Napisano 13 Październik 200816 l Witam, zerknijcie na te trzy drzewa, starałem się trzymać w miarę przyjaznego polycountu, na każde drzewo dałem tekstury po 512. Nie jestem za bardzo w temacie i nie potrafię ich obiektywnie ocenić :) Link Link Link
Napisano 13 Październik 200816 l Palma fajna, ladna teksutra. Liscie na pierwszej powinny sie zalamywac do dolu a nie do gory? U ciebe sa na bakier z sila grawitacji ;) Mlode daktylowce niby tak maja, ale potem sie juz w dol zalamuje. Druga jest ok. Natomiast to zwykle drzewko ma za duze liscie. W dodatku jakos tak strasznie kierunkowo "od pnia" sa skierowanie. Kolor lisci wyblakly, ciezko powiedziec co to za gatunek?
Napisano 13 Październik 200816 l palmy sa dobre, podobac sie :) co do drzewka to rzeczywiscie liscie jakies wyblakle.nie wiem czy niejest za duzy kontrast miedzy zielonymi i tymi wyblaklymi. pzdr
Napisano 13 Październik 200816 l Jakby sie dalo vertex colorami dac cos na ksztalt ambient occlusion (dajesz radiosity, a potem w utilities - assign vertex colors.) Jakby sie to dalo (np engin to obslugiwac powinien) to 2x lepiej bedzie to wygladalo
Napisano 13 Październik 200816 l Widać że każde drzewo wykonane starannie, palemki fajne przekonywują ;] jednak to ostatnie już mniej, proporcje (za mało liści i za duże) może pień zbyt prosty (no chyba że to takie parkowe hodowlane XD bez wystających korzeni rosnące przy... kiju ). Pokazał byś jeszcze same texturki :>. Pozdro.
Napisano 13 Październik 200816 l zalezy do jakiego projektu by byly ale moim zdaniem sa bardzo dobre.
Napisano 13 Październik 200816 l palmy bardzo fajne, drzewko liściaste trochę mniej jak Ci nie szkoda powierzchni na tekturze (albo dodatkowych tekstur) to spróbowałbym na Twoim miejscu zrobić kilka wersji tekstury z liśćmi - jaśniejsze i ciemniejsze, i ułożyłbym w taki sposób żeby ciemniejsze znajdowały się w środku korony drzewa a jaśniejsze na zewnątrz, ot taki sposób na symulacje oświetlenia, być może korona stanie się bardziej "brylasta" wtedy
Napisano 14 Październik 200816 l Ta, wlasnie oswietlenie na vertexach. To w sumie przechodzi prawie za free, wiec warto zawsze wykorzystac.
Napisano 15 Październik 200816 l Wybrałeś bardzo ładne kolory - nie realistyczne, ale przede wszystkim ładne. Do lekko stylizowanej gry się nadają na pewno. EDIT: Te 3-ie drzewo wyglada bardziej na gałąź a nie na prawdziwe drzewo bo liście na nim są za duże ;) Edytowane 15 Październik 200816 l przez PAINbringer
Napisano 22 Październik 200816 l zajebista 2 palma :) odrazu mi sie skojazyla z moja :D bo zrobilem bardzo podobno w 2005roku :) z tym ze u ciebie lepszy edge flow :) [edit]: ale sobie poslodzilem :D
Napisano 22 Październik 200816 l Autor Dzięki, za opinie, z tym liściastym jeszcze kiedyś zawalczę. Co do tych źle opadających liści (plutko), to wzorowałem się na Date Palm, której użyli min. w CoD4, i tam też załamują się ku górze :) Hatred - hehe Twoją palmę obadałem przed robieniem swojej ;) wygrzebałem ją gdzieś na cgtalku.
Napisano 23 Październik 200816 l Dobrze wyczulem daktylowca. Ostatnio widzialem ich troche i dorosle juz nie sa takie fikusnie. Ale w sumie to ok, Twoje drzewa to w koncu pewna stylizacja, nie maksymalny realizm. I jak PAINbringer zauwazyl, ladne kolory dobrales.
Napisano 24 Październik 200816 l Za bardzo wyblakłe textury. Podoba mi sie model palmy. Do czego chcesz je uzyc?.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto