Skocz do zawartości

Animacja 3d: Lobster


dawid

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dla uściślenia - model i uvw's zrobiłem w maxie, a reszte (rigging, animacja) w maya 2008

pozdr.

 

 

wyglada troche lalkowo moze to nawet na plus, strasznie wygina palce, ale bardzo fajne :)

 

pozdrawiam

 

 

wygna śmiało ciało i palce ;].

Fakt troche za bardzo galaretowate wrażenie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to jako zaliczenie przedmiotu FACIAL ANIMATION, ale studiuje swoje hobby. Wiec tak jakby hobbystycznie. Wiekszosc to morfy/blendshapes. Sa jeszcze clustery do efektu flashy eyes.Zrobilem kosci do odchylania wargi ale nie korzystalem zbytnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna animacja.

 

(tylko w 11 sekundzie - jego lewy bark tak jakoś plastycznie się wygina, i bardziej przypomina to "gąbczasty sweter" niż zamierzony efekt) - co gorsza rzuca się to w oczy przy pierwszym obejżeniu.

 

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetne :)

 

Ja tylko od siebie dam taką małą rade:

 

Pozwól samogłoskom dłużej otwierać się i zamykać, tak żeby poprzednia i następna zgłoska nachodziły jeszcze na morf samogłoski , bo wejścia i wyjścia z "o" "a" i "u" są bardzo ostre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności