siwy Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) Dzięki za głosy i pozytywne przyjęcie pracy. Zgodnie z zasadami, jako że moja pracka dostała najwięcej głosów wrzucam nowy temat do minibitwy. Będzie to Langen Foundation projektu Tadao Ando. Oto refka: hires: http://siwy.niewnikaj.pl/wrzuta/langenfoundation-l.jpg rzut Top: zasady jak poprzednio + chcę by woda i trawa były maxowe a photoshop posłużył do kręcenia kolorami, jasnościami ewentualnia dodaniu tła. do dzieła. powodzenia [edit] grigoriob zrobił w CADzie rzut w formacie DWG w centymetrach. w maxie DWG sie importuje i ukazuje sie on nam jako linie :) rzut należy zmniejszyc dziesieciokrotnie po imporcie Edytowane 27 Listopad 2008 przez tweety
routee Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 aaaaa jakie brzydactwo :D bida na świecie widać powodzenia for all
trosiek Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 no zobaczymy jak to wam pójdzie :) powodzenia! zapraszam do udziału!
!Ewert Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Siema, Ktoś ma jakieś plany dokładniejsze tego? bo ja tylko to znalazłem.. http://www.arcspace.com/architects/ando/langen/15langen.jpg,
hcpiter Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 ahh genialna osoba ! Jego projekt of czercz jest w pyte :) Do tego juz sie powinienem dolaczyc jak uda mi sie z czasem a jak nie to dajcie nastepny interiorek :) BTW siwy gratulacje :)
grzegerz Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) ja znalazlem takie plany wiec sie dziele moze tez wezme udział:) a co do kadru to ujecie rozumiem ma byc takie jak na refce Siwego? EDIT. zrobilem w CADzie rzut w formacie DWG w centymetrach zawsze tak robie dzieki temu latwiej sie pracuje wiec udostepniam takze:) w maxie DWG sie importuje i ukazuje sie on nam jako linie :) pozdrawiam. rzut należy zmniejszyc dziesieciokrotnie po imporcie Edytowane 25 Listopad 2008 przez grzegerz 2
Loki Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 (edytowane) Siwy gratuluje podwójnie :) wygranej oraz wyboru jako referencji pracy mojego ulubionego architekta - tym razem obiecuję się przyłożyć. grigoriob - dzieki za plany :) edit------- jest szansa na lepsze usystematyzowanie tego eventu ? - tzn coś jak speedpainting w 2d ? bylo by wygodniej niż przeglądać wątek żeby znaleźć odpowiedni post z referencją, czy tematem. Jeśli oczywiście (a mam nadzieję że tak) całość się utrzyma edit ----- po poscie grigoriob - W czasie importowania wystarczy ustawić odpowiednio jednostki - nie trzeba nic skalować dzięki temu i później resetowac Xform. Edytowane 25 Listopad 2008 przez Loki
Touch Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Gratki Siwy!;) I świetna refka, jak już było powiedziane;) Ja tylko mam nadzieje, że uda mi się z czasem jakimś cudem i powalczę w tej edycji. Nawet jeśli nie, to z refką i tak się pobawię, po prostu dla siebie, bo zacna i warto;) Pozdr
sand Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 super refka teraz. Ja już model mam prawie gotowy więc raczej tym razem wezmę udział. To będzie mój pierwszy exterior więc trzymajcie kciuki (bez tego nie da rady ;)).
tadzio Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Siwy graty:* Szkoda ze nie interior tym razem, byloby bardziej urozmaicone, ale ok :P Na 90% sie przylacze. pozdrowko peace:*
sand Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 No ja na razie tyle zrobiłem. Walcze z fryrenderem o dobre światło ale teraz robie sobie przerwe na kotlety. Wygląda jak by się przerwacało ale to wina źle ustawionej kamery. Niebiesko jest bo dałem próbnego plejna z niebem w tle.. Wiem, że nie do końca się zgadza wszystko ale robiłem na oko wszystko więc mnie nie bijcie mocno:
tadzio Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 Do tego watku dajemy juz finalne rendery, z tego co zrozumialem z rulsow. WIPy do "renderow testowych i for fun" :)
hcpiter Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 (edytowane) No wlasnie bo tutaj cos jest pomieszane :) Nie lepiej zalozyc w dziale mini contest watek gdzie np kazdy nowy zwyciezca zaklada temat z referka itp a pozostali uczestnicy sie zapisuja i tam wlasnie dodaja swoje wypociny tak jak w przypadku kazdej mini bitwy (poprostu chodzi o to zeby wszystko mialo rece i nogi i bylo na swoim miejscu a nie porozwalane po test renderach czy gdzies tam jeszcze ) W skrocie nowa referka, nowy watek bo teraz ciezko bedzie sie dokopac do czegos jezeli z glownego tematu zrobi sie taki jamnik :) Tutaj -> http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=41 nikt od miesiecy nie postowal, a ten dzial wlasnie po to jest zeby wszystko bylo zebrane w jednym dziale :) P.S dzisiaj tez cos pomecze z ta scenka :) [edit] Sand zwieksz rozdzialke i wiecej tonacji koloru lub daj dla testow podstawowe textury a efekt bedzie lepszy bo sekret fajnych renderow tkwi w jego materialach :) Pozdrawiam Edytowane 25 Listopad 2008 przez hcpiter
sand Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 a to sorawka koledzy za ten wrzut. Obiecuję poprawę. Jednak jak ja to wrzucę do renderów testowych to mnie tam zjecie ;) hcpiter dobrze mówi, że fajnie by było wątek w dziale mini.
Fargate Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 A jak tam jest z terminem? Do kiedy trzeba oddać?
Touch Napisano 25 Listopad 2008 Napisano 25 Listopad 2008 w sumie chyba zawsze będzie tak, że do czwartku w kolejnym tygodniu do 20.oo;) Jeśli coś źle mówię, to poprawcie;)
trosiek Napisano 26 Listopad 2008 Napisano 26 Listopad 2008 sorry chłopaki ja zabiegany jestem ostatnio właśnie. Dziś też tylko na chwilę wlazłem. W sumie to można przenieść wszystko do minibitwy i podzielić wszystko na mniejsze topici. To proszę moda w miarę możliwości o przeniesienie i podzielenie (ten topic z nadubówką do nowego tematu, od oficjalnego wrzucenia refki domku 1 kolejny topic i ostatni od postu siwego z nową referką) bo sam niestety takich uprawnień nie posiadam :( Termin jak się nie mylę to 10 dni od 24 listopada więc to jest... 4 grudnia do 20 :) zbijam ja się szykować na połowinki, powodzenia wam życze ;)
tweety Napisano 27 Listopad 2008 Napisano 27 Listopad 2008 no to do dzieła panowie :) tutaj umieszczacie postępy swoich prac. pod koniec terminu siwy zbiera wszystkie prace tworzy wątek i tam stawia sondę :) Powodzenia
Ex3 Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 (edytowane) To ja coś pokażę na początek, Dzisiaj się z tym pobawiłem. W sumie to będzie mój pierwszy exteriorek. Wizek nigdy nie robiłem więc walcie co do poprawy. Texy z cg_textures.com, renderowane w Vray`u,świecone vraySun+sky, patrzone Vray camerą:) Jak widać na razie nieba brak :) Edytowane 28 Listopad 2008 przez Ex3
Tores Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Ex3 - trochę ujęcie odstaje od zdjęcia. Dodatkowo dach ma spadek do środka a u ciebie wogóle go nie ma. Wał z tyłu chyba jest dalej bo bardzo cienie na niego padają. Woda mało przezroczysta. Nie ma okna w ścianie. Fale na wodzie jakieś dziwne zrobiłeś.
trosiek Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 Wrzucamy tu TYLKO rendery końcowe a nie wipy!
Tores Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 A tweety pisze co innego. To jak jest w końcu z tym wątkiem?
tweety Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 trosiek: moment, to gdzie mają ludziska wrzucać wipy? chyba nie ma sensu, żeby każdy miał swój własny wątek. patrz na CGtalk, gdzie lajtning czalendż jest zrobiony w jednym wątku.
trosiek Napisano 28 Listopad 2008 Napisano 28 Listopad 2008 no skoro tweety tak mówi to niech tak będzie :) sorry nie widziałem tamtego posta.
sand Napisano 30 Listopad 2008 Napisano 30 Listopad 2008 Pogubiłem się i nie wiem czy mogę tu wrzucać wipa czy nie. Jest to mój pierwszy exterior więc bardzo liczę na wasze komentarze. Ciągle walczę z kropkami, które mi się pojawiły na wodzie ale pomysłu mi braknie czemu tak się dzieje. Pomóżcie! Dużo materiałów jeszcze do poprawy. WIP:
Tores Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 Nie wiem czy zdąże się wyrobić ale nie o to chodzi. Podczas testowania oświetlenia chciałem użyć kaustyki w renderze. Nie używałem tego jeszcze i nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Otóż jak widać na załączonym renderze w czerwonym kółku mam cienie równomiernie rozmyte a nie w zależności od odległości. Dzieje się tak tylko za szkłem. W ustawieniach kaustyki dałem "Search dist. na 20cm". W zielonym kółku miałem ustawione na 10cm. Jest lepiej ale czas renderu wydłuża się niestety a i tak widzę, że są to rozmycia równomierne. Jak mogę uzyskać cienie takie jak bez używania kaustyki? W zasadzie to chodzi mi tylko o uzyskanie odbicia światła od szkła przed budynkiem.
tweety Napisano 1 Grudzień 2008 Napisano 1 Grudzień 2008 wynikło małe zamieszanie więc jeszcze raz: tutaj możecie umieszczać swoje wipy :)
Fargate Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 Wpadło mi zlecenie z deadline'em ze głowa mała i muszę od stawić scenkę na 2 dni :/ Nie wiem czy się wyrobie wiec pokażę co do tej pory miałem :P Test: Szkła, wody, trawy, kadru i oświetlenia.
sand Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 ale ładne szkło zrobiłeś! Może się podzielisz po tym conteście co? :)
Ex3 Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 (edytowane) To i updacik ode mnie. Dajcie jakieś wskazówki co do rendera bo jeszcze pomyślę że jest dobrze ;) Edit: Kurcze jak bym pamiętał że to jest do dzisiaj to bym wrzucił finała a tak to muszę dać to co jest jako wersję ostateczną. Edytowane 4 Grudzień 2008 przez Ex3
sand Napisano 2 Grudzień 2008 Napisano 2 Grudzień 2008 Ex - fajna trawa. Model troche słaby (grubo co?). Światło chyba wporzo. Woda za czysta.
Tores Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 Ja już muszę kończyć. Brakuje paru elementów ale nie mam już czasu aby to uzupełnić. Link do dużej wersji
sand Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 (edytowane) Tores bardzo fajne! Ja nie zrobiłem kamyczków pod ścianą ale już czas skończyć naukę na tym modelu i czekam na następny. Oto mój final (a jednak jeszcze nie, final niżej gdzieś): Edytowane 4 Grudzień 2008 przez sand
pressenter Napisano 3 Grudzień 2008 Napisano 3 Grudzień 2008 Sand: Nie kończ jeszcze. Zmień tą trawę na wzgórzu na jakiegoś dispa, bo teraz, jeśli dobrze widzę, to to fur jest? Na wodę lepiej daj jakiś noise i TS, bo teraz, przy bumpie, daleko od kamery woda nagle jest już gładką taflą. Dopracuj też mapowanie płyt betonowych. I może jakieś poważniejsze postpro? Jakieś kontrasty?
Tores Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Black Mamba - dzięki. Sand - bardzo kolorowo u ciebie coś wyszło i to odbicie w wodzie wygląda jakbyś je wrzucił z innego ujęcia. Ja bym jeszcze nie kończył ale to twoja decyzja.
sand Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 ok. Wasza namowa i brak roboty w pracy zmusiły mnie do poprawek. Wodę zrobiłem tak jak Pressenter napisał. Trawę z tyłu poprawiłem ale dispa nie dałem bo mi max się wykrzaczał (a ja się z nim nie kłócę bo nie znam;)). Tores słusznie zauważyłeś, że kolorowo dlatego zrobiłem inne postpro. Renderować się ciągle uczę i liczę na to, że następny temat będzie równie ciekawy! OTO FINAL:
trosiek Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 Przypominam, że dziś o 20 koniec! Sprężajcie się ;) PROSZĘ WYRAŹNIE ZAZNACZYĆ, ŻE JEST TO PRACA OSTATECZNA A NIE WIP!
Filip Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 No to kolej na mnie: FINAŁ HiResy: http://img507.imageshack.us/img507/8400/01ys1.jpg http://img229.imageshack.us/img229/7743/02vj7.jpg http://img229.imageshack.us/img229/5390/03yc8.jpg
rdash Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 To moj pierwszy post na forum wiec witam wszystkich... I do rzeczy:
siwy Napisano 4 Grudzień 2008 Autor Napisano 4 Grudzień 2008 i mój, kończony jak zwykle w pośpiechu: w sumie pare min po czasie, ale chyba nikt sie nie pogniewa :). szkoda było nie dać jak już miałem tyle zrobionego
trosiek Napisano 4 Grudzień 2008 Napisano 4 Grudzień 2008 druga edycja minicontestu dobiegła końca :) głosujemy!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się