drobcio Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Witam,mam taki problem,ucze sie obsługi silnika Vray z ronych tutoriali i brak jest np quasi monte carlo w indirect illumination (GI) Jedyne dostepne w primary i secondary to Irradiance map,photon map,brute force i light cache,pozostalych nie ma.Vray z jakiego korzystam to 1.50SP2 .Dziekuje
Hynol Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 quasi monte carlo to to samo co brute force.
drobcio Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 Aaa.dzieki,czyli to ze tylko te 4 sa,a w tutorialu bylo 8 czy wiecej roznych ma zwiazek z tym ze wersja nowsza vray 1.50 poprostu tak ma,ze sa 4 rozne do wyboru,ze sa te 4 a nie wiecej?
Hynol Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 Tak - to kwestia wersji. Zostały tylko te które są faktycznie potrzebne i sensowne.
kozioo Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 8 różnych silników GI? Możesz wymienić?
drobcio Napisano 13 Październik 2008 Autor Napisano 13 Październik 2008 Potem zobacze,bo musze leciec do pracki.Byly one na filmie DVD Global illumination Exteriors a wesje vray jakiej korzystal to 1.47.03.Dzieki za pomoc,bo myslalem ze u mnei cos nie tak:-)
hcpiter Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 8 ?:) z tego co pamietam bylo w vrayu qmc(teraz BF), LC, IRR, PM i chyba to wszystko dodatkwo mozna z PPT no ale to LC troszke inaczej :) Chyba chodzilo 4x4 wtedy by sie zgadzalo 8.
Shogun 3D Napisano 13 Październik 2008 Napisano 13 Październik 2008 4x4 daje 16 kombinacji albo coś terenowego...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się