Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam,

model na moim warsztacie 3D to polski pistolet maszynowy PM-63 Rak.

Większość szczegółów już jest, choć elementy dodatkowe (jak np. pasek) jest WIP; oczywiście jak na razie brak materiałów, tekstur, podstawowe oświetlenie itp. Nie mam też pomysłu na otoczenie więc wszelkie pomysły i oceny mile widziane.

 

05_1.png

 

05_2.png

Edytowane przez shqoopoo
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Podłoże fajne model tez, tylko nie bardzo rozumiem sposób prezentacji - broń jest wbita lufą w ziemię?

Dodatkowo pasek jest dodatkiem, wiec chyba nie powinien być tak aż tak eksponowany

Napisano

@VegA92: pasek na razie jest prostym bevel'em; stworzony jest w sposób nie do końca mnie zadowalający więc będę jeszcze nad nim pracował.

 

@owiec: tekstury to nie jest moja najmocniejsza strona więc chwilę będę się z nimi męczył. Model leżał już na tych cegłach, nie wyglądało to zbyt zachęcająco więc pomysł ewoluował.

 

@owiec, Falcon: faktycznie, czubek lufy (choć z technicznego punktu widzenia to nie lufa tylko zamek, lufa w jest w nim schowana, ale przecie nam to różnicy nie robi) wchodzi w cegiełkę - niezamierzony efekt, w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) żeby tak to wszystko "nie sterczało". Jest maly kłopot, żeby to fizycznie realistcznie wyglądało, ale to jeszcze WIP ;)

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego (tam, gdzie jest to dziwne, sterczące w lewo "coś").

 

Zastanawiam się też nad tłem, na razie rozpatruję lekkie moro i "Poland, First to fight" Żuławskiego (zdaje się).

Dzięki za pozytywy i pozdrawiam.

Napisano

@snajper992: dzięki, że przeczytałeś mojego poprzedniego posta, naprawdę to doceniam.

 

...w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) ...

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego...

Napisano

Ostatnio nie miałem czasu na raka, ale w końcu udało się wykrzesać coś takiego.

Jak nikt się nie dopatrzy jakiś rażących błędów to model uznam za zakończony no i przyjdzie pora na teksturki.

Napisano

Model ladny, ale nad materialami i oswietleniem posiedz jeszcze. Kamienie wygladaja jak plastelina, metal jest bardzo nudny i jednolity, a krew to chyba nalozona w photoshopie.

Napisano

Walczę z tymi materiałami i teksturami, ale to nie jest moja mocna strona; zawsze bardziej kręciło mnie modelowanie. Jakby ktoś zapodał jakieś fajne linki o tworzeniu realistycznych materiałów/tekstur, to byłbym wdzięczny.

 

Wiem, że krew jest do poprawki, ale ogólnie wszelkie komenty mile widziane.

Blader: blender + GIMP

 

mat1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności