saygon Napisano 24 Sierpień 2003 Autor Napisano 24 Sierpień 2003 a oto z lapkami wersja. wydaje mi sie odrobine za malo dynmiczna, wiec czekam na rady jak oddac na szkielecie wrazenie ze on sie odbij od tych kolumn. kolumny to te z pierwszej strony topicka. od nich sie zaczelo:-P
Gotham Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 :) Wygląda fajniutko. Jestem ciekaw kompozycji całości.
KAIN Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Saygon co mam pisać. Po prostu genialne!! pozdro KAIN
Pionier Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 ooo dopiero teraz zobaczylem :) genialne! czuć \"ciężar\" tej konstrukcji [spox] Pozdrawiam
Cpt.Obvious Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Jesli bardzo zalezy Ci na dynamice tego smoka i jego łapek, to słuchaj:): 1.ugnij nadgarstki,tak by powierzchnia dłoni była uniesiona, jak podczas podkręcania gazu na motocyklu 2.niech jeden \"łokieć\" (o ile można to tak nazwać u smoka:P)bedzie troszke niżej od drugiego 3.nadal upieram sie bys zrobil cos z sopelkami:) Do powyzszych uwag dostosuj się, jeśli chcesz, żeby smok był bardziej synamiczny.Osobiście uważam, że nie musisz tego robić bo praca jest rewelacyjna. Pozdrawiam[piwo]
jolo Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 jak dla mnie bomba. podoba mi sie bardziej pierwszy , jest taki future
Krzysztof Kucharz Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 Saygon - świetnie! Co bym zmienił - spróbuj jakoś zmieniś stylizację tych kościotrupków, dotykających się czaszkami. Bo wygląda to troszkę jak baloniki. Co do kości: kawał dobrej roboty! widać wkład pracy w detale - a to lubię!
GrafMax Napisano 26 Sierpień 2003 Napisano 26 Sierpień 2003 Cześć Saygon :D Tak, się przyglądam Twoim pracom nad biblioteką i mam kilka uwag. Po pierwsze, to uważam, że powinieneś na razie zawiesić pracę nad dopieszczaniem szczegółów i skupić się na całości, bo mam wrażenie, że sam nie wiesz jak całość ma wyglądać. Przydałyby się jakieś szkice poglądowe całości, które pomogą Tobie i wszystkim tym, którzy zechcą udzielać Ci korekt (na przykład mnie). Bez takich szkiców trudno jest zapanować nad całością. A teraz konkrety. Ta konstrukcja wygląda, jakby miała za chwile z wielkim hukiem runąć na ziemię. Ja bym się bał wchodzić do takiej biblioteki :P Przede wszystkim jestem zdumiony rozstawieniem kolumn. Dlaczego one są pod łapami smoka? Jeśli zależy Ci na dynamice, to łapy nie powinny się na niczym opierać, nie mówiąc już o tym, że z czysto architektonicznego punktu widzenia rozkład sił jest fatalny. To nie miałoby szans się utrzymać. Wprawdzie nie jestem znawcą praw fizyki i jej zastosowań w architekturze, ale takie, rzeczy widać od razu. Mam wraże, że zbyt wiele uwagi poświęcasz poprawnemu odwzorowaniu anatomii szkieletów, a za mało samej architekturze. Pamiętaj, że projektujesz obiekt architektoniczny, więc powinieneś najpierw zająć się prawidłowym wyważeniem konstrukcji budunku, zrobić jej ogólny zarys, a dopiero później zająć się wpisywaniem w bryłę budowli detali, w tym wypadku szkieletów. Wydaje mi się, że zrobiłeś odwrotnie, najpierw zrobiłeś detale a później próbowałeś ułożyć z nich całość i stąd taki efekt. Kiedy patrzę, na te kolumny utwierdzam się w przekonaniu, że zdecydowanie za bardzo przejmujesz się anatomią. A jakbyś tak te szkieleciki roztrzaskał, że każda kosteczka leżałaby na ziemi osobno i jeszcze raz złożył z tego kolumnę, jednak zupełnie nie dbając o anatomie, ale o harmonię samej kolumny jako ELEMENTU ARCHITEKTONICZNEGO? Nie było by lepiej? Po prostu masz jakieś tam, kości i nie wiesz jak one były kiedyś ze sobą ułożone, są to dla Ciebie jedynie obiekty, bryły z których masz ułożyć coś co ma podtrzymywać sklepienie (nie łapy smoka) i wytrzymać jego ciężar. Wtedy możliwości kompozycyjnych jest multum. To tyle, co mam na razie do powiedzenia. A żeby zakończyć optymistycznie to dodam, że ciekawie zapowiada się rzecz z tymi ażurami, ale trzeba to też jeszcze dopracować. Jednak to na samym końcu, na deser. Najważniejsza zasada w komponowaniu: od ogółu do szczegółu. Tylko taką kolejność stosując można dojść do czegoś sensownego:) Tak, więc byłoby świetnie, gdybyś zamieścił jakieś poglądowe szkice budynku (nie kości). To tyle. Pozdrawiam i powodzenia :)
saygon Napisano 26 Sierpień 2003 Autor Napisano 26 Sierpień 2003 GrafMax - zwsze lubilem twoje komentaże, bo sa takie ktorkie:-P, ale wielkie dzieki, bo to co pisales to racja. co do lapek to poprawielm je, c9o mam nadzieje bedzie widac na ponizszuym renderze. co do kolumn to raczej ich nie zmienie, bo to robota na kilka tygodni, a tyle czasu nie mam. co do detali to robilem takz czescia klatki, robota jest wtedy strasznie trudna, bo malo widać.i potem sie spiesze i te elemnty sa malo fantazyjne. a co do biblioteki to zamierzam oddac w niej moj nastrój(wtajemniczenie wiedz± o co chodzi) i mysle ze to moze dobrze na ni± wpłyn±ć. ostatnio nie ma nieco na ni± czasu( co chyba widać) ale obiecuje poprawe. w glowie mam jednak jedna wizje biblioteki, a poniewaz nie umiem rysowac wiec ze szkicow nici. to jest opis bibiolteki: wejscie jest przez jakby wejscie do groty z posagami bo obu stronach, calws sprawia wrazenie jakby wykutego z jednego kawałka skały, z elementami drewna, i jakiegos innego blizej niezidentyfikowanego organicznego materiału. scene widzimy przy mocnym swietle. jakby zalewalo cała BIBLIOTEKE ROZNOBARWNYM SIWATŁEM Z WITRAŻY NA GÓRZE. WITRAŻE sa umiesczone między blonami skrzydeł smoka. co do samego smoka to przy wejsciu do biblioteki widzimy jego glowe wyciagnięta do góry, patrz±ca co czego go po wzbiciu sie z ziemi. przez ¶rodek biegnie korytarz, znajdujcy sie dokładnie pod tułowiem smoczka. po bokach sa polki.mijamy 2 kolumy rozstawiony neliniowo( to nie odpyhs sie smok probujac wzbic sie do lotu. cała podloga jest jakby w korzeniach, wyoje zbiegaj± sie i tworza a to półke a to znowu sa poczatkiem smoka. wchodzac do bibliotek iznajdujemy sie na wysokim podescie, okr±zajacym cała biblioteke z niego s± 4 zejscia na północy, południu wschodzi i zachodzie. korytarz główny obniza sie wraz z obnizeniem ogona. zas bozne salki gdzie sa polkisa jakby eliptyczne i trzymaj wysoko¶c. oki to byloby na tyle, oto poprawiony render.
giorgione Napisano 27 Sierpień 2003 Napisano 27 Sierpień 2003 Jeśli uda ci się wykonać te założenia to będzie gicior!! - bo na razie idzie wspaniale :D Pozdrawiam Giorgione
Tomek Kosiorek Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 :o:o:o jezu....czegas takiego sie nie spodziewalem....wiedzialem,ze bedzie dobre ale dopiero teraz zaczynam widziec jak[piwo]
saygon Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 oki zrobilem szyje, tylko teraz mysle czy jet oki. biore sie za jej upiekszanie. a potem ogonjek i skrzydekla.
Pablo Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 hmm...a nie lepiej jakby była bardziej wygieta? bo teraz sprawia wrażenie takiej hmm...sztywnej..powiesz że to są kości wiec muszą być sztywne...ale gdyby tak to coś umarło w pozycji zgietej?:) pzodr
saygon Napisano 28 Sierpień 2003 Autor Napisano 28 Sierpień 2003 hmm czytles co robi ten smok? on startuje do lotu patrz sie co zobaczy w górze. musi miec szyje zadartą do róry.
Gotham Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 Fajno tylko może pod kręgami szyjnymi dodaj mu jakiegoś napinacza ;)
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 no niezle saygon widac prace ale mam jedna uwasge zalezy ci na tym by nabralo to dynamizmu, bez ugiecia i plynnej krzywizny liniikregoslupa tego nie osiagniesz, tu nie chodzi o fakt ze smok podrywajacy sie dolotu musi miec zadarta glowe, ale o to ze nie ma stworzenia kotre ma kregolsul taki jakby polknol tyczke musi byc wygiety ... nawet czlowiek lamany kolem ma krzywo ulozony kregoslup, kolejna zecz ktora powinna pomoc to zlikwidowanie jednolotaosci ksztaltu zeber , zrob je masywniejsze im blizej kregow szyjnych jestes (tak jakbys patrzyl na rozbudowanego miesniaka z wciagnietym brzuchem ) nie pasuje mi tez do konca rozmiar lopatek sa troszke male i za wasko rozstawione troszke do silnego smoka to nie pasuje .... ale jesli robis wg jakiegos wzoru to juz to tak zostaw czoc dodaloby dynamizmu rozstawienie lopatek i co wazniejsze danie ich nieco blizej ostatnich zeber bo tak to to zdziebko nienaturalnie wyglada
darkelf Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 hi, bardzo fajnee to wszystko, moze pokazalbys wszystko razem?!
giorgione Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 Brzdo fajnie to wygląda - dfobże że zmniejszyłes kręgosłup i zwiększyłes głowę :D pozdrowienia Giorgione
saygon Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 okik zrobilem lewa strone szyi. oto wynik.
saygon Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 a to widok na calośc na zamowienie darkelf-a
Batou Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 Bardzo fajny model [soczek]. Widać, że sporo pracy w niego włożyłeś. Mam tylko małe pytanie. Ile to ci się renderowało (ten ostatni obrazek)?
saygon Napisano 31 Sierpień 2003 Autor Napisano 31 Sierpień 2003 tak max minute 30 sek, nie wiecej niz 2 minuty.
Tomek Kosiorek Napisano 31 Sierpień 2003 Napisano 31 Sierpień 2003 calosc fajna ale szyjke ugnij mini....:)
Frankot Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 [wow] Świetne coraz lepiej to wygląda. Czekam na kolejne rendery.
saygon Napisano 1 Wrzesień 2003 Autor Napisano 1 Wrzesień 2003 no to sie doczekaliscie. cala szyja skonczona. teraz glowka i ogonek potem skrzydełka.
Witek Napisano 1 Wrzesień 2003 Napisano 1 Wrzesień 2003 ile jeszcze to bedziesz robic? :P btw obrazony na gothama :
saygon Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Napisano 2 Wrzesień 2003 witek pisałem ze mam czas do końca września, wtedy powstaje wersja ostateczna, bo inaczej juz niebede mial czs tego ruszyć. a i wygiąłem szyję:-D. gotham te slwa wiele dla mnie znaczą:-P
MeG Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 wow piekne oczki wylaz z krzesla czlowiek spada jadnym slowem powalajace i te sczegoly i przedewszyskim cie zacierpliwosc podziwiam wow chyle czola piekne
Kris_R Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 Zapowiada się niezły klimacior... proszę tylko o jedno. Przyłóż się do światła bo w tej scenie od dobrego oświetlenia będize cholernie dużo zależało...
darkelf Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 czesc! łęęęęę - to odlgos ktory wydaje turysta po wejsciu do kosciola sredniowiecznego lub innej budowli starozytnych :)... to samo mowie teraz... czuc ten ciezar :))... bardo fajnie :D.
KAIN Napisano 2 Wrzesień 2003 Napisano 2 Wrzesień 2003 saygon genialne:P Mam pytanko ile siedzisz w maxie(ile lat)?? pozdro KAIN
saygon Napisano 2 Wrzesień 2003 Autor Napisano 2 Wrzesień 2003 maxa znam od prawie 6 lat, ale na powaznie i gdyby te przerwy wyciąc to mzoe 3 latka.
saygon Napisano 3 Wrzesień 2003 Autor Napisano 3 Wrzesień 2003 oki kolejny render, tym razem ulozenie ogonka. chyba jest dobrze, ale jestemotwarty na wszelkie sugestie.
saygon Napisano 3 Wrzesień 2003 Autor Napisano 3 Wrzesień 2003 no i kolejy render gotham mialem to samo wrazenie. poprawie go.
darkelf Napisano 3 Wrzesień 2003 Napisano 3 Wrzesień 2003 czesc! a moze go na ziemi polozyc? i wydluzyc zdecydowanie :).(a jakze :D)
Bouser Napisano 4 Wrzesień 2003 Napisano 4 Wrzesień 2003 Wiesz co!! smok to nie czlowiek i jak bys sie przyjzal zwierzeta to tylne kolana powinny byc w droga strone!!
saygon Napisano 4 Wrzesień 2003 Autor Napisano 4 Wrzesień 2003 jak to w druga stronę? rozwin mysl bo niezabardzo kapuje o co ci chodzi.
Cpt.Obvious Napisano 4 Wrzesień 2003 Napisano 4 Wrzesień 2003 bousreowi chodziło chyba o to,że kolan u zwierząt prawie nie widać, antomiast stopa zaczyna się już w połowie nogi i ciągnie się tak długo jak u nas piszczel, zaś stoi na palcach samych.Przez co zwierzęta mają bardzo dynamiczny start i wyskok:)Tego bym się tu za bardzo nie czepiał, choć zapewne poprawiłoby to wygląd smoka.Kolega ma dobre oko, bo nikt wcześniej nie zwrócił na to uwagi:P Tak czy inaczej to niewiele zmieni w pracy, wydaje mi sie że kompozycjyjnie jest wszytsko na miejscu i nie trzeba nic zmieniać.Co do szczegółów, Saygon nadal nie podobają mi się fałdy na tej podłodze tam gdzie smok ma stopy.Zrób, by fałdy rozchodziły się gwieździście, to npewno poprawi wizualnie to miejsce. Co do ogonka, bradzo ładny, nic dodać nic ująć:) Pozdrawiam[piwo]
MrRychu Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 WOW, no powiem tylko tyle, że zapiera dech w piersiach:D Naprawdę fajne, czekam na końcowy efekt:) Pozdrawiam
saygon Napisano 9 Wrzesień 2003 Autor Napisano 9 Wrzesień 2003 no tak wiem obijalem sie ostatnio. ale tak to czasem bywa. zresinstalowalem system i ruszam do roboty. wydluzylem ogonek o dodatkowe 3 kregi i zaczolem budowac polaczenia miedzy nogą a ogonkiem. no i dodalem łączenia na ogonku. narazie tylko jedna strona i bez sopli. bo nie wiem jak to wyglada-trudno mi to samemu ocenić.
Cpt.Obvious Napisano 9 Wrzesień 2003 Napisano 9 Wrzesień 2003 Piękne to wszystko, tylko pozaokrąglałbym te połączenia. Poza tym nic doda, nic ująć!! Pozdrawiam[piwo]
saygon Napisano 10 Wrzesień 2003 Autor Napisano 10 Wrzesień 2003 ok oto łczenie miedzy klata o nozkami i czesciwo druga strona ogonka. teraz biore sie za skrzydelka.
giorgione Napisano 10 Wrzesień 2003 Napisano 10 Wrzesień 2003 A może bys to troszke poluzował(jeśli ma to byc materiał) przy kręgach, jeśli ma to być pajęczyna to jest w porządku - i tak jest genialnie :D Pozdrawiam Giorgione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się