Skocz do zawartości

nocka No 1.


bapi23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na którymś portalu CG przeczytałem że umieszczanie cudzych CG artów w swoich renderach jest nieprofesjonalne.

Coś jest chyba nie tak ze światłem.

Na ścianie po lewej cienie sugerują że u góry jest jakieś mocne światło a sufit jest ciemny.

Na tej skórze daj trochę więcej hajlajtów bo mocno matowo wygląda.

Daj jakiś mocniejszy bump/disp na podłogę i będzie spoczko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na którymś portalu CG przeczytałem że umieszczanie cudzych CG artów w swoich renderach jest nieprofesjonalne
A czy to jest profesjonalna wizka?

 

Coś jest chyba nie tak ze światłem
Proszę o jakieś porady do mental-raya co zrobić, żeby było tak jak ma być ze światłem.

 

proporcje poprostu leza i kwicza,pozdr
niestety nie leżą bo wszystko robione z linijką w ręku, wymiary katalogowe! W maxie jest coś takiego jak Field of View i dlatego tak ci się wydaje;p

 

a sufit jest ciemny
Sufit ma taki kolor.

Na tej skórze daj trochę więcej hajlajtów bo mocno matowo wygląda.
to nie skóra. Nie rozumiem też co znaczy "daj więcej hajlajtow", czymam inaczej ustawić światło, czy zwiększyć refleksy? Edytowane przez bapi23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uh, dużo tu pracy jeszcze..ale będzie dobrze.

Primo: to wygląda prawie jak scanline, chyba przez te cienie takie ostre. Daj mniejsze światła, duże decay inv. square no i popracuj raczej FG i log. exp. control.

Jak zrobisz fajne światło to będzie już duzo lepiej, potem poprawić troche materiały.

A jesli chodzi o highlights to jest taka ocja w ustawieniach mat. arch&des. mentalowskich. Poszukaj.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neriaa ostre cienie to jest scanline ? przecież ies'y dają bardziej ostre cienie. Realizm to nie mięki cień.

Światło trochę dopracuj. Shadery wszystkie na nowo. Generalnie kompozycje kolorów również. No i co najważniejsze, ten cały wypoczynek chyba jest zbt duży, przeskaluj go o jakieś 30-35%.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primo: to wygląda prawie jak scanline
Pokaż mi nocną wizualizację zrobioną na mentalu, bo takiej na tym forum nie widziałem, szukałem we wszystkich postach ze słowem mental w treści - wtedy porównamy czy scaneline. Tak poza tym to w sztuczne źródła światła przeważnie dają ostre cienie. Czy w scenie zawsze trzeba używać kilku źródeł światła?

 

A jeśli chodzi o highlights to jest taka ocja w ustawieniach mat. arch&des. mentalowskich
Tak jest taka opcja, która wyłącz reflekty i daje właśnie tylko highlight+FG ale chyba autorowi słów "dodaj hajlajty" o to nie chodziło, chyba, że jest jeszcze jakaś inna opcja highlights, której nie zauważyłem w A&D.

 

duże decay inv. square
Gdzie w światłach fotometrycznych jest decay? Ja widzę tylko min i max.

 

A tak w ogóle to może ktoś widział gdzieś jakiś tutorial do mentala o scenach nocnych?

 

Wypowiedzi gientka jak zwykle szkoda komentować (żart:D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzisz, że jednak lepiej używać mr photograph control w expossure? Jest to fizycznie poprawne kiedy wybierzemy indoor nighttime Wtedy chociaż żarówki świecą z taka mocą z jaka powinny. Mam pytanie jszecza - jak zrobić, aby odbijało się źródło światła(np zarówka), a nie samo światło (co daje dziwne wielkie reflekty przy swiatłach photometric), czy trzeba robić jakiś świecący materiał a o światłach zapomnieć czy jest inny sposób na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności