Skocz do zawartości

Modele 3d: Wysypisko by Scotty


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Heja, postanowilem w koncu zalozyc jakies swoj wlasny watek w ktorym bede wrzucal wszystko co popadnie :D Na poczatek taka niedorobka:

2i8vk8z.jpg

21linti.jpg

aujl3a.jpg

Tesktur nie pokaze, bo szczerze mowiac technicznie ja olalem :D Skupilem sie tylko na tym bo jako tako to wygladalo ;)

Komentarze mile widziane :)

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ogolnie wyglada niezle, calkiem low poly tylko nie jestem pewien co do rur...nie dalo by sie aby zejsc z kilku trisow? ale to juz chyba czepialstwo ;) jaki rozmiar textu?

Napisano

Wedlug mnie naaajs :) tylko po co te podwojne krawędzi z przodu?

Btw. czy to czasami nie jest z evniroment testa z jakiegos damage costam?? :>

Napisano

No fajnie ta scenka wygląda , czysta siatka , super low poly ale mi tylko osobiscie nie podoba sie textura rury, od poczatku do konca jest jednolita , taka sama krok w krok, pozatym fajnie, to jakis konkretny obiekt czy poprostu zwykla scenka ? Pozdro!

Napisano

Całkiem spoko, jednak budynek wygląda klockowato, mam na myśli to, iż jest strasznie obleśny, mimo to jego kanty ostre jak brzytwa. Szyby nieciekawe.

I mam wrażenie strasznej ziarnistości, tak naciapałeś i cześć, miejscami bez pomyślunku troche,tak by się mogło wydawać.

 

Pokaż tex..

 

pzdr!

L.

Napisano

Floo- jak napisalem powyzej, nie pokaze tekstur bo sie wstydze :)

DiO- Thx, co do siatki na rurach, mialem ambicje co do tej scenki zeby wygladala bardzoe next gen, i jedyne co jest next genowe w tej scence to rozmiar tekstur. 2048^2. Ale jak zwykle braklo czasu, albo motywacji :) W kazdym razie juz nie chce patrzec na ten model :)

ETA- Ano siatka moze nie jest zbyt czysciutka, ale robilem ja bardzo szybko i najwidoczniej sie machnalem :) I tak to jest Art Test ze splash Damage, chcialem sie po prostu zmierzyc z czyms na "konkretniejsza" skale. No i THx ;)

Dave- Thx, i tak jak napisalem powyzej, to jest art test dla splash damage, ale raczej nie biore tego zbyt na serio ;)

Pozdro :)

Napisano

No nawet fajnie ale jak mowisz ze jednak next geno to szczerze mowiac mogles wiecej wyciagnac z geometri bo niby text z wielgachna rozdzialka a sama geometria uboga w poly no i jakis specular by sie przydal normal

Napisano

Fajny ten kawałek stoczni ;] szkoda tylko że nie pokazałeś jak to z perspektywy gracza wygląda + jakaś postać nawet biped żeby obczajić proporcje, ciekaw jestem też samych textur ;) kontynuuj.

Pozdro.

Napisano

chętnie bym zagrał w gre z taką grafiką szkoda tylko ze juz takich nie robią :\, anyway podoba mi sie ten kawałek jak jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności