Skocz do zawartości

Hełm do projektu gry.


beatles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od razu zaznaczam że jestem amatorem w grafice 3d.

Tworzyłem sobie hełm (ładnie się zaczyna ;)

Zrobiłem go jako editable poly, dodałem modyfikator mirror i mesh smooth oraz face extrude (by blaszka hełmu miała jakąś niezerową grubość).

Niestety efekt jest taki:

13357507vj3.th.jpg

 

Nie podoba mi się ta krawędź po środku hełmu dzieląca go na dwie połówki (nie powinno jej tam być). Próbowałem z przesuwaniem lustrzanego odbicia od mirror, ale to niewiele daje.

 

Gdy zabieram modyfikator face extrude all jest ok:

31956358qf6.th.jpg

 

Ale brakuje mi grubości blaszki.

Co zrobić w takiej sytuacji? Może efekt da się uzyskać na inny sposób?

 

A i jeszce hełm bez samego mesh smooth:

40934086ml0.th.jpg

Edytowane przez beatles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki :)

 

Gdy na wszystko nałożę shell, ładnie wygląda, tyle że wytłoczenie łączy się z resztą dość kanciasto.

Jeśli natomiast dopiero na shell dam mesh smooth, znowu pojawia się podobny problem:

51161190sr2.th.jpg

 

Taki wygląd uzyskałem dając dużą wartość segments dla shell, z mniejszą jest znacznie gorzej.

 

Chyba więc zostaje mi pomysł JmTm00, choć wolałbym już w fazie modelowania mieć załatwiony ten problem, ale cóż - mówi się trudno ;)

 

Ogólnie dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie używaj extruda tak jak ci to jmtoo doradził, Mesh smooth na końcu jak już dopieścisz model.

Pobaw się modyfikatorem symetry.

Jeśli nie to poleca zrobić mirrora z opcją refference i na referencje nałożyć Mesh smooth, a modelować na orginale. dopiero jak skończysz wywal referencje, zrób normalnego klona, zwelduj wierzchołki, daj Meshsmooth.

 

daj siatkę, trochę mi się ten chełm "pognieciony" wydaje miejscami chyba że taki miał być.

Odnośnik do komentarza