ndru Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) Pomysl narodzil sie w mojej glowie dawno temu, gdy jeszcze pracowalem jako barman - mielismy w barze taka wredna wyciskarke, ktora praktycznie wyrywala palce i do tego kopala pradem. Stad pomysl na wyciskarke-potwora. Jest to tez moje pierwsze podejscie do modelowania bardziej organicznego. Modeling Cinema 4d. Plyn wspomagany realflowem. Siatka Edytowane 7 Listopad 2008 przez ndru
adam_m Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 He he, fajny pomysł. Powalcz teraz z materiałami i całą sceną a będzie jeszcze lepiej. Wydaje mi sie że siatkę masz troche zbyt gęstą.
arev Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Wesołe :D Chętnie zobaczyłbym animację, ale render z przyzwoitymi materiałami też wystarczy ;)
Temporal Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Pomysl fajny model tez przyjemny wsumie to chyba ta ciecz troche za gesta wyszla i wypadaloby z tym powalczyc ale ogolnie przyjemna praca bardzo na plus. Nie jest to chyba gema art wiec wedlug mnie liczy sie efekt wypluty na renderze a nie pieknosc i optymalnosc siatki choc wiadomo ze nawet na potrzeby stilli to i tak zawsze jakis rozsadek w siatce musi byc ale w tym przypadku nie widze by bylo tragicznie wiec powiem tylko tyle ze zabieraj sie za materialy i pokazuj tu nam nowy renderek. Czekam na up
Fafik Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) Testy, testami, ale muszę napisać: Jedno stwierdzenie z mojej strony : Dobre :) Ale iż ja uwielbiam wytykać błędy, więc na początek tylko 2 bo się nie wpatrywałem w to za mocno :) - metal lub z czego jest wyciskarka zrobiona jest za bardzo błyszczący, wydaje się być prosto wypucowana z fabryki, chociaż i tak jest za mocno, zobacz na jego lewą rękę, nawet z fabryki takie świecące nie wychodzą... - Pomarańcze wyglądają tak nierealistycznie, wręcz materiały to masz tylko kolor, i tyle, spróbuj to zrobić jakieś ładne, możesz dać na to "Bumpmape" powinno dać lepszy efekt :) To tyle z mojej strony, jeśli coś źle powiedziałem niech ktoś mnie poprawi :) ---Edit Pomyłka, chyba widzę na pomarańczy bumpmape :) Zwracam honor, chociaż i tak nad pomarańczkami możesz popracować :) Edytowane 7 Listopad 2008 przez Fafik
Ania Napisano 7 Listopad 2008 Napisano 7 Listopad 2008 Pomysł i model bardzo fajne. Co do materiałów, Fafik dobrze mówi, dodam że warto testować materiały już z jakimś oświetleniem zbliżonym do końcowego (dałabym nie takie zewsząd światło, tylko bardziej kierunkowe), ponieważ wtedy można lepiej dopasować SSS (na pomarańczach) i efekty typu odbłyski na szoczku.
Temporal Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Cos test niestety nie wyszedl. Sok teraz wyglada jak roztopiony metal, sama postac za bardzo odbija jak juz tu ktos wspomnial, pomarancze wogole pomaranczy nie przypominaja (moze dac jakiegos diffa zrobionego ze zdjecia i pobawic sie sss'em), jezor te moglby dostac lekkiego sss'a no i moze specjalnie pod niego diffa by nie byl taki jednolity
ndru Napisano 8 Listopad 2008 Autor Napisano 8 Listopad 2008 Dzieki za komentarze. No coz, bardziej byl to test kolorow niz materialow, ale wzialem pod uwage wasze komentarze. Przesymulowalem plyn i pobawilem sie materialem, chrom otrzymal nieco dispersion.
Ania Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Płyn wygląda lepiej (zarówno model jak i materiał), tylko w dolnej części zbyt grubo się rozlewa (jakby to był jakiś miód), zastanów się czy nie wymodelować dolnej części płynu a tylko strumień zrobić partyklami (albo tak jak teraz jest, zakładam że to są partykle). Może by wymodelować jakieś elementy kuchni / baru zamiast białego tła?
Fafik Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Ania ma dobry pomysł, żeby to wpasować w jakąś szerszą kompozycje, żeby tak na bałym nie stało :) Możesz dać tak jak w koncepcie miałeś zakątek baru w którym pracowałeś... :D To da lepszy efekt niż białe tło, będzie milej odbierane i nada całości trochę lepszy efekt końcowy :]
ndru Napisano 8 Listopad 2008 Autor Napisano 8 Listopad 2008 Nie myslalem jeszcze o scenie - nie jest to szczegolne wyzwanie zrobic kawalek blatu - wole dograc wszystkie materialy i szczegoly zanim zaczne bawic sie z otoczeniem. Ania - bardzo dobre spostrzezenie dotyczace plynu - zmienilem to i zrobilem tez hybryde miedzy pierwszym a drugim plynem zeby dodac dynamizmu.
Temporal Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 Sok wyglada genialnie ale te kropelki troche psuja efekt wiem ze jak na stop klatce looknie sie na jakis plyn to widac bardziej takie czastki ale tutaj widac idealne kuleczki tak czy siak jest lepiej.
Blader Napisano 8 Listopad 2008 Napisano 8 Listopad 2008 pomarancza w lewej "dloni tego czegos" jest lekko przepalona chyba bo sa czarne elementy. A pozatym ktos mi zrobi soczek ? :D
ndru Napisano 9 Listopad 2008 Autor Napisano 9 Listopad 2008 Maly update. Troszke dodatkowych elementow. Nie jestem jeszcze calkiem zadowolony z kolorow iektorych elementow.
grzegerz Napisano 9 Listopad 2008 Napisano 9 Listopad 2008 fajne hehe:) wydaje mi sie ze powinien mieć grubszy język. a rączki z ciemnego matowego plastiku
kamil.ochel Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 fuj te rozbryzgi ;p ale pomysł fajny czekam na upy :P i mam nadzieje ze wyjdzie rewelka
Yasutoco Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 cudowna ślinka na jezyczku :P ja bym tam dal jeszcze motion blura i te kropelki lepiej by wyglądały :D
Orangegraphics Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 jest naprawde super. kurde. pomysl to jednak od razu widac. taki powiew swierzosci w tym watku jest. zrobi otoczenie, tak jak wszyscy ci mowia, bo kazdy material bedziesz musial poprawiac
Temporal Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 te nowe pomarancze co dodales to chyba troche za ciemne jak na moj gust
ndru Napisano 12 Listopad 2008 Autor Napisano 12 Listopad 2008 Maly update. Nie mam juz tyle czasu co przed tygodniem, wiec bedzie szlo powoli. Poprawione: 1) miesistosc jezyka 2) kolejna symulacja plynu (jeszcze nie jest idealna wiem) 3) dziubek, bo niektorzy twierdzili ze go nie ma Przede mna: jednak zrobie male otoczenie oraz dalej bede bawil sie realflowem.
no_te Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 Witam Osobiście zostawił bym już kształt lejącego się soku z poprzedniego obrazka, a pomęczył bym jeszcze tylko rozbryzgi jakie powstają w kontakcie z językiem. Co do pomarańczy to za ciemne w przekroju i odbicia na podniesionej ręce do góry też dziwne, ale to już kwestia studia. Tak czy inaczej pomysłem wygrywasz :) Pozdrawiam
kamil.ochel Napisano 12 Listopad 2008 Napisano 12 Listopad 2008 ślina Ci taka ładna wyszła a rozbryski paskdne. no sorry :P nie no żart :P po prostu próbuj do skutku a najlepiej potuj kolejne symulacje badz modele nam i powiemy
ndru Napisano 17 Listopad 2008 Autor Napisano 17 Listopad 2008 Podlubalem nieco przy otoczeniu. Zauwazylem juz kilka rzeczy, ktore chce poprawic, ale chcialbym rowniez poznac wasza opinie.
Ania Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 maszyna za bardzo się błyszczy pomarańcze któe leżą na stole wyglądają wyschnięte pomarańcza którą on trzyma w ręce oraz ta całkiem z tyłu wyglądają jak wklejone (chyba przez brak cienia) wypróbowałabym inne kadry, inne ustawienia kamer.
Temporal Napisano 17 Listopad 2008 Napisano 17 Listopad 2008 Na minus: -sciana po prawej ten bump ciekawie sie nie prezentuje -zabardzo rozmyte cienie -pomarancze sie wyrozniaja -shader soczku Na plus: +model juicerka :P +ciekawszy rozprysk (choc pomysl z motion blurem nie jest taki glupi nie pamietam kto to sugerowal ale dobrze gadal) +jezyk i jego shaderek naprawde slincznie wygladaja +ciekawa sceneria Ogolnie to wypada podciagnac niektore shaderki ale ogolnie w dobra strone idzies mysle ze z kazdym upem przyblizasz sie ku temu finalnemu efektowi.
ndru Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 Stwierdzilem ze bede trzymal sie bieli w otoczeniu jakos najbardziej mi pasuje.
Johny Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Sprobuj nalozyc na to AO, moze bdzie lepiej, bo jak narazie to te wszystkie pomarancze wygladaja jak doklejone :/ shader jezyka jakis taki dziwny, wyglada jak tanie salami :) moze wiekszy specular?
KLICEK Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 (edytowane) wyglada nawet spoko, masz troche problemow technicznych, nie ma sie co rozpisywac, bo wszyscy dokladnie je wypisali :) od siebie moge dodac, ze warto poogladac makingofy z roznych filmow blizzarda (licz kink) i inne, jest tam bardzo duzo cennych informacji, ktore moge pomoc w rozwiazywaniu takich wlasnie problemow :) metal zeby zaczal przekonywac, musi byc wywazony, nie moze sie za bardzo swiecic i nie moze byc zbyt matowy :) poza tym jest problem z kolorem, jakby obrazek nie byl caloscia, przynajmniej ja to tak odbieram :] Edytowane 18 Listopad 2008 przez KLICEK
Temporal Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Ja to sie tylko spytam: czy tutaj jest jakies swiatlo ktore produkuje cien? bo narazie te lekkie zaciemnienia to wygladaja raczej jak slaby shading z niskich ustawow rendera. Jakos brak takiego cienie od swiatla.
ndru Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 Sa, ale ze scena jest dobrze oswietlona wiec cienie nie za bardzo rzucaja sie w oczy. Cztery spoty imitujace halogone na gorze, jedno swiatlo frontalnie. Do tego mapka HDRI oraz dwa light-plany.
eco Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 ....stanowczo mowie NIE tej kuchennej scence - studyjny environmet byl 100- co ja gadam - byl 1000 razy lepszy - o wiele lepiej przemawial do obbiorcy i mial swietny klimat -sam to zauwazyles idac w jasne klimaty wnetrza kuchni ale ja bym pozostal przy bialym studio- krople i plamy wyciskanego soku rozbryzganego po studio i przy wyrzuconych owocach ;)
ndru Napisano 18 Listopad 2008 Autor Napisano 18 Listopad 2008 Wiele osob powiedzialo, ze studio wygladalo duzo lepiej. Mysle ze mam pomysl jak polaczyc te dwie rzeczy. Postaram sie o update jutro - dzieki za komentarze, kazdy jest cenny.
Ania Napisano 18 Listopad 2008 Napisano 18 Listopad 2008 Teraz namieszam, ale kuchnia z postu #24 mi dużo lepiej pasowała do sceny, taka miła domowa kuchnia, ta biała kuchnia sterylna wyszła. Sa, ale ze scena jest dobrze oswietlona wiec cienie nie za bardzo rzucaja sie w oczy. >> czyli musisz gorzej oświetlić scenę ;) Brak cieni powoduje że niektóre obiekty się jakby lekko unoszą.
ndru Napisano 24 Listopad 2008 Autor Napisano 24 Listopad 2008 Jestem w trakcie wojny z otoczeniem i oswietleniem. Chcialbym, zeby otoczenie nie odciagalo oka od juicera a jednoczesnie podkreslalo go i mialo nieco detalu. Na razie zadowolony jestem z materialow i modeli. Bledy, z ktorych zdaje sobie sprawe: 1) wtyczka lekko lewituje 2) jezyk za malo wilgotny 3) wszystkie palniki jednakowej wielkosci W dalszym ciagu planuje: 1)Dodac zabrudzenia na korpusie (moze struzki soku splywajace spod glowicy) 2)Sok pod pomaranczami 3)Krople wody na pomaranczach 4)Moze jakis garnek na ostatnim palniku 5)Pobawic sie cieniem rzuconym.
arev Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Sok wygląda na lekko radioaktywny :D Zmniejszyłbym intensywność koloru i popracował jeszcze trochę nad przezroczystością. Naturalny miąższ bardzo fajnie wyszedł ;) Nie leżą mi natomiast cienie od głównego światła. Są tak ostre jakby scena była oświetlona bezpośrednio przez słońce. Sugerowałbym pójście w stronę miękkich cieni, właściwych dla wnętrz. Pozdro.
ndru Napisano 11 Grudzień 2008 Autor Napisano 11 Grudzień 2008 W koncu znalazlem czas na malu updacik.
09121986 Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 JAkos tak wszytko strasznie sztucznie wyglada , byc moze taki efekt chciales uzyskac ale jakos mi nie podchodzi ,sam koncept bardzo fajny :)
FF Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Jakoś ta broda tak srednio pasuje. Dodaj jakiegoś plane świecącego (nie wiem w czym renderujesz) zeby dodac jakieś ukierunkowane cienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się