shqoopoo Napisano 21 Wrzesień 2008 Napisano 21 Wrzesień 2008 (edytowane) Witam, model na moim warsztacie 3D to polski pistolet maszynowy PM-63 Rak. Większość szczegółów już jest, choć elementy dodatkowe (jak np. pasek) jest WIP; oczywiście jak na razie brak materiałów, tekstur, podstawowe oświetlenie itp. Nie mam też pomysłu na otoczenie więc wszelkie pomysły i oceny mile widziane. Edytowane 16 Październik 2008 przez shqoopoo
shqoopoo Napisano 23 Wrzesień 2008 Autor Napisano 23 Wrzesień 2008 Koncept zaczął się krystalizować, pora więc na UP'ek:
Vega Napisano 23 Wrzesień 2008 Napisano 23 Wrzesień 2008 Witam, mi się podoba ;) Zastrzeżeń niemam tylko pasek trochę sztywny ;] Ale to zależy od Ciebie.
owiec Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Model bardzo fajny. Czekam na tekstury. Moze poloz go na tych ceglach, bo dziwnie sterczy :)
Falcon Napisano 24 Wrzesień 2008 Napisano 24 Wrzesień 2008 Podłoże fajne model tez, tylko nie bardzo rozumiem sposób prezentacji - broń jest wbita lufą w ziemię? Dodatkowo pasek jest dodatkiem, wiec chyba nie powinien być tak aż tak eksponowany
shqoopoo Napisano 24 Wrzesień 2008 Autor Napisano 24 Wrzesień 2008 @VegA92: pasek na razie jest prostym bevel'em; stworzony jest w sposób nie do końca mnie zadowalający więc będę jeszcze nad nim pracował. @owiec: tekstury to nie jest moja najmocniejsza strona więc chwilę będę się z nimi męczył. Model leżał już na tych cegłach, nie wyglądało to zbyt zachęcająco więc pomysł ewoluował. @owiec, Falcon: faktycznie, czubek lufy (choć z technicznego punktu widzenia to nie lufa tylko zamek, lufa w jest w nim schowana, ale przecie nam to różnicy nie robi) wchodzi w cegiełkę - niezamierzony efekt, w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) żeby tak to wszystko "nie sterczało". Jest maly kłopot, żeby to fizycznie realistcznie wyglądało, ale to jeszcze WIP ;) Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego (tam, gdzie jest to dziwne, sterczące w lewo "coś"). Zastanawiam się też nad tłem, na razie rozpatruję lekkie moro i "Poland, First to fight" Żuławskiego (zdaje się). Dzięki za pozytywy i pozdrawiam.
snajper992 Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 Jak broń może być wbita w ziemie a dotego w kostkę brukową( to chyba żarty). A pozatym mi wszystko pauje.
snajper992 Napisano 26 Wrzesień 2008 Napisano 26 Wrzesień 2008 I jeszcze ten pasek dziwnie lewituje nad tą kostka musisz popracować jeszcze nad tym.
shqoopoo Napisano 27 Wrzesień 2008 Autor Napisano 27 Wrzesień 2008 @snajper992: dzięki, że przeczytałeś mojego poprzedniego posta, naprawdę to doceniam. ...w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) ... Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego...
shqoopoo Napisano 11 Październik 2008 Autor Napisano 11 Październik 2008 Ostatnio nie miałem czasu na raka, ale w końcu udało się wykrzesać coś takiego. Jak nikt się nie dopatrzy jakiś rażących błędów to model uznam za zakończony no i przyjdzie pora na teksturki.
kliment woroszyłow Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 nikt się niczego nie dopatrzy... to pewne :D
ReflectVision Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 poprosimy 100x120 lub mniejsze ! :)
shqoopoo Napisano 12 Październik 2008 Autor Napisano 12 Październik 2008 Nie mam pojęcia, czemu go tak zeskalowało; możę teraz będzie wyraźniej:
kliment woroszyłow Napisano 12 Październik 2008 Napisano 12 Październik 2008 jest ok raczej błędów nie widac, kończ scenke.
shqoopoo Napisano 16 Październik 2008 Autor Napisano 16 Październik 2008 Drobne poprawki, dodane materiały, tekstury i to chyba wsio:
kliment woroszyłow Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 nad materiałem samej broni bym popracował jeszcze ;)
Blader Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Bardzo fajna, pracka w czym robiona ?
mirach Napisano 17 Październik 2008 Napisano 17 Październik 2008 Model ladny, ale nad materialami i oswietleniem posiedz jeszcze. Kamienie wygladaja jak plastelina, metal jest bardzo nudny i jednolity, a krew to chyba nalozona w photoshopie.
shqoopoo Napisano 21 Październik 2008 Autor Napisano 21 Październik 2008 Walczę z tymi materiałami i teksturami, ale to nie jest moja mocna strona; zawsze bardziej kręciło mnie modelowanie. Jakby ktoś zapodał jakieś fajne linki o tworzeniu realistycznych materiałów/tekstur, to byłbym wdzięczny. Wiem, że krew jest do poprawki, ale ogólnie wszelkie komenty mile widziane. Blader: blender + GIMP
Kolin101 Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 Model ładny tekstury na tym obrazku już lepsze ale jeszcze dało by się lepiej. A co do linków to i by mi sie taki przydał
mirach Napisano 21 Październik 2008 Napisano 21 Październik 2008 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/stefan_morrell/stefan_01.asp rzuc okiem na to. Wprawdzie malo tam o wykozystaniu zdiec w texturach, ale niezle opisane wg mnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się