Jump to content

Pojazd 3D: Lancer evo VIII


mawo

Recommended Posts

  • Replies 22
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

witam:) znowu mam mieszane uczucia więc je rozdziele na odpowiadającą im tematyke...

 

1. Render...bjutiful odbicia, bjuti model, bardzo ładny tesh environmental...bardzo ładny lakier i materiał felg...czystko wyrwane z nfsu :)

 

2. Tuning...przedni zderzak fuj oblech ochyda :D paskudne [boje się], felgi ujdą :) progi...najbardziej pasują...proste ładne i schludne...wlot powietrza na masce...badziewnie wygląda...gdzie się podział typowy dla Lancera podwójny?? Pozatym luserka...miał być chyba m-lookowe...a wyszły pokrzywione :)

 

ogólnie cholera podoba mi się render, materiały i środowisko...ale tunigng w tym wypadku był poprostu nie potrzebny...albo mógłbyć bardziej przemyślany...:)

 

pozdrawiam...

Link to comment
Share on other sites

Juz repostuje ...

 

Co do neonow to pod samochodem jest braziloski \"brazili utility\" generujacy wlasne GI o pieknym blekitnym kolorku

 

Co do felg to nie moja wina ze takie *** wzorowalem sie oryginale, przypominam ze jest to lancer VIII, a w nowej stylistyce nie ma podwojnego wlotu powietrza na masce. Tak samo z progami

 

Jedyne dodatki to powiekszony przedni zderzak i dodatkowo robiony na prawde czysto intuicyjnie :)

Link to comment
Share on other sites

Damian nie obrazaj mnie, wszystko klepie zawsze sam. Krytyka krytyką, ale bez takich oskarżeń w stylu \"jestem pewien\", może sam lubisz na łatwiznę lecieć - ja nie.

 

Dzieki wszystkim za uwagi, z tego co przeczytałem wynika, że najbardziej kuleje lakier i za niego się najszybciej wezmę.

Link to comment
Share on other sites

model wydaje sie być niestarannie zrobiony - brak dbałości o szczegóły karoseri o wnetrzu niemożna nic napisać powieważ go niewidać widać tylko 2 słabo wymodelowane fotele

leży oświetlenie niby jest ciemno a przez atrape widać koło :/ gdybyś zrobił jakiekolwiek podwozie byłoby lepiej :)

materiały również niesą najlepsze (w niektórych miejscach wyglada jakby to były standardowe materiały ze znienionym kolorem)

 

miałeś jednak fajny pomysł na scenke co w dużej mierze rzutuje na moją ocene - uważam że pracka jest średnia niczym sie nie wyróżnia ani niestraszy

 

powodzenia w dalszej pracy [piwo]

Link to comment
Share on other sites

*to skrecone kolo jest za daleko przesuniete do tylu

*podswietlenie przebija i oswietla fotel

*lusterka nie m-look tylko m3-look:D

*opona wyglada jak walec (za kanciata na rancie)

*zderzak mi sie podoba ale ten prog jakis lewy jest:P

za malo ostaje i ta dziura na koncu jakby nie pasuje:P

Link to comment
Share on other sites




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy