Napisano 14 Grudzień 200816 l Heja, postanowilem w koncu zalozyc jakies swoj wlasny watek w ktorym bede wrzucal wszystko co popadnie :D Na poczatek taka niedorobka: Tesktur nie pokaze, bo szczerze mowiac technicznie ja olalem :D Skupilem sie tylko na tym bo jako tako to wygladalo ;) Komentarze mile widziane :)
Napisano 14 Grudzień 200816 l ogolnie wyglada niezle, calkiem low poly tylko nie jestem pewien co do rur...nie dalo by sie aby zejsc z kilku trisow? ale to juz chyba czepialstwo ;) jaki rozmiar textu?
Napisano 14 Grudzień 200816 l Wedlug mnie naaajs :) tylko po co te podwojne krawędzi z przodu? Btw. czy to czasami nie jest z evniroment testa z jakiegos damage costam?? :>
Napisano 14 Grudzień 200816 l No fajnie ta scenka wygląda , czysta siatka , super low poly ale mi tylko osobiscie nie podoba sie textura rury, od poczatku do konca jest jednolita , taka sama krok w krok, pozatym fajnie, to jakis konkretny obiekt czy poprostu zwykla scenka ? Pozdro!
Napisano 14 Grudzień 200816 l Całkiem spoko, jednak budynek wygląda klockowato, mam na myśli to, iż jest strasznie obleśny, mimo to jego kanty ostre jak brzytwa. Szyby nieciekawe. I mam wrażenie strasznej ziarnistości, tak naciapałeś i cześć, miejscami bez pomyślunku troche,tak by się mogło wydawać. Pokaż tex.. pzdr! L.
Napisano 14 Grudzień 200816 l Autor Floo- jak napisalem powyzej, nie pokaze tekstur bo sie wstydze :) DiO- Thx, co do siatki na rurach, mialem ambicje co do tej scenki zeby wygladala bardzoe next gen, i jedyne co jest next genowe w tej scence to rozmiar tekstur. 2048^2. Ale jak zwykle braklo czasu, albo motywacji :) W kazdym razie juz nie chce patrzec na ten model :) ETA- Ano siatka moze nie jest zbyt czysciutka, ale robilem ja bardzo szybko i najwidoczniej sie machnalem :) I tak to jest Art Test ze splash Damage, chcialem sie po prostu zmierzyc z czyms na "konkretniejsza" skale. No i THx ;) Dave- Thx, i tak jak napisalem powyzej, to jest art test dla splash damage, ale raczej nie biore tego zbyt na serio ;) Pozdro :)
Napisano 15 Grudzień 200816 l No nawet fajnie ale jak mowisz ze jednak next geno to szczerze mowiac mogles wiecej wyciagnac z geometri bo niby text z wielgachna rozdzialka a sama geometria uboga w poly no i jakis specular by sie przydal normal
Napisano 15 Grudzień 200816 l Fajny ten kawałek stoczni ;] szkoda tylko że nie pokazałeś jak to z perspektywy gracza wygląda + jakaś postać nawet biped żeby obczajić proporcje, ciekaw jestem też samych textur ;) kontynuuj. Pozdro.
Napisano 15 Grudzień 200816 l chętnie bym zagrał w gre z taką grafiką szkoda tylko ze juz takich nie robią :\, anyway podoba mi sie ten kawałek jak jest
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto