Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, to mój pierwszy pojazd po kilku latach, już dawno nie miałem przyjemności odwzorowania jakiegoś pojazdu, tym razem pokusiłem się na coś z duszą pontiac gto 67. Zachęcam do komentowania...Pozdrawiam ;-)

 

--- Edit ---

Wywaliłem wcześniejsze rendery, zamiast nich wrzóciłem ten w załączniku...

Pozdro...

Edytowane przez Morfeusz
  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie, nie tylko chodzi o siateczkę, powinien być widoczny obrazek, ale skoro go nie widać, umieszczę je standardowo, niestety w gorszej jakości, lepsza jakość na mojej stronce.

Napisano

I jeszcze 2...

 

Ps. Lakier to standardowy mat mr, oświetlenie to 1 spotlight i skylight plus kilka box'ów do imitacji refleksów.

Jeśli macie jakieś sugestie jakby to poprawić to z miłą chęcią je poczytam.

Napisano

Rendery w studio jeszcze troche dają rade ale w terenie słabiutko, zmieniałeś envir. mapping z screen na coś innego? bo chromy wyglądaja jak by były przezroczyste a w dachu odbija się podłoże.

Napisano

No niestety - chromy skopane z powodu mapowania typu screen - jak juz Pecet napisał. Przez to niektóre części wyglądają przezroczysto. Lakier to samo, chociaz tu już jest to mniej widoczne - ale zamiast nieba, mamy na górnych powierzchniach piasek - źle to wygląda bo nie ma linii przejścia między ziemią a niebem oraz zagęszczenia refleksów na zaokrąglonych częściach. Ja bym jeszcze nad tym posiedział, bo samochód ładny i trzeba by tylko światło/env/materiały troszkę zmienić.

 

Skoro używasz MR to ustaw plane na podłoże i reszte załatw MR sky + sun. Nie wiem po co robić dodatkowe dziwne kombinacje które opisałeś.

Napisano

Kurde a juz myslalem ze tylko ja widze przezroczyste autko. No i jak inni powiedzieli autko fajne model sie udal ale render lezy i kwiczy. Troche zmian z lakierem i oswietleniem i bedzie z tego niezla praca troche morfeuszu sie pospieszyles z finishem.

Napisano

jesli chodzi o te przeźroczyste chromy to mozna latwo nadrobic. Jesli to podspodem to plane z bitmapą w materiale screen to poprostu dodaj plane'owi modyfikator typu "camera map". Poszukaj w pomocy jesli nie wiesz o co chodzi(F1) Pamietaj ze musisz uzyc camery a plane musi miec duuuuzo poligonów cale mnostwo i problem bedzie rozwiazany;) powodzenia

Napisano

Modle ladny ale reszta skopana a szkoda, o chromach i lakierach to juz koledzy pisali wiec mysle ze wiesz jak to poprawic, kadry jakies dziwne (te na pustyni) przez co samochod wyglada jak zabawka, opony jakies dziwne, takie byly na referkach bo jesli tak to ok choc ja takich nie widzialem a jesli nie to je popraw no calkiem dobry model sie marnuje

Napisano

Kurde sam nie wiem co napisac. Z jednej strony cos fajnego jest w tym renderze a z drugiej troche odpycha. Napewno AA moglbys troche podciagnac. Jakos malo ostry ten render nie wiem czy to jakis blur w postprodukcji czy jakis nieudany dof ale troche to psuje prace wedlug mnie. Ogolnie sam pomysl na prezentacje mi sie podoba poprostu trezba troche dopiescic ten render i bedzie niezle.

Napisano

THX za komentarz...

To nie dof , chciałęm dodać lekką poświatę, taki minimalny glow, stąd troche nie ostre( kompresja tez swoje robi). No jasle hodzi o aa fakt, niewiem jak sobie z tym poradzić dalem samplink bardzo dóży, przez co renderowało sie strasznie długo a mimo to efekt wcale lepszy nie był...

Byłbym wdzięczny za podpowiedz jkaby można było by się z tym uporac...

ps. renderowane w mentalu

Pozdro ;)

Napisano

Światło jakieś dziwne pod samochodem. I jakoś jak "laleczka" ten samochód wygląda. (Nie dosłownie, tylko moze to przez materiał)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności