saygon Napisano 30 Lipiec 2003 Autor Napisano 30 Lipiec 2003 no to jest juz piersza wrersja calego lba.
SCORPI Napisano 31 Lipiec 2003 Napisano 31 Lipiec 2003 jak dlamnie nadal za ostre kanty w niektórych miejscach i zaokroąglij i powieksz oczodoły... zrób takie jak mają dinusie nozdrza tak samo... a i zrób puste w środku
Frankot Napisano 5 Sierpień 2003 Napisano 5 Sierpień 2003 Świetne, czkam na kolejne rendery, tak półka z książkami jest rewelacyjna[wow][wow][wow][wow][wow] Czekam na reszte. Powodzenia i cierpliwości.
saygon Napisano 16 Sierpień 2003 Autor Napisano 16 Sierpień 2003 z chwilowego braku serwera zamieszczam obrazy normalnie. poprawilem pysk i dodalem tylne syrki.
ChaoS Napisano 16 Sierpień 2003 Napisano 16 Sierpień 2003 saygon rzadzisz :D spoko ci to wychodzi czekam na dalsze renderki :D
mawo Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 głowa za mała !!!! conajmniej 3 razy większa spójż na to bydle, musi być czuć ten power :)
Nezz Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 wlasnie Saygon - proponuje zrobic troche wiekrz glowe i znacznie wydluzyc szyje. Mam wlazenie ze bedzie leiej z takimi proporcjami. Trzymaj sie!
saygon Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 ok zrobilemprzednie syrki, ale ni wiem czy nie zorbić ich mniejszych i chwytnych, nie wiem tez co z dlugościa szyi. jestem otwarty na sugesrie.
giorgione Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 no moją opinię już znasz - ruszaj do pracki i pokazuj swoje piękne pracki:D Pozdrawiam Giorgione
Frankot Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 Nadal [wow][wow][wow][wow][wow] Myślałeś nad tym, aby zrobić skrzydła temu smokowi??
saygon Napisano 17 Sierpień 2003 Autor Napisano 17 Sierpień 2003 jsne ze myslaelm, skrzydal bedą. ale po dlugich konsultajach( dzieki GrafMax) wziolem sie za łączenie smoka z podlozem . a reszta bedzie robiona pod wielkosc biblioteki., czyli wszystko wyjdzie w miare modelowania. niedlugo mizieszcze rendey łączenia. obecnie koncze stope. ja bedzie już dokolana to pokaze o co chodzi.
uncle Napisano 17 Sierpień 2003 Napisano 17 Sierpień 2003 jakis nieproporcjonalny ten smok, wygloda jak rozciagnieta krowa;Dzrob cos z tym hmm nie wzoruj sie tak bardzo na dinozaurach, smoki na ogol maja krotkie nozki, i cos ta czaszka jakas tyci tyci u ciebie ;\\ przydlugawa szyja hmm dopracuj go jakos;D
saygon Napisano 18 Sierpień 2003 Autor Napisano 18 Sierpień 2003 smok m kopane proporcje, ale pamietajcie ze jego budowa podporzadkowana jest pod biblioteke i bedzie on stropem tej budowli. powoli zaczalem wtapiac go w podlo┐e. bedzie on szykowal sie do lotu, jakby zmrozony tuz przed startem kiey mial odbic sie od ziemi. oto piewrwsze rendery.
Cpt.Obvious Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 [wow]Nie no wyrazy uznania.Jakim sposobem to zrobiłeś?:)Czekam na ostateczną wersję:)
saygon Napisano 18 Sierpień 2003 Autor Napisano 18 Sierpień 2003 odrobina wytrwalości i duzo wolnego czasu i mamy to. a robione to jest z jednego boxa calosc bedzie jednym objektem. oto kolejna czesc. terez kolejna noga , a potem ogonek. idodanie kolumn prezentowanych na pierwszej stronie tego wątku. kolumny będa potrzymywalt szkielet.
Bacry Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 Fajnie wyszły te zwisy. Proponuje zapoznaj się z twórczością Muchy i jemu podonych z przełomu poprzedniego wieku. Do Biblioteki w sam raz. Pozdrawiam Bacry
saygon Napisano 18 Sierpień 2003 Autor Napisano 18 Sierpień 2003 muche znam, ale bez bicia przyznaje ze moim mistrzem jest beksiński.zreszta biblioteka jest zainspirowana przez jego dzieło.
Dr. eA Napisano 18 Sierpień 2003 Napisano 18 Sierpień 2003 Ciekawie sie zapowiada zreszta od jakiegos czasu sledze ten projekt i jestem mile zaskoczony. Mam nadzieje ze uda Ci sie wytworzyc odpowiedni klimat calej sceny. Musze przyznac rowniez ze wytrwaly jestes:)
saygon Napisano 19 Sierpień 2003 Autor Napisano 19 Sierpień 2003 oki teraz biore sie za tułów. końoczna druga noga. oto jak to wyglada.
MeG Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 wymiata porostu swietne sczegolnie ten rozplywajacy/ ociakajcy smok .. heh super pomysl jak dla mnie bez zastzezen .. wow co tam duzo gadac swietne i tyle chyle czola :)
Marcin_ps Napisano 19 Sierpień 2003 Napisano 19 Sierpień 2003 albo cos mazio-podobnego ogolnie OK[spox]
saygon Napisano 20 Sierpień 2003 Autor Napisano 20 Sierpień 2003 no to zaczolm robic tułów i tu widzicie jak beda wygladaly witraże w tych pustych miejscach beda jakies mlowidal, ale to beda ramki do nich. no piszcie co o tym myslicie.
mORPH Napisano 20 Sierpień 2003 Napisano 20 Sierpień 2003 Bardzo ladne :D Ciekawe jak to bedzie wygladac skonczone :D Ale wiesz Saygon powiem ci ze wspolczuje twojej karcie graficznej :)
WToreK Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Niach, niach, zajebiste !!! Tylko uwazaj, nie przesadz ze szczegolowoscia. W koncu i tak render finalny bedzie obejmowal cala biblioteke, no nie? Wiec po co robic cos czego i tak nie widac? No i moim zdaniem powinno byc wiecej ksiazek, jak na takie miejsce. Ale i tak ogolnie dojebane!!
saygon Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 oki oto kolejne rendery. dodalem sporawy kawalek tulowia.
saygon Napisano 21 Sierpień 2003 Autor Napisano 21 Sierpień 2003 i kojeny render. wiem teraz ze musze pogrubić łączenia , poprawie na kolejnym renderze.
Gotham Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Hmmm, już dobrze szedłeś a znowu źle. Te kręgi nie mogą być w jednej linii po prostu nie mogą...
KAIN Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Dzieki. Chwile przygladałem sie tym twoim modelom i chyba jednak zaliczasz się do GRAFIK\'ÓW. Są po prostu zaje.... .[wow][piwo] Gratuluje również pomysłu, jestem pewien że wiele osób by miało problem z połaczeniem szkieletu z sufitem by to wygladało bardzo oryginalnie(ja się tez zaliczam). Równie orginalny;) pozdro KAIN
Cpt.Obvious Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 Choc praca jest naprawde niczego sobie, mam małe uwagi: 1.tesople nie zabardzo pasuja w takiej ilości i nie po środku,wystarczyłyby 2 (to tylko moje zdanie[mruga]) 2.żebra niech zaczynają się od małych a kończą na większych, jak u doga np. 3.Spróbuj dać \"smugnięcia\" wokół nóg, połączenia z żebrami, jak z twarzami w kolumnach z katedry, w tym stylu 4.Stanowczo popraw kręgosłup, niech ma wystające i ostro zakończone kręgi i bardziej wyraziste dyski:) Mała opinia ale się nią nie sugeruj:) Praca jest po prostu piekna[piwo] Pozdrawiam[piwo]
saygon Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 co do tego co pisal tiger to sie niedlugo odniose, arazie zamiesczam ulożenie kregoslupa, zaraz wezme sie za robienie tych łączeń. jak znam zycie to za ten kregoslup zjedzie mnie gotham i to ostro, ale tak juz bedzie, bo mam malo czsu na skonczenie tego, tak ze nie wiem czy nie sknczy sie na samym modelwaniu. watpie zebym sie jeszcze z teksturami wyrobil. poniewaz bedzie to raczej moja ostatnia praca w 3d( decyzja ta podejmowana jest z wielu powodów, kilka zalezych odemnie reszta nie) takze chcialbym ja skończyć, moze sie uda, jak nie to mowi sie trudno, nie skoncze i tego.
mORPH Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 Saygon znasz moja opinie, ale dodam mala sugestie. Czy nie warto byloby tych nug \'rozstawic\" zeby nie stal tak noga lew w miejscu prawej i odwrotnie bo to stabilnie nie wyglada. Jezeli bys rozstawil nogi wygladalo by o wiele lepiej.
KAIN Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 Pytanko: W czym to renderujesz?? pozdro KAIN
saygon Napisano 23 Sierpień 2003 Autor Napisano 23 Sierpień 2003 renderuje final renderem stage 1. z domyslnymi usawieniami.
Cpt.Obvious Napisano 23 Sierpień 2003 Napisano 23 Sierpień 2003 [wow]Wlasnie o to mi chodzilo.Teraz wygląda to naprawde dobrze, stonowane i wymodelowane w sposób iście profesjonalny.Cud miód i orzeszki;) Pozdrawiam[piwo]
giorgione Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Po prostu wspaniale - przez to twoje piększanie gina błędy anatomiczne - jeśli można to tak nazwać :D - a pracka wygląda coraz lepiej. Pozdrawiam Giorgione
saygon Napisano 24 Sierpień 2003 Autor Napisano 24 Sierpień 2003 no to to jest juz prawie ( no bo jescze cos pewnie dorobie) wersja tułowia. teraz zabieram sie za łopatki i przednie kończyny i kolumny podtrzymujące łapy( tu mnie czeka sporo roboty. narazie kilka renderów tulowia piszcie co poprawić.
saygon Napisano 24 Sierpień 2003 Autor Napisano 24 Sierpień 2003 no irender jak przez to swiatlo przechodzi. w dziurach beda witraze, wiec bedzie kolorowiej:-P
boowa Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 kurcze coraz bardziej jestem niecierpliwy końca :) zapowiada się rewelka.... pozdrawiam [piwo]
Cpt.Obvious Napisano 24 Sierpień 2003 Napisano 24 Sierpień 2003 Poprawiles kręgosłup i dodałeś pomiędzy żeberkami połączenia i nabrało to smaczku:)Bardzo dobrze Ci to wyszło, no jest na co popatrzeć:)Mam tylko jedno zastrzerzenie: Te sopelki są że tak powiem zbyt statyczne i niewiele się od siebie różnią.Popraw je, troszke, niech nie zwężają się równomiernie, tylko nieregularnie, porób w nich dziury etc. No i brak innych zastrzerzeń, bo praca jes na niesamowitym poziomie:) Pozdrwaiam:)
saygon Napisano 24 Sierpień 2003 Autor Napisano 24 Sierpień 2003 oki oto lapki, ale bez rączek. to sa kolumny, o nie bedzie sie proowal wypchnąc nasz kochany smoczek. piszcie co i jak.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się