Skocz do zawartości

Teczka 2D : Frank600


Frank600

Rekomendowane odpowiedzi

Praca fajna ale... co do krwi - wydaje mi się ze użyłeś gotowych pędzli - plam i ,,pokropiłeś" tu i ówdzie na nodze przez co jak już wspomniano wygląda ona (krew nie noga) jakby była na jakiejś niewidzialnej płaszczyźnie a nie na ciele. Oprócz tego jakoś strasznie denerwuje to miejsca - zapinki lateksu na nogach są strasznie płaskie. Bardzo fajnie wyszła Ci twarz wampirzycy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Witam i dziękuję , że ktoś wogóle ogląda tą teczkę :P ....

 

 

Urbanboogie - wiem o co Ci chodzi , ale nie wiem dlaczego zostawiłem tą krew na płasko , szczerze , może wyda się to dziwne ale już mi się nie chciało dłubać tego obrazka bo czeka masa innych . Wiem , że to nieodpowiedzialność ze strony autora i trzeba konsekwentnie robić wszystko do końca . Obrazek w pewnym momencie wydał mi się całkiem fajny i tak poprostu zostawiłem . Podoba mi się to , że forum wskazało mi te błędy , które w następnych pracach mam nadzieje się nie powtórzą .

 

dekiel - żona jokera , dobre :) Inspirujący tytuł na ciekawy obrazek , zapisuje tytuł w szkicowniku :)

 

telthona - pamiętam , że przed zaczęciem pracki zastanawiałem się troszeczkę nad kompozycją , różnymi rozmieszczeniami , padło na to co mamy na obrazku , chociaż tą samą idee wampirzycy , krwi i denata , można by było tak jak mówisz , wykonać w kilku innych ciekawych ustawieniach kompozycji , kadru itd i też było by ciekawie . A efekt głębi z rozmytym pierwszym planem , wystającymi różnymi pierdołami na pierwszym planie , z rozmytymi statkami kosmicznymi itd . i ogólnie efektem zdjęć fotograficznych , wszczepił we mnie pewien pan o nicku OmeN2501 , za dużo się jego prac naoglądałem :) W kolejnych pracach również szykuje takie zajawki z głębią . Telthona ale nie potępiaj mnie :)

 

QbisieQ - co do płaskości na nodze itd . to Urbanboogie dostał odpowiedz mniej lub bardziej wyczerpującą . Ale jeżeli chodzi o te gotowe pędzle krwi to tak masz rację , jest takich pędzli dużo w internecie , i chyba większość ludzi ich używa , po pierwsze są bardzo realistyczne , po drugie pozwalają zaoszczędzić trochę czasu , nakładasz w różnych ustawieniach , połączeniach , docierasz gumką , obracasz , wypaczasz :) robisz podmalunek itd . tak się chyba to robi . Ale przyznaje się spieprzyłem lateks , zapinki i nogę , nic trzeba wyciągnąć wnioski i nie powtarzać błędów , za to lubię to forum , dzięki panie i panowie :)

 

Go go go .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy mam prawo wogóle się odezwać bo u mnie pracki wyglądają słabo... ale co ci muszę powiedzieć i wiem to z autopsji, samoucy muszą poświęcać niezliczone ilości godzin przed komputerem lub ołówkiem w ręku... Przede wszystkim perspektywa i anatomia, potem szczegóły i detale... Nie wiem czy to co mówię ma jakiś sens wogóle :D .... Ale powodzenia tak czy inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości pytam , może będziecie bardziej rozeznani niż ja , chodzi o to jak byście wycenili stawki za pracki w grafice restrowej , do gry internetowej , jakieś tam potwory , przedmioty , bohaterowie itd .

 

Dokładnie męczę się nad takim punktem :

 

- Jakie są Pańskie oczekiwane stawki, w zależności od kategorii, rozmiaru rysunku oraz czy preferuje Pan rozliczaniu poprzez pakiety rysunków (określona liczba rysunków z danej kategorii), tudzież płachty rysunków (np. płachta 1600x1200 pikseli).

 

Całkowicie zielony pod tym względem jestem , jest może ktoś bardziej zorientowany w temacie ? Wiem , że na kochane forum mogę liczyć . Pozdro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Wrzucam kilka ostatnich wypocin robionych Pentagramem Virtuoso , Virtuoso poszedł w świat a ja w końcu kupiłem Intuosa 3 i praca na nim to sama przyjemność , pokochałem go od pierwszego pociągnięcia kreski , za kilka dni wrzucę post speedów :)

 

Na dole wszystko robione jeszcze Pentagramem .

 

anatomkobietyp.jpg

 

zachdsloncaa4.jpg

 

orkowilk.jpg

 

Tutaj concept bombowca kosmicznego .

 

finalsplaszcz.jpg

 

Pozdrawiam Łukasz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Caspik - wiem wiem o tej twarzy :p kilka osób mi to już powiedziało , chodziło mi bardziej o łapanie kolorków , kształtu itd. taki ala speed , buzke zjechałem praktycznie w 5 min. bez większego wnikania w szczegóły . Ale następnym razem postaram się zgrabnego paszteta tutaj nie wklejać :) Pozdro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

króliczek playboya ma za wysokie czoło i za małą brodę

 

podoba mi się też ten pejzaż z oceanem, i ten potwór kudłaty. fajną ma fakturkę, ale troche zepsułeś efekt całej ilustracji przez kolor a własciwie jego brak w otoczeniu - innymi słowy tło troche niefajne.

 

no to czekam na dalsze prace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telthona - co do buzki króliczka to wiem , że nieproporcjonalna :P

A otoczenie potworka i kolor , hmm - walczę z paletą , znam

teorie barw ale i tak w praktyce jest czasami mega wojna

z kolorkami ech .

 

meariss - dzięki miło słyszeć :) Napewno jeszcze kilka wrzucę .

 

Joel - szczerze to nawet dobrze mi się pracowało na Virtuoso ,

ustawiłem go pod siebie i przyzwyczaiłem się , że był

sztywny jak i szorstki jak pumeks ale ogólnie dało się

na nim pracować , ale ..... jak pobawiłem się pierwsze 3 min.

Intuosem 3 to myślałem , że ze szczęścia podskocze i przebije

głową sufit i powiem sąsiadowi cziss :P

Ten tablet po prostu PŁYNIE .

 

Areien - fajnie , że się podoba :) Martwą rysuje ostatnio bardzo

często , także napewno jeszcze cos tutaj będzie wrzucone .

A ziomek z mołotowem w łapie to hooligans boys :)

Ciapane z referki w jakimś porannym ćwiczeniu . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , wrzucam ilustracje do kart pewnej gry internetowej , chodziło o klimat postapokaliptyczny . Ilustracje trochę małe ale w grze będą jeszcze mniejsze 234x160pi czyli piczi mini :) Kart będzie więcej , dłubę sobie miedzy prackami , napewno coś wrzucę jeszcze . Proszę o krytkę i dupe zbitą bracia i siostry . Pozdrawiam .

 

 

rrr.jpg

 

 

 

splwwww.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwie fajne nawet, tylko ze jest jeden problem, ktory trapi wielu ludzi, bladosc barw. I teraz nie wiem czy to wina twojego monitora, uswtawien wyswietlania, czy zle zkalibrowanego albo wogole nie zkalibrowanego monitora, czy tego ze porpostu nie czujesz tego. Naloz tam jakies gradienty na koniec i pobaw sie trybami warstw, mozna uzyskac fajne efekty. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawaliłeś światło w obu prackach ... Poza tym w pierwszej maska gazowa tego gościa dziwnie wygląda (perspektywa), postać ma za długą szyje i lewa cześć tła nie pasuje do reszty. W drugim obrazku naprawdę podoba mi się to ujecie i świetnie Ci wyszedł ten facet, ale za mocno wyrywa się z tła.

 

Spróbuje zrobić zaraz szybkiego repainta i pokazać o co mi chodzi. ;]

 

 

EDIT : -----------------------------------------------------------------------------------

 

22179403.jpg

 

Nie chciałem integrować w kolor, ale mógłbyś pomyśleć o dodaniu jakiegoś pomarańczowego/żółtego światła za stworkiem ;]

 

15698465.jpg

Edytowane przez rozrack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie i panie , kiedy człowiek chce chwile odpocząć od ciągłego malowania fantasy i sf , oderwać się od brudnej postapokalipsy i psychodelicznych wróżek , łapie za pena i maluje piękne kobiety :) Relaks murowany :P Jedną z takich ślicznych kobietek jest szalona Mariola czyli Marika , bardzo fajnie się ją maluje . Namalowałem kilka speedów z jej fotek , postanowiłem też zerwać mój związek z miękkimi pędzlami bo zaczeły mnie już wkurw... a ja miałem zawsze jakąs zajawkę na ich punkcie , także na ostro od dzisiaj :PP W speedach skupiłem się na łapaniu kolorku ze zdjęcia oraz jakimś tam punkcie fokalnym , kazdy speed okolo 4 h .

 

Tutaj dwa klipy Mariki ....

 

http://www.youtube.com/watch?v=e0v6_EivxoI

 

http://www.youtube.com/watch?v=8owwOdxeHmk&feature=related

 

Zwróćcie uwage na jej uśmieszek , wygina :))

 

 

56259354.png

 

 

44663373.png

 

 

46662712.png

 

 

 

 

 

 

 

 

A tutaj kuzyn poprosił mnie żebym zrobił logo - ilustracje jego zespołu weselnego , wrzucili to na wizytówki , bęben :) jakis plakat itd. Także jeżeli ktoś jest z Wrocławia , szuka zespołu na wesele i niemoże znaleść to wiadomość do mnie załatwie numer :) A Tutti Frutti Band daje rade :P:)

 

ttttttc.png

 

 

 

Pozdro .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Dorzucam tutaj - enviro , szybki ćwiczeniowy szkic z natury oraz kolejną kartę do gry internetowej . Mam trochę na bańce ostatnio i maluję z doskoku od jakiegoś tygodnia , ale mama nadzieje , że jeszcze tydzień i wrócę do codziennego ćwiczenia .

 

enviro1e.png

 

 

naturka na bardzo bzdetnym tle

kwiatttr.png

 

 

 

Attack

wazmaxbmpr.png

 

 

 

Proszę was o jakąś konstruktywną krytykę , wiem , że tutaj na forum nic nie umknie a u mnie napewno jest wiele do poprawienia , chciałbym poprostu wiedzieć co . Pozdrawiam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Franku, proponuje odpuścić marikę i inne malowanie po ekranie i skupić się na doskonaleniu warsztatu. Prawda jest taka, ze cylindra byś od ręki z perspektywą nie namalował a bierzesz sie za udawanie ilustratora. Ani forum przyklaskujące ani pędzle z fotoszopa ani refki nie pomogą Tobie, wrecz przeciwnie, tylko opoznia rozwoj. Jak chcesz się nauczyc rysować to zacznij męczyć rzeczy ktore Ci nie wychodzą (a dotyczy to najbanalniejszych podstaw), bo tylko tak podniesiesz skilla.

Ten post nie jest zlosliwy, nie jest niemily, staram sie byc pomocny i skupilem sie na sugestywności wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ola-f dzięki za komentarz i instrukcje , chodziło mi właśnie o szczery koment . Nie udaje ilustratora , no co Ty stary :) robie znajomemu do gry ilustracje bardziej na zasadzie zabawy , lubię klimat postapokalipsy więc wylewam tam swoje wizje . Maluje od dłuższego czasu duzo z natury , ćwicze łapanie bryły , kolorów , przestawiam światło w danej scenie lub przedmiocie i maluje konsekwentnie jak mogło by to wygladac , jest tego cała masa , tony ksiązek , tutoriali , analiz , wiekszość czasu to ćwiczenia , cały dzień to analiza - wszystkiego . Cylinder w perspektywie od ręki mysle , że bym namalował :))

 

Ale ogólnie , wiem o co Ci chodzi i cenie sobie bardzo te uwagi .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauwaz, ze jakbys wiecej siedzial nad anatomią i układem kostnym ludzi i zwierząt, to takie rogi tych węży wygladałyby zupełnie inaczej. Zobaczysz zreszta za jakis czas, ze drugi raz bys tego tak nie narysowal. Nie wychodziłyby znikąd, czaszke bys lepiej wymodelował pod kształt rogów (np. dając przeciwwagę dla pyska i rogów) i inaczej nałożył teksturę przy paszczy tego z prawej i osadził oko.

Takie przykłady. Najlepiej jakbys pisal co robisz z refek a co sam, łatwiej będzie oceniać i pokazywać niedociągnięcia. To tutti frutti sprowokowało mnie do uwagi o cylindrze ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak pisze SBT. Zwróc tez uwagę na cechy anatomiczne roznych grup stworzeń. Np. drapieżnicy zazwyczaj maja zachowaną stereoskopię (czyli para oczu patrzy w tym samym kierunku - ułatwia ocenę odległości), natomiast roslinożercy mają szerszy kąt widzenia niż, ktory charakteryzuje potencjalne ofiary. Podobnie układ szkieletu stworzen ofensywnych jest inny (mniej masywny) niż defensywnych. Na ilustratora czeka olbrzymia ilośc informacji pozwalająca budować wiarygodne prace.

Oczywiscie to są niuanse, ale przygotowanie merytoryczne nikomu jeszcze nie zaszkodziło. Np. na ostantiej pracy tej niebieskiej ze stworami widać, że łapy mają bardziej padlinożerców/roślinożercó niż potworów polujących. Zbyt ciężkie i ze środkiem czieżkości przeniesionym w kierunku łapy, by można było polować. Zbyt słabe ramiona i budowa miesni czworobocznych (odwoluje sie do budowy człowieka i stosunku masy miesniowej swierząt futrzastych) by efektywnie atakowac, ale dobrze służyć mogą do obrony.

Ogólnie wbrew tendencjom rysowników wielkich toporów masywne przedmioty nie sa domeną ofensywnych stworzeń, ale tak to jest jak sie nie chce pracowac merytorycznie ;)

Zobacz jak relatywnie małe do miesni grzbietowych łapy ma niedźwiedź.

niedzwiedz2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Urbanboogie - dzięki za koment :)

 

SBT77 - z pewnością przestudiuję tą stronkę bo widzę tam inspirujace postaci zwierzaków , masz rację , że pobudzają- wyobrażnię .

 

ola-f - otworzyłeś mi oczy na pewne sprawy i anatomiczne napewno zajmę się

zgłebieniem tematu . Z drugiej strony concepty postaci z wielkimi toporami ,

ogromnymi chełmami , zbrojami , olbrzymie potwory , nie mówiąc jużo technolgii

sci-fi itd. też bardzo często są przesadzone , myslę , że w ilustracji chodzi też

o to żeby coś poprostu świetnie wygladało i czasami można naciągność pewne

prawa fizyki lub anatomii . Oczywiście nie można tego robić przesadnie i najlepiej

robić coś jak najbardziej realistycznie , ale mówie o tym , że czasami można

podkręcić obrazek . Z tymi rogami to wiem , że bubel , w sumie to miała być

mała karta 234x160pi dlatego nie przykładałem do tego za dużej wagi , i tak za

bardzo się rozkręciłem jak na takie maleństwo . Wiem o co Ci chodzi ola-f

i tak jak mówie napewno bede pracował nad pewnymi rzeczami .

Co do referek to używam ich do pomocy przy większości prac , tutaj np. miałem

kilka zdjęć skóry węża , na której wzorowałem się malując obrazek ,

zdjęcie pustyni , oraz kilka fotek chmur burzowych z cumulonimbusem na czele

i z tego wszystkiego na wzór coś tam pacnołem , żadnego przemalowywania

kreska w kreske , zwyłe pomocnicze zdjęcia jak co wyglada , i myśle , że

nawet mega wyjadacze pracują ten sposób , musisz coś zobaczyć żeby to

namalować .

ola-f dzięki i naprawde cenie bardzo Twoje uwagi . Pozdrawiam .

 

 

Bałagan wizualny w tym poscie ale pisze z lapka mojej pani , który jest

zacinającą się kupą gówna i sam niewiem jak zdołałem odpisać . Pozdrawiam bracia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslę , że w ilustracji chodzi też o to żeby coś poprostu świetnie wygladało i czasami można naciągność pewne prawa fizyki lub anatomii

 

Ja myślę tak - jeśli przedstawiamy realistycznie, to z reguły wygląda świetnie właśnie dlatego że perspektywa, światło i anatomia "grają". Da się to z grubsza obiektywnie zmierzyć i ocenić. Jeśli przedstawiamy abstrakcyjnie - obiektywnie ocenić jest znacznie trudniej. Odbiór pracy staje się sprawą prywatną, a czasem wręcz dochodzi do słynnego casusu "nowych szat cesarza", w których nikt nie chce przyznać że cesarz jest nagi by nie wyjść na głupca. Mój osobisty problem jest taki, że sam najbardziej cenię tą drugą metodę przedstawienia, chociaż mam świadomość jak wymagający i pełen pułapek jest to świat. Imho dobra abstrakcja wymaga od twórcy wielokroć doskonalszego rozumienia spraw związanych z plastyką niż przedstawienie realistyczne, ale - co za tym idzie - dramatycznie zawęża się krąg odbiorców zdolnych obiektywnie ocenić pracę. Wielu ludzi pragnie uciekać w świat abstrakcji aby ukryć niedostatki warsztatu - tymczasem imo - w ten sposób wręcz obnaża te niedostatki, chociaż grupa tych którzy umieją to dostrzec jest niewielka. Niebezpiecznie jest arbitralnie oceniać takie malarstwo czy rysunek, a jak niebezpiecznie - niech posłuży za przykład nagrodzenie na pewnej z wystaw prac namalowanych przez... małpę... :D

Dlatego może na początek lepiej jest nauczyć się przedstawiać wszystko zgodnie z naturą, by potem móc sobie rzetelnie odpowiedzieć - w pełni świadomie - jak chcemy tworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , dawno nic nie wrzucałem praca , praca i jeszcze raz praca , dłubę kilka większych pracek naraz i ciągle coś tam zawsze ćwicze , kombinuje :P ... nazbierało mi się trochę Tygodniowego Speedpaintingu więc może wrzucę tak zeby odswieżyć teczkę bo już pajaki zaczeły po niej chodzić :) Trochę podkręcone pracki , wyostrzone itd .

 

splaszczonynamax3d3333e.png

 

wyostrzonyspicegirls555.png

 

wyostrzonefobie3333.png

 

wyostrzoneavatar2222222.png

 

wyostroznytps1111111.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności