Skocz do zawartości

Nieukonczona scenka


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wrzucam scenke ktora meczylem po godzinach. Niestety z braku czasu zostala na tym etapie jak widac. Hm moze kiedys do niej jeszcze wroce:).

Polycount to jakies 20k trisow, jutro lukne w scenke i dokladnie napisze, ewentualnie zazuce siatke jak ktos bedzie chcial oblukac.

W sumie wzucilem jakas architekture bo malo tego jest na forum, wiekszosc to postacie a architektura zdaza sie sporadzycznie:)

 

1axo8.th.jpgthpix.gif

 

2aks2.th.jpgthpix.gif

 

3ajb4.th.jpgthpix.gif

 

4ate4.th.jpgthpix.gif

 

5apq6.th.jpgthpix.gif

 

6aur3.th.jpgthpix.gif

 

81711744rk0.th.jpgthpix.gif

 

88972749xh7.th.jpgthpix.gif

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

model wygląda bardzo fajnie , textury tez fajne aczkolwiek za bardzo to wszystko zdymione i przez to nie widac w ogóle tych 20k na otexturowanej scenie , wogóle jak na tak nie wielką scene to chyba przesadziłeś z polycountem ? dlaczego tych detali nie wypalisz na normalu ? Textura maskuje wszelki detal jaki zrobiłeś na modelu budynku.

Napisano

Nawet na szybko bys to jakos oswietlil, bo teraz nic nie widac i caly detal ginie.

Wszystkie te cegielki na gzymsach tekstura/normalka trzeba bylo potraktowac.

 

Ile tekstur na to poszlo, bo przy takich obiektach to najwazniejsze w koncu.

Nie widac normalek, specularek. A taki obiekt naprawde by z nich skorzystal.

 

Co do samego budynku: mogles zroznicowac parter i pietra. Dodac rampy zaladowcze (zawsze to fajny obiekt do krycia sie).

Napisano

Bruneq - texturki moglbys zarzucic... Jak je znajde to wzuce :)

 

Davegraph - dzieki z zalozenia mialo byc zdymione, odnosnie detalu zalozylem sobie ze bedzie na geometri. Moze na tych prostych renderach nie widac szczegolow ale zawsze miara jak dany obiekt wyglada jest umieszczenie tego obiektu w silniku i przy odpowiednim oswietleniu, niestety nie chialo mi sie tego robic(:.

 

jacenty - w sumie moja wiedza z oswietlenia i renderowania jest znikoma, a prawdziwa miara wygladu danego obiektu jest umieszczenie go w jakims silniku.

 

ofca - no coz duzy mlodziencze:)))"w koncu juz nie taki mlody jestes:)" renderki robilem jakis czas temu i nie zamierzam do tego wracac, glownie problem z czasem. Nie wiem bo u mnie nie jest to takie ciemne wiec moze to wina mojego monitora.

 

plutko - jak wyzej juz do tego raczej nie wroce. Co do ramp itp nie robilem tego bo taka mialem referke, z drugiej strony chcialem zrobic cos co by nie zajelo zbyt duzo czasu.

 

Temporal - rozumiem ze chodzi ci glownie to cegle? No coz cegla jak cegla chyba nic innego nieda sie wymyslec.

Napisano

Temporal - no niestety jest jednolita, tylko ze z zalozenia mial to byc budynek ceglany, wiec ciezko bylo go urozmaicic. Dlatego dalem troche wiecej detalu typu wzmocnenia metalowe itp aby troche zlamac ciaglosc tej ceglanej textury, moze zeczywiscie troszke za slabe dalem oswietlenie, z tym ze jestem juz troszke skazony na punkcie zabrudzen i ciemniejszego oswietlenia:))

Napisano

Imo screen z viewportu dalby bardziej rade.

Sam skylight nie zawsze daje dobre efekty wiec imo albo rzuc do silniczka albo po prostu screena daj z view.

Po za tym przypomnial mi sie taki oldschoolowy motyw ktory poprzewijal sie tutaj z 2 -3 lata temu jak kilka osob zaczelo robic domki z cegiel, pruskie mury i zdezelowane fabryki .... :o

Napisano

fajny ma to klimat taki staro growy, mysle ze jedynie prezntacja jest kiepska a w silniku przy lampkach itp mogłoby wyglądac fajnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności