Napisano 21 Wrzesień 200816 l Witam, model na moim warsztacie 3D to polski pistolet maszynowy PM-63 Rak. Większość szczegółów już jest, choć elementy dodatkowe (jak np. pasek) jest WIP; oczywiście jak na razie brak materiałów, tekstur, podstawowe oświetlenie itp. Nie mam też pomysłu na otoczenie więc wszelkie pomysły i oceny mile widziane. Edytowane 16 Październik 200816 l przez shqoopoo
Napisano 23 Wrzesień 200816 l Witam, mi się podoba ;) Zastrzeżeń niemam tylko pasek trochę sztywny ;] Ale to zależy od Ciebie.
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Model bardzo fajny. Czekam na tekstury. Moze poloz go na tych ceglach, bo dziwnie sterczy :)
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Podłoże fajne model tez, tylko nie bardzo rozumiem sposób prezentacji - broń jest wbita lufą w ziemię? Dodatkowo pasek jest dodatkiem, wiec chyba nie powinien być tak aż tak eksponowany
Napisano 24 Wrzesień 200816 l Autor @VegA92: pasek na razie jest prostym bevel'em; stworzony jest w sposób nie do końca mnie zadowalający więc będę jeszcze nad nim pracował. @owiec: tekstury to nie jest moja najmocniejsza strona więc chwilę będę się z nimi męczył. Model leżał już na tych cegłach, nie wyglądało to zbyt zachęcająco więc pomysł ewoluował. @owiec, Falcon: faktycznie, czubek lufy (choć z technicznego punktu widzenia to nie lufa tylko zamek, lufa w jest w nim schowana, ale przecie nam to różnicy nie robi) wchodzi w cegiełkę - niezamierzony efekt, w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) żeby tak to wszystko "nie sterczało". Jest maly kłopot, żeby to fizycznie realistcznie wyglądało, ale to jeszcze WIP ;) Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego (tam, gdzie jest to dziwne, sterczące w lewo "coś"). Zastanawiam się też nad tłem, na razie rozpatruję lekkie moro i "Poland, First to fight" Żuławskiego (zdaje się). Dzięki za pozytywy i pozdrawiam.
Napisano 26 Wrzesień 200816 l Jak broń może być wbita w ziemie a dotego w kostkę brukową( to chyba żarty). A pozatym mi wszystko pauje.
Napisano 26 Wrzesień 200816 l I jeszcze ten pasek dziwnie lewituje nad tą kostka musisz popracować jeszcze nad tym.
Napisano 27 Wrzesień 200816 l Autor @snajper992: dzięki, że przeczytałeś mojego poprzedniego posta, naprawdę to doceniam. ...w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) ... Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego...
Napisano 11 Październik 200816 l Autor Ostatnio nie miałem czasu na raka, ale w końcu udało się wykrzesać coś takiego. Jak nikt się nie dopatrzy jakiś rażących błędów to model uznam za zakończony no i przyjdzie pora na teksturki.
Napisano 12 Październik 200816 l Autor Nie mam pojęcia, czemu go tak zeskalowało; możę teraz będzie wyraźniej:
Napisano 17 Październik 200816 l Model ladny, ale nad materialami i oswietleniem posiedz jeszcze. Kamienie wygladaja jak plastelina, metal jest bardzo nudny i jednolity, a krew to chyba nalozona w photoshopie.
Napisano 21 Październik 200816 l Autor Walczę z tymi materiałami i teksturami, ale to nie jest moja mocna strona; zawsze bardziej kręciło mnie modelowanie. Jakby ktoś zapodał jakieś fajne linki o tworzeniu realistycznych materiałów/tekstur, to byłbym wdzięczny. Wiem, że krew jest do poprawki, ale ogólnie wszelkie komenty mile widziane. Blader: blender + GIMP
Napisano 21 Październik 200816 l Model ładny tekstury na tym obrazku już lepsze ale jeszcze dało by się lepiej. A co do linków to i by mi sie taki przydał
Napisano 21 Październik 200816 l http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/stefan_morrell/stefan_01.asp rzuc okiem na to. Wprawdzie malo tam o wykozystaniu zdiec w texturach, ale niezle opisane wg mnie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto