moss Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 Wrzucam scenke ktora meczylem po godzinach. Niestety z braku czasu zostala na tym etapie jak widac. Hm moze kiedys do niej jeszcze wroce:). Polycount to jakies 20k trisow, jutro lukne w scenke i dokladnie napisze, ewentualnie zazuce siatke jak ktos bedzie chcial oblukac. W sumie wzucilem jakas architekture bo malo tego jest na forum, wiekszosc to postacie a architektura zdaza sie sporadzycznie:)
Davegraph Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 model wygląda bardzo fajnie , textury tez fajne aczkolwiek za bardzo to wszystko zdymione i przez to nie widac w ogóle tych 20k na otexturowanej scenie , wogóle jak na tak nie wielką scene to chyba przesadziłeś z polycountem ? dlaczego tych detali nie wypalisz na normalu ? Textura maskuje wszelki detal jaki zrobiłeś na modelu budynku.
jacenty Napisano 10 Grudzień 2008 Napisano 10 Grudzień 2008 oj misek popracuj nad oswiwetleniem i renderingiem bo to ssie najbardziej ,reszta nie tez nie specjalna
ofca Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 ciemno ciemno, moze przez render, albo takie teksturki Moossikilerze, zrob cos z tym
plutko Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 Nawet na szybko bys to jakos oswietlil, bo teraz nic nie widac i caly detal ginie. Wszystkie te cegielki na gzymsach tekstura/normalka trzeba bylo potraktowac. Ile tekstur na to poszlo, bo przy takich obiektach to najwazniejsze w koncu. Nie widac normalek, specularek. A taki obiekt naprawde by z nich skorzystal. Co do samego budynku: mogles zroznicowac parter i pietra. Dodac rampy zaladowcze (zawsze to fajny obiekt do krycia sie).
Temporal Napisano 11 Grudzień 2008 Napisano 11 Grudzień 2008 no text ssie ale jednak sam model jest dosc ladny wiec masz wsumie tylko pol pracy do poprawienia
moss Napisano 11 Grudzień 2008 Autor Napisano 11 Grudzień 2008 Bruneq - texturki moglbys zarzucic... Jak je znajde to wzuce :) Davegraph - dzieki z zalozenia mialo byc zdymione, odnosnie detalu zalozylem sobie ze bedzie na geometri. Moze na tych prostych renderach nie widac szczegolow ale zawsze miara jak dany obiekt wyglada jest umieszczenie tego obiektu w silniku i przy odpowiednim oswietleniu, niestety nie chialo mi sie tego robic(:. jacenty - w sumie moja wiedza z oswietlenia i renderowania jest znikoma, a prawdziwa miara wygladu danego obiektu jest umieszczenie go w jakims silniku. ofca - no coz duzy mlodziencze:)))"w koncu juz nie taki mlody jestes:)" renderki robilem jakis czas temu i nie zamierzam do tego wracac, glownie problem z czasem. Nie wiem bo u mnie nie jest to takie ciemne wiec moze to wina mojego monitora. plutko - jak wyzej juz do tego raczej nie wroce. Co do ramp itp nie robilem tego bo taka mialem referke, z drugiej strony chcialem zrobic cos co by nie zajelo zbyt duzo czasu. Temporal - rozumiem ze chodzi ci glownie to cegle? No coz cegla jak cegla chyba nic innego nieda sie wymyslec.
Temporal Napisano 12 Grudzień 2008 Napisano 12 Grudzień 2008 chodzi mi o to ze text jest bardzo jednolita ale nie wiem moze to przez te ciemnosci taki odnosze wrazenie
moss Napisano 12 Grudzień 2008 Autor Napisano 12 Grudzień 2008 Temporal - no niestety jest jednolita, tylko ze z zalozenia mial to byc budynek ceglany, wiec ciezko bylo go urozmaicic. Dlatego dalem troche wiecej detalu typu wzmocnenia metalowe itp aby troche zlamac ciaglosc tej ceglanej textury, moze zeczywiscie troszke za slabe dalem oswietlenie, z tym ze jestem juz troszke skazony na punkcie zabrudzen i ciemniejszego oswietlenia:))
Por@szek Napisano 14 Grudzień 2008 Napisano 14 Grudzień 2008 Imo screen z viewportu dalby bardziej rade. Sam skylight nie zawsze daje dobre efekty wiec imo albo rzuc do silniczka albo po prostu screena daj z view. Po za tym przypomnial mi sie taki oldschoolowy motyw ktory poprzewijal sie tutaj z 2 -3 lata temu jak kilka osob zaczelo robic domki z cegiel, pruskie mury i zdezelowane fabryki .... :o
moss Napisano 14 Grudzień 2008 Autor Napisano 14 Grudzień 2008 hehe:) Myslalem ze juz calkowicie wgryzles sie w nowy zawod:)
Gość Marioza Napisano 15 Grudzień 2008 Napisano 15 Grudzień 2008 fajny ma to klimat taki staro growy, mysle ze jedynie prezntacja jest kiepska a w silniku przy lampkach itp mogłoby wyglądac fajnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się