Skocz do zawartości

Broń 3D: PM-63 Rak


shqoopoo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

model na moim warsztacie 3D to polski pistolet maszynowy PM-63 Rak.

Większość szczegółów już jest, choć elementy dodatkowe (jak np. pasek) jest WIP; oczywiście jak na razie brak materiałów, tekstur, podstawowe oświetlenie itp. Nie mam też pomysłu na otoczenie więc wszelkie pomysły i oceny mile widziane.

 

05_1.png

 

05_2.png

Edytowane przez shqoopoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

@VegA92: pasek na razie jest prostym bevel'em; stworzony jest w sposób nie do końca mnie zadowalający więc będę jeszcze nad nim pracował.

 

@owiec: tekstury to nie jest moja najmocniejsza strona więc chwilę będę się z nimi męczył. Model leżał już na tych cegłach, nie wyglądało to zbyt zachęcająco więc pomysł ewoluował.

 

@owiec, Falcon: faktycznie, czubek lufy (choć z technicznego punktu widzenia to nie lufa tylko zamek, lufa w jest w nim schowana, ale przecie nam to różnicy nie robi) wchodzi w cegiełkę - niezamierzony efekt, w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) żeby tak to wszystko "nie sterczało". Jest maly kłopot, żeby to fizycznie realistcznie wyglądało, ale to jeszcze WIP ;)

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego (tam, gdzie jest to dziwne, sterczące w lewo "coś").

 

Zastanawiam się też nad tłem, na razie rozpatruję lekkie moro i "Poland, First to fight" Żuławskiego (zdaje się).

Dzięki za pozytywy i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@snajper992: dzięki, że przeczytałeś mojego poprzedniego posta, naprawdę to doceniam.

 

...w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) ...

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę z tymi materiałami i teksturami, ale to nie jest moja mocna strona; zawsze bardziej kręciło mnie modelowanie. Jakby ktoś zapodał jakieś fajne linki o tworzeniu realistycznych materiałów/tekstur, to byłbym wdzięczny.

 

Wiem, że krew jest do poprawki, ale ogólnie wszelkie komenty mile widziane.

Blader: blender + GIMP

 

mat1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności