Skocz do zawartości

reel: pYo 2008


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pierwszy post więc na początek witam wszystkich forumowiczów.

 

Pozwólcie że pochwalę się świeżutkim reelem. Jeszcze ciepły, skończony dzisiaj o 6.30 rano :)

 

 

To podsumowanie dwóch lat działalności.

Uwagi, opinie, oferty pracy ;) mile widziane.

 

Miłego oglądania.

Edytowane przez pYo
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po pierwsze: ladna graficzka

po drugie: fajnie to zmontowane

po trzecie: dobrze dobrana muzyka wkurza mnie jak ogladam jakiegos reela a tutaj leci usypiajace cos i odechciewa sie ogladania do konca :P. Ja rozumiem ze ktos moze lubi muzyke klasyczna ale inne takie no ale w reelu to trzeba zachecic do obejrzenie calosci a nie uspienie widza. Tutaj sie milo to ogladalo ani przez chwile sie nie nudzilem szybki dynamiczny obraz i dynamiczna muza genialne polaczenie.

Napisano

jest dobrze i niedobrze :)

 

parę scen jest fajnych, inne są nieciekawe i w ogóle wywaliłbym je z demoreela, idea jest taka żeby pokazać tylko najlepsze swoje prace a nie wszystko co się zrobiło (inaczej mówiąc potencjalnemu pracodawcy masz pokazać JAKOŚĆ - swojego skilla a nie ilość - że dużo robiłeś)

tak więc przeorganizowałbym trochę te sceny, zmienił trochę kolejność i poobcinał niektóre:

 

lecący samolot - wrzuć na początek demoreela, bo to najlepsza z twoich scen i zachęca do dalszego oglądania, nic bym w tej części nie zmieniał

 

pies - fajne ale powinieneś to skrócić dlatego że powtarzają się tam na przykład sceny gdzie pies leci, jak raz zobaczyłem lecącego psa to wystarczy mi to żeby ocenić jakość animacji, renderingu itp.

 

ładowanie broni

 

animacja kurczaka - pokazuje że dobrze się czujesz w animacji postaci, ale jest tego za dużo, zrób z tego jedną scenkę, wrzuć 4-5 najciekawszych animacji i wystarczy

 

kulki - ogólnie całkiem ciekawy efekt

 

kurczaki biegające po podwórku

 

wybuch bomby burzący katedrę

 

i tyle....

 

 

resztę bym wywalił bo nie jest zbyt dobra i raczej będzie tylko obniżać ocenę twojego demoreela przez pracodawcę

 

trochę brakuje tutaj animacji postaci człowieka, najlepsze z tego co poakazałeś jest wrzucanie granatu do pomieszczenia, ale postacie ruszają się jednak trochę sztywno i wymagało by to dopracowania zanim mógłbyś to wrzucić do demo

 

to tyle, to oczywiście tylko sugestie...

 

powodzenia

Napisano

Dzięki za wszystkie komentarze.

 

 

jest dobrze i niedobrze :)

 

parę scen jest fajnych, inne są nieciekawe i w ogóle wywaliłbym je z demoreela, idea jest taka żeby pokazać tylko najlepsze swoje prace a nie wszystko co się zrobiło (...)

 

Muszę się niestety zgodzić. Aczkolwiek... w reelu zdecydowanie nie ma wszystkiego. Kilka rzeczy które tam trafiło powinno być jeszcze wyszlifowane (generalnie wszystkie akcje z żołnierzami) ale deadline jaki sobie ustaliłem był nieprzekraczalny (poniedziałek 7 rano ;) ). Po drugie, zależało mi żeby całość trzymała się kupy i w miarę dobrze oglądała, musiałem więc zapełnić czas który dała mi muzyka. Kilka rzeczy odstaje jakościowo jednak w ogólnym ujęciu tworzą w miare spójną całość. Gdybym conieco wyciął musiałbym uciąć muzyke w jakimś niezręcznym miejscu. I na koniec, reel jest podzielony dość wyraźnie na dwie części, pierwsza jest animacyjna, od momentu z kuleczkami zaczyna się część techniczno kompozycyjna.

Niemniej jak już pisałem zgadzam się z Twoją opinią i przy kolejnej rewizji słabsze rzeczy wypadną na rzecz nowszych/lepszych.

Napisano

bardzo fajne animacje broni fpp -

reszte mozna spokojnie skrócic o polowe bo faktycznie w polowie zacząlem bawic sie suwakiem i przesuwac bo nudzila reszta - wywal gorsze rzeczy a zostaw te lepsze

pozdro

Napisano

Też bardzo mi się podobało. Efekt "znudzenia" pojawia się, ponieważ powracasz do rzeczy które pokazałeś już wcześniej - jak 2 wejścia turntabli z kurczakam, a potem jeszcze akcja na podwórzu. Człowiek ma ochotę przewinąć to co już widział i go niczym nie zaskoczy ;P

Napisano

Hej.Na twoim miejscu Mariusz dolaczylbym miniaturke do posta.Zwiekszy to ogladalnosc.

Co do rendering i composing hmm, wymazalbym to z reela. Rendering slaby, a kazdy kompozytor wie, ze ze slabego renderu moze cos wyciagnanac w kompozycji. A tu efekt finalny sredni, wiec, kompozycja tez slaba.Ale, animacja, owszem, owszem. Mnie sie podoba najbardziej przeladowanie broni.Znajac realia rynku w pl mysle, ze nie nie bedziesz mial problemow ze znalezieniem pracy.Kwestia jest taka, ze kazdy pracodawca bedzie sie doszukiwal wad w twoim reelu przy negocjacji ceny, za ktora bedziesz mial pracowac. Wiec.. nie daj sie :)

Napisano

Heja

 

Demko bardzo spoko, momentami troche nierowno ale IMO nie jest zle. Gratulacje za udzial w projekcie Linger in Shadows (aczkolwiek tam cos dziwnego sie z lapami psa dzieje ;)) :)

 

PZdr

Napisano
Hej.Na twoim miejscu Mariusz dolaczylbym miniaturke do posta.Zwiekszy to ogladalnosc.

Co do rendering i composing hmm, wymazalbym to z reela. Rendering slaby, a kazdy kompozytor wie, ze ze slabego renderu moze cos wyciagnanac w kompozycji. A tu efekt finalny sredni, wiec, kompozycja tez slaba.

 

Co do miniaturki, chętnie ale ja się chyba nie rozumiem z technologią. Nie wiem jak ją dodać :(

A render, tak, miejscami słabo. Czasem ciężko coś ukręcić jak modele są z gry, tekstury z gry i góra sobie życzy żeby to jak najbardziej wyglądało jak z gry (bo przecież cinematiki nie mają żadnej wartości marketingowej) to i tak dobrze że się kilka razy udało coś renderowanego na partyzanta przemycić :|

 

Ale będzie lepiej :)

Napisano

Witam wszystkich!

 

Jest to mój pierwszy post, na jakże tym pięknym forum xD

 

Bardzo mi się spodobała ta animacja. Szczególnie z tym samolotem, przepiękne! tylko jakoś mi nie pasowały te kurczaki, ale jest ok.

 

PS: jak nazywa się ten utwór w filmie?

Napisano

Dzięki wszystkim za ciepłe słowa :). Muzyka to kawałek z gry Metal Gear Solid, nosi tytuł "Metal Gear Saga"

 

btw. MGS rządzi! ;)

Napisano

(Offtopic) No hm... bardzo polecam nie tylko dla muzyki ale ogólnie dla wrażeń z samej gry. Najlepiej sobie zainwestować i od pierwszej części przechodzić ;) Ukończenie po kolei wszystkich to jakieś 3 miesiące zabawy (jeśli się gra jak normalny człowiek, w wolnych chwilach po pracy)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności