Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Pomysl narodzil sie w mojej glowie dawno temu, gdy jeszcze pracowalem jako barman - mielismy w barze taka wredna wyciskarke, ktora praktycznie wyrywala palce i do tego kopala pradem. Stad pomysl na wyciskarke-potwora.

Jest to tez moje pierwsze podejscie do modelowania bardziej organicznego.

Modeling Cinema 4d. Plyn wspomagany realflowem.

 

juicer01_comp.jpg

 

Siatka

 

juicer01WF_comp.jpg

Edytowane przez ndru
  • Odpowiedzi 38
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomysl fajny model tez przyjemny wsumie to chyba ta ciecz troche za gesta wyszla i wypadaloby z tym powalczyc ale ogolnie przyjemna praca bardzo na plus. Nie jest to chyba gema art wiec wedlug mnie liczy sie efekt wypluty na renderze a nie pieknosc i optymalnosc siatki choc wiadomo ze nawet na potrzeby stilli to i tak zawsze jakis rozsadek w siatce musi byc ale w tym przypadku nie widze by bylo tragicznie wiec powiem tylko tyle ze zabieraj sie za materialy i pokazuj tu nam nowy renderek.

 

Czekam na up

Napisano (edytowane)

Testy, testami, ale muszę napisać:

 

Jedno stwierdzenie z mojej strony : Dobre :)

Ale iż ja uwielbiam wytykać błędy, więc na początek tylko 2 bo się nie wpatrywałem w to za mocno :)

- metal lub z czego jest wyciskarka zrobiona jest za bardzo błyszczący, wydaje się być prosto wypucowana z fabryki, chociaż i tak jest za mocno, zobacz na jego lewą rękę, nawet z fabryki takie świecące nie wychodzą...

- Pomarańcze wyglądają tak nierealistycznie, wręcz materiały to masz tylko kolor, i tyle, spróbuj to zrobić jakieś ładne, możesz dać na to "Bumpmape" powinno dać lepszy efekt :)

 

To tyle z mojej strony, jeśli coś źle powiedziałem niech ktoś mnie poprawi :)

 

---Edit

Pomyłka, chyba widzę na pomarańczy bumpmape :)

Zwracam honor, chociaż i tak nad pomarańczkami możesz popracować :)

Edytowane przez Fafik
Napisano

Pomysł i model bardzo fajne.

Co do materiałów, Fafik dobrze mówi, dodam że warto testować materiały już z jakimś oświetleniem zbliżonym do końcowego (dałabym nie takie zewsząd światło, tylko bardziej kierunkowe), ponieważ wtedy można lepiej dopasować SSS (na pomarańczach) i efekty typu odbłyski na szoczku.

Napisano

Cos test niestety nie wyszedl. Sok teraz wyglada jak roztopiony metal, sama postac za bardzo odbija jak juz tu ktos wspomnial, pomarancze wogole pomaranczy nie przypominaja (moze dac jakiegos diffa zrobionego ze zdjecia i pobawic sie sss'em), jezor te moglby dostac lekkiego sss'a no i moze specjalnie pod niego diffa by nie byl taki jednolity

Napisano

Dzieki za komentarze. No coz, bardziej byl to test kolorow niz materialow, ale wzialem pod uwage wasze komentarze. Przesymulowalem plyn i pobawilem sie materialem, chrom otrzymal nieco dispersion.

 

juicer08_comp.jpg

Napisano

Płyn wygląda lepiej (zarówno model jak i materiał), tylko w dolnej części zbyt grubo się rozlewa (jakby to był jakiś miód), zastanów się czy nie wymodelować dolnej części płynu a tylko strumień zrobić partyklami (albo tak jak teraz jest, zakładam że to są partykle).

 

Może by wymodelować jakieś elementy kuchni / baru zamiast białego tła?

Napisano

Ania ma dobry pomysł, żeby to wpasować w jakąś szerszą kompozycje, żeby tak na bałym nie stało :)

Możesz dać tak jak w koncepcie miałeś zakątek baru w którym pracowałeś... :D

To da lepszy efekt niż białe tło, będzie milej odbierane i nada całości trochę lepszy efekt końcowy :]

Napisano

Nie myslalem jeszcze o scenie - nie jest to szczegolne wyzwanie zrobic kawalek blatu - wole dograc wszystkie materialy i szczegoly zanim zaczne bawic sie z otoczeniem. Ania - bardzo dobre spostrzezenie dotyczace plynu - zmienilem to i zrobilem tez hybryde miedzy pierwszym a drugim plynem zeby dodac dynamizmu.

juicer09_comp.jpg

Napisano

Sok wyglada genialnie ale te kropelki troche psuja efekt wiem ze jak na stop klatce looknie sie na jakis plyn to widac bardziej takie czastki ale tutaj widac idealne kuleczki tak czy siak jest lepiej.

Napisano

Maly update. Nie mam juz tyle czasu co przed tygodniem, wiec bedzie szlo powoli. Poprawione:

1) miesistosc jezyka

2) kolejna symulacja plynu (jeszcze nie jest idealna wiem)

3) dziubek, bo niektorzy twierdzili ze go nie ma

Przede mna: jednak zrobie male otoczenie oraz dalej bede bawil sie realflowem.

juicer17_comp.jpg

Napisano

Witam

Osobiście zostawił bym już kształt lejącego się soku z poprzedniego obrazka, a pomęczył bym jeszcze tylko rozbryzgi jakie powstają w kontakcie z językiem. Co do pomarańczy to za ciemne w przekroju i odbicia na podniesionej ręce do góry też dziwne, ale to już kwestia studia. Tak czy inaczej pomysłem wygrywasz :)

Pozdrawiam

Napisano

Podlubalem nieco przy otoczeniu. Zauwazylem juz kilka rzeczy, ktore chce poprawic, ale chcialbym rowniez poznac wasza opinie.

juicer_23_comp.jpg

Napisano

maszyna za bardzo się błyszczy

pomarańcze któe leżą na stole wyglądają wyschnięte

pomarańcza którą on trzyma w ręce oraz ta całkiem z tyłu wyglądają jak wklejone (chyba przez brak cienia)

wypróbowałabym inne kadry, inne ustawienia kamer.

Napisano

Na minus:

-sciana po prawej ten bump ciekawie sie nie prezentuje

-zabardzo rozmyte cienie

-pomarancze sie wyrozniaja

-shader soczku

 

Na plus:

+model juicerka :P

+ciekawszy rozprysk (choc pomysl z motion blurem nie jest taki glupi nie pamietam kto to sugerowal ale dobrze gadal)

+jezyk i jego shaderek naprawde slincznie wygladaja

+ciekawa sceneria

 

Ogolnie to wypada podciagnac niektore shaderki ale ogolnie w dobra strone idzies mysle ze z kazdym upem przyblizasz sie ku temu finalnemu efektowi.

Napisano

Sprobuj nalozyc na to AO, moze bdzie lepiej, bo jak narazie to te wszystkie pomarancze wygladaja jak doklejone :/

 

shader jezyka jakis taki dziwny, wyglada jak tanie salami :) moze wiekszy specular?

Napisano (edytowane)

wyglada nawet spoko, masz troche problemow technicznych, nie ma sie co rozpisywac, bo wszyscy dokladnie je wypisali :) od siebie moge dodac, ze warto poogladac makingofy z roznych filmow blizzarda (licz kink) i inne, jest tam bardzo duzo cennych informacji, ktore moge pomoc w rozwiazywaniu takich wlasnie problemow :)

 

metal zeby zaczal przekonywac, musi byc wywazony, nie moze sie za bardzo swiecic i nie moze byc zbyt matowy :) poza tym jest problem z kolorem, jakby obrazek nie byl caloscia, przynajmniej ja to tak odbieram :]

Edytowane przez KLICEK
Napisano

Ja to sie tylko spytam: czy tutaj jest jakies swiatlo ktore produkuje cien? bo narazie te lekkie zaciemnienia to wygladaja raczej jak slaby shading z niskich ustawow rendera. Jakos brak takiego cienie od swiatla.

Napisano

Sa, ale ze scena jest dobrze oswietlona wiec cienie nie za bardzo rzucaja sie w oczy. Cztery spoty imitujace halogone na gorze, jedno swiatlo frontalnie. Do tego mapka HDRI oraz dwa light-plany.

Napisano

....stanowczo mowie NIE tej kuchennej scence - studyjny environmet byl 100- co ja gadam - byl 1000 razy lepszy - o wiele lepiej przemawial do obbiorcy i mial swietny klimat -sam to zauwazyles idac w jasne klimaty wnetrza kuchni ale ja bym pozostal przy bialym studio- krople i plamy wyciskanego soku rozbryzganego po studio i przy wyrzuconych owocach ;)

Napisano

Wiele osob powiedzialo, ze studio wygladalo duzo lepiej. Mysle ze mam pomysl jak polaczyc te dwie rzeczy. Postaram sie o update jutro - dzieki za komentarze, kazdy jest cenny.

Napisano

Teraz namieszam, ale kuchnia z postu #24 mi dużo lepiej pasowała do sceny, taka miła domowa kuchnia, ta biała kuchnia sterylna wyszła.

 

Sa, ale ze scena jest dobrze oswietlona wiec cienie nie za bardzo rzucaja sie w oczy.
>> czyli musisz gorzej oświetlić scenę ;) Brak cieni powoduje że niektóre obiekty się jakby lekko unoszą.
Napisano

Jestem w trakcie wojny z otoczeniem i oswietleniem. Chcialbym, zeby otoczenie nie odciagalo oka od juicera a jednoczesnie podkreslalo go i mialo nieco detalu.

Na razie zadowolony jestem z materialow i modeli. Bledy, z ktorych zdaje sobie sprawe:

1) wtyczka lekko lewituje

2) jezyk za malo wilgotny

3) wszystkie palniki jednakowej wielkosci

W dalszym ciagu planuje:

1)Dodac zabrudzenia na korpusie (moze struzki soku splywajace spod glowicy)

2)Sok pod pomaranczami

3)Krople wody na pomaranczach

4)Moze jakis garnek na ostatnim palniku

5)Pobawic sie cieniem rzuconym.

juicer_28_comp.jpg

Napisano

Sok wygląda na lekko radioaktywny :D Zmniejszyłbym intensywność koloru i popracował jeszcze trochę nad przezroczystością. Naturalny miąższ bardzo fajnie wyszedł ;)

Nie leżą mi natomiast cienie od głównego światła. Są tak ostre jakby scena była oświetlona bezpośrednio przez słońce. Sugerowałbym pójście w stronę miękkich cieni, właściwych dla wnętrz. Pozdro.

Napisano

Jakoś ta broda tak srednio pasuje.

Dodaj jakiegoś plane świecącego (nie wiem w czym renderujesz) zeby dodac jakieś ukierunkowane cienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności