claude Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Wrzucam tu model nad, którym kiedyś pracowałem i nie skończyłem. Teraz modeluje sobie bardziej dla zabawy niż aby zrobić coś konkretnego. Jak włączyłem nowego Wings 3d to nie mogłem się oprzeć żeby nie pobawić się w organice. Myślę że docelowo model wyląduje w Zbrushu więc nie wiem czy dobrze modeluje tak jakby miał być low poly. Z tego co pamiętam to do Zbrsha najlepsze są takie kwadraciaki. Ale już się zapędziłem w Wingsie może tak zostawię.
Gość Morte Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 ogólnie do zbrusha lepiej unikać trójkącików bo wyjdą kwiatki na wyższych poziomach, ale słyszy sie głosy że lepiej nie babrać sie z topologią bo po sculpcie mniej czasu zajmie ci czyszczenie 3 punkcików na normalu\displejsie, niż to wcześniejsze przemodelowywanie. Ja ogólnie staram sie mocno unikać triangli, acz jak kto woli.
claude Napisano 8 Październik 2008 Autor Napisano 8 Październik 2008 no tak masz racje, tylko jak usunę ten verteks na sutku to wyjdzie taki wielokąt i też nie wiem czy tak będzie dobrze
briz Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Na sutku dodaj (lub usuń) jeden podział żeby nie było nieparzystej ilości krawędzi wchodzącej do niego i spokojnie możesz zamienić wszystkie trójkąty na czworokąty, podobnie przy oczach.
marcin wuu Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 z oczami nie masz problemu bo jeśli tam nadasz materiał "hole" to wings przy eksporcie do obj usunie te polygony. Jeśli chodzi o cycki to nie mam doświadczenia w zbrushu ale jeśli koniecznie chcesz mieć tam quady to wystarczy jak usuniesz co drugiego edga między tymi trójkątami. Jeśli jednak mógłbym coś poradzić to może najpierw skup się na proporcjach, zwłaszcza głowy (ale nie tylko), bo na razie to jest bardzo dziwne...
Tomala Napisano 8 Październik 2008 Napisano 8 Październik 2008 Trójkąty swoją drogś ale jak zostawisz vertex z którego wychodzi więcej niż 5 krawędzi to będzie się go tragicznie smoothowało. A powieki też lepiej zaznacz całego loopa i go bevelnij do środka tak żeby krawędź była w oczodole i nie trzeba było jej edytować.
nocny drwal Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 fajnie idzie. co do uwag, to ręce trochę kwadratowe, łydki lekko za chude. no i stopy jakieś takie wypukłe od góry
Ania Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Na obrazku z perspektywy lewa noga jest za cieńka Palce u nóg będziesz jeszcze poprawiał ? Przy ramionach jest trochę zbyt mocno napaćkane. Przedramie trochę kwadratowo wyszło. Oprócz tego ładnie
Camel Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 A twarz taka facetowa, guzowa, męska, piersi dziwne ;/ zmień to, powinna być ładna kobieta, nie brzydka 40-latka, odmłodź ją. Chyba masz problem z werteksiaczami koło piersi.. gdzieś są właściwe tutoriale, poszkaj...
claude Napisano 30 Marzec 2009 Autor Napisano 30 Marzec 2009 A twarz taka facetowa, guzowa, męska, piersi dziwne ;/ zmień to, powinna być ładna kobieta, nie brzydka 40-latka, odmłodź ją. Chyba masz problem z werteksiaczami koło piersi.. gdzieś są właściwe tutoriale, poszkaj... Nie będzie Tomb Ridera mam inne założenia, za dużo naoglądałem się lasek w 3d robionych na podstawie CKM i Playboy Robię zwykłą normalną kobietę, tu moje referki
khatake Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 Prawda jest taka ,że każdy woli oglądać laski z ckm-a lub playboya ;] może dlatego istnieją takie pisma...no ale jeśli twoim celem jest zwykla kobieta to nie widzę przeszkód. Osobiście już wolę te wyidealizowane dziewczyny niż mydlenie oczu szarą rzeczywistoscią...szczególnie ,że takie dziewczyny jak na okładkach playboya istnieją...codzień na ulicy można minąć kilka materiałów na front katalogu bielizny ;p(bez silikonu;p). Więc może poprostu robisz dziewczynę zupełnie nijaką ? a może za bardzo filozofuje ;] tak czy inaczej powodzenia i czekam na up!
Ania Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 khatake za bardzo filozofujesz ;) myślę że kobieta nie musi być cycata żeby wyglądać interesująco (w pozytywnym znaczeniu). Ale piersi rzeczywiście trochę wymiętoszone, jak u staruszki, ta z referki ma gładsze.
Tomala Napisano 30 Marzec 2009 Napisano 30 Marzec 2009 ta z refki ma takie nie bardzo biodra i tyłek, żeby się to nie odbiło no Twoim modelu :D
khatake Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 Nie no nie mówię o chodzących silikonowych pontonach...ale obiekt z referki jest conajmniej odpychający. A pointa mojego wywodu to to że zwykła dziewczyna to nie to samo co sflaczała i brzydka ;p (a refka jest sflaczała i brzydka;p)
claude Napisano 31 Marzec 2009 Autor Napisano 31 Marzec 2009 Nie no nie mówię o chodzących silikonowych pontonach...ale obiekt z referki jest conajmniej odpychający. A pointa mojego wywodu to to że zwykła dziewczyna to nie to samo co sflaczała i brzydka ;p (a refka jest sflaczała i brzydka;p) -gdzie jest sflaczała i brzydka? cycki takie są bez silikonu rozejrzyj się dookoła nie żyjemy w świecie okładek Chyba naprawdę się naoglądałeś za dużo teledysków z MTV, mam znajomego retoucher'a i każda laska jest nieporzeźbiona więc nie można temu wierzyć Nie uważam że obiekt z referki jest odpychający, i że ma aż tak bardzo sflaczałe i brzydkie jest to całkiem fajna kobitka i nie jest stara aż tak jak myślisz To nie znaczy że jest jakoś specjalnie ładna, ale do rzeźbienia idealna -moim zdaniem
Temporal Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 khatake lubi wirtualne dziewczyny a ty niszczysz jego marzenia modelujac taka zwykla kobite a nei sex bombe :(
Szczery. Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 bardzo dobrze claude że zdecydowałeś się na naturalne ciałko ale tyłek ma brzydki :P zobaczymy w końcu jakieś pierwsze sculpty?
khatake Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 O dzizas ludzie spalcie mnie na stosie bo kończę liceum i codzień widzę naprawdę ładne i naturalne dziewczyny. Sorry claude ale wyraźnie nie zrozumiałeś tego co napiasałem. Ja wiem że wszystkie dziewczyny takie nie są ale cóż smutne życie tego który nigdy nie widział dziewczyny lepszej niż tej z refki na żywo. Nazwijcie mnie chorym deviantem bo przypadkiem widziałem ładne dziewczyny z NATURALNYM ciałem. No ale wróćmy może do grafiki...widzę że się claude nie potrzebnie zbulwersował...toteż czekamy na model i kończymy dyskusję! :P (MTV się naoglądałem ? może poprostu wychodzę z domu...)
Ania Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 E tam, myślę że gdyby dziewczyna z postu wyżej wdziała krótką spódniczkę, szpilki, rozpuściła włosy i pomalowała usta, tak jak to widać u licealistek, to by od razu wyglądała bardziej kobieco. Claude dałbyś jakiś update.
Camel Napisano 31 Marzec 2009 Napisano 31 Marzec 2009 nooo właśnie, brawa dla Ani :D a nie mówilem xD biust nie musi byc jajowaty jak z plejboja. lepiej jak z bardziej płaskimi :P
claude Napisano 6 Listopad 2011 Autor Napisano 6 Listopad 2011 Wielki powrót do sculptingu! Znowu wziąłem się za stary model i tym razem nie odpuszczę. Przypominałem sobie zbrush'a dopracowując głowę. Oczywiście to jeszcze nie koniec. Po prostu na max3d dostaje się motywacji do pracy.
claude Napisano 16 Listopad 2011 Autor Napisano 16 Listopad 2011 Wrzucam update Eksperymentowałem z detalem ust i teksturą skóry, korzystając ze standardowych alf w zetce. Może macie jakieś fajne alfy do skóry. Włosy są nieudanym eksperymentem. Miałby być dynamiczne a wyszły gnioty jak na razie. I tak planuję ostatecznie zrobić włosy w maxie więc nie wiem czy opłaca się poprawiać.
Trismegista Napisano 17 Listopad 2011 Napisano 17 Listopad 2011 moim zdaniem pupa troche do gory. Palce u stop cos nie teges. Chuda :D Cycki - brodawki dalbym tycko bardziej centralnie. zarys kregoslupa na plecach chyba troche za wyrazny I ta dluga linia miedzy cyckami, troche wyglada jakby jej klatka nie miala mostka. Ale ja napewno znam sie mniej od ciebie :) ogolnie bardzo fajnie.
claude Napisano 20 Listopad 2011 Autor Napisano 20 Listopad 2011 Cześć Pupa :) to kwestia gustu Palce jeszcze do dopracowania Cycki - masz rację raczej były za bardzo na bok, poprawiłem troszkę zarys kręgosłupa - masz rację trochę przesadziłem Mam różne referki laseczek i każda jest trochę inna. Próbuje skompilować coś co będzie poprawne i będzie miłe dla oka. a tu detal twarzy, jak już pisałem przy tworzeniu tekstury korzystałem z jednej ze standardowych alf zbrush'a Jak macie jakieś sposoby na skóre to piszcie. Z włosów zupełnie zrezygnowałem bo mi się nie podobają.
Trismegista Napisano 5 Grudzień 2011 Napisano 5 Grudzień 2011 bardzo dobrze:) do ucha bym troszke sie przyczepil... troche tak jakby za bardzo zlewa sie z glowa. gora i dol ucha miast byc odciete sa polaczone z glowa.. poza tym super.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się