krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) Zrobiłem ostatnio taki modelik: Co o nim sądzicie, szczególnie o teksturach. [PS. Na tym forum istnieje gdzieś już taki wątek założony przez użytkownika "WarFan". To nikt inny jak ja, tylko do "krystianm1" odzyskałem hasło do konta :)] Edytowane 7 Listopad 2008 przez krystianm1
Kruku Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Ładny ale bardzo oldskulowy ;] rozumiem że jest tylko jedna textura diff, na której są wszystkie informacje odbić, głębi itp namalowane. Brakuje chyba uzasadnionego detalu szczególnie na elementach metalowych, drewno za bardzo czarne, jeżeli już malujesz textury to zadbaj o ich kolor, pociągnij lekko niebieski i kremowy na tych metalowych częściach (świat jest kolorowy i taki się też powinien odbijać XD) możesz pokazać więcej(siatka, perspektywa z gry, textury), i powiedzieć do czego to wogóle jest? pozdro
krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 Siatkę pokażę jak wróce do domu. Model jest do gry GTA: San Andreas. A nad teksturami jeszcze posiedzę :)
Davegraph Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 podoba mi sie , fajnie wygląda , do gta zdecydowanie wystarczy! Będziesz mógł pokazać także sam model bez textury ? Możesz też pokazać z jakiej referki korzystałes ?
krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 Siatki: Referka: Oraz zdjęcia z innych perspektyw broni
Scottero Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Imho zle masz poprowadzona siatke na kolbie modelu :) pozdro :)
Davegraph Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 rozumiem że to nie jedyna referka z jakiej korzystałeś? Fajnie są odwzoroane te wszystkie mniejsze elementy , zazwyczaj na fotkach takie szczegóły są mało widoczne.
krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) Wiem, ale nie wiedziałem jak zrobić dziurę na tą śrube na kolbie A co do referek to tak jak napisałem korzystam z kilkunastu zdjeć Edytowane 7 Listopad 2008 przez krystianm1
Bruneq Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 skoro do gta,. mogles ja zrobic plasko na diffie...generalnie polowa trisow jak do gta
krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 Ale gta chodzi płynnie, wiec niewiem po co robić mniej poly?
Davegraph Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) no racja , do gta to już za dużo trisów ma :P Obecnie dobrze nadawał by sie do call of duty 2 wiem że tam jest taki ale chodziło o pokazanie porównania Twojej pracy do którejś z gier gdzie bardziej by pasowała. Edytowane 7 Listopad 2008 przez Davegraph
krystianm1 Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 Hmm moze by się nadawał, ale po co jak już tam jest?
Kuba Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Drewno jak dla mnie do poprawy :) przede wszystkim za bardzo nasycone. Taka mała dygresja, modowanie CoD2 to droga przez mękę, jeśli weźmie się pod uwagę fakt, ze jedyną aplikacją współpracującą z eksporterem jest Maya 6.0
plutko Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 To, ze dziala plynnie nie znaczy, ze powinno sie marnowac polygony czy teksture. Zawsze nadmiar wydajnosci mozna przeznaczyc na inne wazniejsze niz twoja spluwa rzeczy. Chodzi o nawyki. Po drugie strasznie tam ciemno i drewno zbyt nasycone i idace w strone czerwieni.
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 mniej chocby po to aby na moim kompie tez sie nie cielo:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się