanca robisz tak nisko upadłeś?

 

nielot007 no zaczyna wygladac coraz lepiej już podobny

 

Gomez no ładnie ładnie

Napisano

Właśnie, też miałem o to zapytać. Jesteś przedstawicielem prawnym nielota?

 

Nieduży updat ale teraz mam mały projekt do zrobienia więc dłubnę coś więcej dopiero po weekendzie.

martyfeldman03ei4.jpg

Napisano (edytowane)

Nieźle chłopaki:) Jedziecie, temat bitw jest świetny, postac charakterystyczna. NA razie tylko kibicuje, bo umiejętnosci za małe;/ Morte według mnie nejlepiej sobie radzi, preszta pół kroku tylko do tyłu.:) Niem oge sie doczekac koncowych efektów!:) Kurde, cos czuje że ostro sie wezme za cwiczenie i moze w kolejnej minibitwie wezme udział:D 3mac sie!

 

Acha, mam pytanko: czy modelujecie zerkajac na obrazek tylko? Czy jako blueprint to robicie?:) nie znam sie, ale ja robiłbym to spogladajac na zdjecie i probując podobienstwo:) czy tak?

Edytowane przez ciastuch

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności