Skocz do zawartości

Obiekt3D: Drzewa


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, zerknijcie na te trzy drzewa, starałem się trzymać w miarę przyjaznego polycountu, na każde drzewo dałem tekstury po 512.

Nie jestem za bardzo w temacie i nie potrafię ich obiektywnie ocenić :)

 

palmamin1.jpg

 

Link

 

palmamin2.jpg

 

 

Link

 

 

palmamin3.jpg

 

Link

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Palma fajna, ladna teksutra. Liscie na pierwszej powinny sie zalamywac do dolu a nie do gory? U ciebe sa na bakier z sila grawitacji ;) Mlode daktylowce niby tak maja, ale potem sie juz w dol zalamuje. Druga jest ok.

Natomiast to zwykle drzewko ma za duze liscie. W dodatku jakos tak strasznie kierunkowo "od pnia" sa skierowanie. Kolor lisci wyblakly, ciezko powiedziec co to za gatunek?

Napisano

palmy sa dobre, podobac sie :)

co do drzewka to rzeczywiscie liscie jakies wyblakle.nie wiem czy niejest za duzy kontrast miedzy zielonymi i tymi wyblaklymi.

 

pzdr

Napisano

Jakby sie dalo vertex colorami dac cos na ksztalt ambient occlusion (dajesz radiosity, a potem w utilities - assign vertex colors.)

Jakby sie to dalo (np engin to obslugiwac powinien) to 2x lepiej bedzie to wygladalo

Napisano

Widać że każde drzewo wykonane starannie, palemki fajne przekonywują ;] jednak to ostatnie już mniej, proporcje (za mało liści i za duże) może pień zbyt prosty (no chyba że to takie parkowe hodowlane XD bez wystających korzeni rosnące przy... kiju ).

Pokazał byś jeszcze same texturki :>.

Pozdro.

Napisano

palmy bardzo fajne, drzewko liściaste trochę mniej

 

jak Ci nie szkoda powierzchni na tekturze (albo dodatkowych tekstur) to spróbowałbym na Twoim miejscu zrobić kilka wersji tekstury z liśćmi - jaśniejsze i ciemniejsze, i ułożyłbym w taki sposób żeby ciemniejsze znajdowały się w środku korony drzewa a jaśniejsze na zewnątrz, ot taki sposób na symulacje oświetlenia, być może korona stanie się bardziej "brylasta" wtedy

Napisano (edytowane)

Wybrałeś bardzo ładne kolory - nie realistyczne, ale przede wszystkim ładne. Do lekko stylizowanej gry się nadają na pewno.

 

EDIT: Te 3-ie drzewo wyglada bardziej na gałąź a nie na prawdziwe drzewo bo liście na nim są za duże ;)

Edytowane przez PAINbringer
Napisano

zajebista 2 palma :) odrazu mi sie skojazyla z moja :D bo

zrobilem bardzo podobno w 2005roku :) screenshot6vp.jpg

 

z tym ze u ciebie lepszy edge flow :)

 

[edit]: ale sobie poslodzilem :D

Napisano

Dzięki, za opinie, z tym liściastym jeszcze kiedyś zawalczę. Co do tych źle opadających liści (plutko), to wzorowałem się na Date Palm, której użyli min. w CoD4, i tam też załamują się ku górze :)

Hatred - hehe Twoją palmę obadałem przed robieniem swojej ;) wygrzebałem ją gdzieś na cgtalku.

Napisano

Dobrze wyczulem daktylowca. Ostatnio widzialem ich troche i dorosle juz nie sa takie fikusnie. Ale w sumie to ok, Twoje drzewa to w koncu pewna stylizacja, nie maksymalny realizm.

I jak PAINbringer zauwazyl, ladne kolory dobrales.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności