Skocz do zawartości

Postać 3d: Ciało kobiety [organika for fun]


claude

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam tu model nad, którym kiedyś pracowałem i nie skończyłem. Teraz modeluje sobie bardziej dla zabawy niż aby zrobić coś konkretnego. Jak włączyłem nowego Wings 3d to nie mogłem się oprzeć żeby nie pobawić się w organice.

 

Myślę że docelowo model wyląduje w Zbrushu więc nie wiem czy dobrze modeluje tak jakby miał być low poly. Z tego co pamiętam to do Zbrsha najlepsze są takie kwadraciaki. Ale już się zapędziłem w Wingsie może tak zostawię.evkacopyfj8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ogólnie do zbrusha lepiej unikać trójkącików bo wyjdą kwiatki na wyższych poziomach, ale słyszy sie głosy że lepiej nie babrać sie z topologią bo po sculpcie mniej czasu zajmie ci czyszczenie 3 punkcików na normalu\displejsie, niż to wcześniejsze przemodelowywanie.

 

Ja ogólnie staram sie mocno unikać triangli, acz jak kto woli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z oczami nie masz problemu bo jeśli tam nadasz materiał "hole" to wings przy eksporcie do obj usunie te polygony. Jeśli chodzi o cycki to nie mam doświadczenia w zbrushu ale jeśli koniecznie chcesz mieć tam quady to wystarczy jak usuniesz co drugiego edga między tymi trójkątami.

Jeśli jednak mógłbym coś poradzić to może najpierw skup się na proporcjach, zwłaszcza głowy (ale nie tylko), bo na razie to jest bardzo dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trójkąty swoją drogś ale jak zostawisz vertex z którego wychodzi więcej niż 5 krawędzi to będzie się go tragicznie smoothowało. A powieki też lepiej zaznacz całego loopa i go bevelnij do środka tak żeby krawędź była w oczodole i nie trzeba było jej edytować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na obrazku z perspektywy lewa noga jest za cieńka

Palce u nóg będziesz jeszcze poprawiał ?

Przy ramionach jest trochę zbyt mocno napaćkane.

Przedramie trochę kwadratowo wyszło.

Oprócz tego ładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A twarz taka facetowa, guzowa, męska, piersi dziwne ;/ zmień to, powinna być ładna kobieta, nie brzydka 40-latka, odmłodź ją. Chyba masz problem z werteksiaczami koło piersi.. gdzieś są właściwe tutoriale, poszkaj...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A twarz taka facetowa, guzowa, męska, piersi dziwne ;/ zmień to, powinna być ładna kobieta, nie brzydka 40-latka, odmłodź ją. Chyba masz problem z werteksiaczami koło piersi.. gdzieś są właściwe tutoriale, poszkaj...

 

Nie będzie Tomb Ridera mam inne założenia, za dużo naoglądałem się lasek w 3d robionych na podstawie CKM i Playboy

 

Robię zwykłą normalną kobietę, tu moje referki

evaw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda jest taka ,że każdy woli oglądać laski z ckm-a lub playboya ;] może dlatego istnieją takie pisma...no ale jeśli twoim celem jest zwykla kobieta to nie widzę przeszkód. Osobiście już wolę te wyidealizowane dziewczyny niż mydlenie oczu szarą rzeczywistoscią...szczególnie ,że takie dziewczyny jak na okładkach playboya istnieją...codzień na ulicy można minąć kilka materiałów na front katalogu bielizny ;p(bez silikonu;p). Więc może poprostu robisz dziewczynę zupełnie nijaką ? a może za bardzo filozofuje ;] tak czy inaczej powodzenia i czekam na up!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

khatake za bardzo filozofujesz ;) myślę że kobieta nie musi być cycata żeby wyglądać interesująco (w pozytywnym znaczeniu).

Ale piersi rzeczywiście trochę wymiętoszone, jak u staruszki, ta z referki ma gładsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie mówię o chodzących silikonowych pontonach...ale obiekt z referki jest conajmniej odpychający. A pointa mojego wywodu to to że zwykła dziewczyna to nie to samo co sflaczała i brzydka ;p (a refka jest sflaczała i brzydka;p)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no nie mówię o chodzących silikonowych pontonach...ale obiekt z referki jest conajmniej odpychający. A pointa mojego wywodu to to że zwykła dziewczyna to nie to samo co sflaczała i brzydka ;p (a refka jest sflaczała i brzydka;p)

-gdzie jest sflaczała i brzydka? cycki takie są bez silikonu rozejrzyj się dookoła nie żyjemy w świecie okładek

 

Chyba naprawdę się naoglądałeś za dużo teledysków z MTV, mam znajomego retoucher'a i każda laska jest nieporzeźbiona więc nie można temu wierzyć

 

Nie uważam że obiekt z referki jest odpychający, i że ma aż tak bardzo sflaczałe i brzydkie jest to całkiem fajna kobitka i nie jest stara aż tak jak myślisz

 

To nie znaczy że jest jakoś specjalnie ładna, ale do rzeźbienia idealna

-moim zdaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O dzizas ludzie spalcie mnie na stosie bo kończę liceum i codzień widzę naprawdę ładne i naturalne dziewczyny. Sorry claude ale wyraźnie nie zrozumiałeś tego co napiasałem. Ja wiem że wszystkie dziewczyny takie nie są ale cóż smutne życie tego który nigdy nie widział dziewczyny lepszej niż tej z refki na żywo. Nazwijcie mnie chorym deviantem bo przypadkiem widziałem ładne dziewczyny z NATURALNYM ciałem. No ale wróćmy może do grafiki...widzę że się claude nie potrzebnie zbulwersował...toteż czekamy na model i kończymy dyskusję! :P (MTV się naoglądałem ? może poprostu wychodzę z domu...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E tam, myślę że gdyby dziewczyna z postu wyżej wdziała krótką spódniczkę, szpilki, rozpuściła włosy i pomalowała usta, tak jak to widać u licealistek, to by od razu wyglądała bardziej kobieco.

 

Claude dałbyś jakiś update.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielki powrót do sculptingu!

 

Znowu wziąłem się za stary model i tym razem nie odpuszczę. Przypominałem sobie zbrush'a dopracowując głowę. Oczywiście to jeszcze nie koniec. Po prostu na max3d dostaje się motywacji do pracy.

 

monica1g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam update

 

Eksperymentowałem z detalem ust i teksturą skóry, korzystając ze standardowych alf w zetce. Może macie jakieś fajne alfy do skóry.

Włosy są nieudanym eksperymentem. Miałby być dynamiczne a wyszły gnioty jak na razie. I tak planuję ostatecznie zrobić włosy w maxie więc nie wiem czy opłaca się poprawiać.

 

89977129.jpg

23474323.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem pupa troche do gory.

Palce u stop cos nie teges.

Chuda :D

Cycki - brodawki dalbym tycko bardziej centralnie.

zarys kregoslupa na plecach chyba troche za wyrazny

 

I ta dluga linia miedzy cyckami, troche wyglada jakby jej klatka nie miala mostka.

Ale ja napewno znam sie mniej od ciebie :)

ogolnie bardzo fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Pupa :) to kwestia gustu

Palce jeszcze do dopracowania

Cycki - masz rację raczej były za bardzo na bok, poprawiłem troszkę

zarys kręgosłupa - masz rację trochę przesadziłem

 

Mam różne referki laseczek i każda jest trochę inna. Próbuje skompilować coś co będzie poprawne i będzie miłe dla oka.

 

a tu detal twarzy, jak już pisałem przy tworzeniu tekstury korzystałem z jednej ze standardowych alf zbrush'a

Jak macie jakieś sposoby na skóre to piszcie.

 

Z włosów zupełnie zrezygnowałem bo mi się nie podobają.

 

45959808.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności