k_gabra Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) no to niech bedzie 49 audi tt :-D nie chcialem zakladac tematu, ale ktos prosil o siatki z meshem to zapodam tutaj zeby nie zasmiecac innym tematu... Modele MS http://img132.imageshack.us/img132/9568/36104076qe9.jpg no MS http://img407.imageshack.us/img407/293/33275644wa5.jpg felga MS: http://img242.imageshack.us/img242/4931/34596142la2.jpg cos tam: http://img516.imageshack.us/img516/8371/54741148gr0.jpg Edytowane 10 Maj 2010 przez k_gabra
indian Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) Jak już zakładasz wątek to czytaj regulamin i nazwij go zgodnie z nim pozdro P.S przyjrzyj się uważnie przednim światłom autka, czy one naprawdę są takie kanciaste?? Edytowane 23 Styczeń 2009 przez indian P.S 1
k_gabra Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 swiatla celowo takie zrobilem... o co ci chodzi z tematem ?
KamillM Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 Jak już zakładasz wątek to czytaj regulamin i nazwij go zgodnie z nim Słuchaj kolego, zauważyłem, że ostatnio coraz to zwracasz komuś uwagę a to na błędy ortograficzne, a to na złe nazwanie tematów. Skończ z tym, bo raz, że są od tego moderatorzy, a dwa - naprawianie świata zacznij od siebie. Co do modelu, miejscami jest krzywo i światła wydają się płaskie (skąd ten kant?). Za to felga wyszła całkiem całkiem :)
k_gabra Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 dzieki za odp... dlaczego kant? bo to jest takie 'przedluzenie' tego rozciecia, chcialem zeby ze soba jakos sie komponowalo to i zrobilem zeby sobie zobaczyc jak to bedzie wygladac, no i tak zostalo bo mi sie podoba... swiatla moga wydawac sie plaskie, ale nie sa takie, chociaz jeszcze raz rzuce na to okiem no z felga walczylem kilka godzin, troche sie nameczylem ale zrobilem :-) te zatyczki na srobach powiekszylem troche, bo te szczeliny przesadzone sa... no i walcze z wymodelowaniem jakiejs opony, a o zacisku juz nie wspomne, nie mam pojecia jak ludzie je takie super robia :-)
NV Napisano 23 Styczeń 2009 Napisano 23 Styczeń 2009 KamillM ---> indian: Dokładnie. Można kogoś pouczać, ale jesteś tu nowy nawet jakbyś miał 1659 postów, (bo dołączyłeś w 2008) to nie wypada tak wszystkich prostować. Mi to nie przeszkadza osobiście, ale możesz sobie nadmiernym wytakniem uwag wyrobić złą opinie wśród doświadczonych użytkowników, czyli potencjalnych osób, które właśnie Ci i nam pomagają. Moderatorzy robią swoje, każdy ma jakąś role ;) Model: Tak jak KamilM, felga faktycznie udana ;)
k_gabra Napisano 23 Styczeń 2009 Autor Napisano 23 Styczeń 2009 (edytowane) jak juz sie tak podoba felga to pozwole sobie dac MS i noMS dodam ze felga tez byla robiona troche, wg upodoban wlasnych... tzn trzymalem sie dokladnie wygladu i ksztaltu i po jej skonczeniu gdzie nie gdzie cos, dodalem i jak widac zostal poprawiony 'tyl/wnetrze' felgi, bo z wczesniejszego rendera nie zaciekawie tam wygladalo MS noMS i takie cos, dzisiaj zrobilem http://img515.imageshack.us/img515/508/49199634mw8.jpg Edytowane 23 Styczeń 2009 przez k_gabra
NV Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Ładnie ale oponki popraw ;) Ten "tuning" tez nie najgorszy aczkolwiek kilka elementów mi się nie podoba np. te wtłoczenie drzwi do wewnątrz, ale to już chyba bardziej kwestia gustu. Technicznie ok ale można by jeszcze poprostować tu i tam :)
k_gabra Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 Chlopaki mam problem i potrzebuje rady, z reszta nigdy nie wiedzialem jak zalatwic takie cos.... mianowicie chodzi o rozciecie scalonych rzeczy, dane miejsce to tam gdzie jest laczenie dachu, szyby tylniej i tej 'listwy bocznej' nad drzwiami, mam nadzieje ze wiecie o co chodzi... wiec tak: 1. wybieram sobie krawedzie 2. daje na nich charmfera 3. kasuje niepotrzebne elementy, tak zeby byly szczeliny 4. jak zapodam MS'a to mi sie robi taka roznica pomiedzy tymi, wczesniej scalonymi miejscami... mysle ze wiecie o co mi chodzi, jak na to mozna zaradzic? A co do opon, to byly robione tak na szybkiego, nie moge dobrze zrobic bieznika... tzn bieznik zrobie ladnie wymodeluje ale pozniej nie umiem tej opony tak zagiac bendem (nie do koloka, ale tak zeby ona byla 'wypukla')... no i klocki jeszcze brakuje mi tam w kola wrzucic, ale to pozniej... Narazie mam plan zrobic tyl, i cala karoserie z szybami wlacznie, pozniej lusterko i niektore szczegoly popoprawiac... No i to nie mial byc jako taki tuning, tylko mozna tak nazwac lifting, delikatnie przerobione atuko, zawsze mnie smieszyly takie mocne tuningi, a podobaly sie takie wlasnie delikatne... Co do teglo wtloczenia, to ono mialo zostac przeciagniete na nadkole tylnie, i tak mialo isc w gore, tzn taki ksztalt literki L, ale mi sie to nie podobalo, i zostalo tak...
NV Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Pokaż to ujęcie mniej okrojone w kadrze z siatką + po ms'ie.
k_gabra Napisano 24 Styczeń 2009 Autor Napisano 24 Styczeń 2009 a bez MS'a wglada rowniutko, tak jak na screenach wczesniej
NV Napisano 24 Styczeń 2009 Napisano 24 Styczeń 2009 Na moje oko to tylko dlatego ze tam masz 2 edge blisko siebie a na dole 1. U gory powstaje kant a na dole jest gładko. Musisz inaczej rozwiązać to miejsce. Możesz jeszcze pobawić się wagą vertexów ale to nie jest dobre rozwiązanie. Ja na szybkiego zrobiłbym to w ten sposób i zobaczył jak działa. Jeśli rozwiązuje problem a tworze inny to trzeba przebudować tamto miejsce.
k_gabra Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Napisano 28 Styczeń 2009 nie pomoglo to... ale dzieki... jak przebudowac, to nie mam zielonego pojecia, ale narazie tego nie ruszam bo szkola wazniejsza
NV Napisano 28 Styczeń 2009 Napisano 28 Styczeń 2009 Wyślij mi ten element np. na rapida albo na poczte. Jak coś to pw.
k_gabra Napisano 3 Marzec 2009 Autor Napisano 3 Marzec 2009 chlopaki, dziewczyny mam prosbe... potrzebuje jakis fajnych i ladnych referek wycieraczek samochodowych (szyba przednia i tylnia) + lusterka
k_gabra Napisano 5 Lipiec 2009 Autor Napisano 5 Lipiec 2009 Musialem odpoczac troche od kuchni, wiec o to daje taki maly up'ek... Audi TT-tuned: tyl wyrenderowalem ale cos mi sie nie zapisalo :/
plasti Napisano 5 Lipiec 2009 Napisano 5 Lipiec 2009 siema co do tych chamferow wiem jak bede mogl pomoc ale musisz napisac do mnie na gg, jestem caly zcas na kompie..... za duzo pisania zeby to wyjasnic peace :D
k_gabra Napisano 6 Lipiec 2009 Autor Napisano 6 Lipiec 2009 (edytowane) Z tamtym sobie juz poradzilem... kolejny up, podchodze do zakonczenia przodu... pod lampami nic nie ma wiec nie odkrywam tego miejsca... ciagle grill jakos zle na mnie dziala, swiatla tylne to tylko prowizorka, beda zrobione na nowo... i cos mi tam smiesznie jakos przeswituje na bocznej szybie... i brakuje wlewu na paliwo Edytowane 6 Lipiec 2009 przez k_gabra
Lubus Napisano 6 Lipiec 2009 Napisano 6 Lipiec 2009 Całkiem prosto..chociaż wnętrze jak dla mnie nie teges :D
plasti Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 dziwnie wyglada caly model, wyglada jakby byl zrobiony z kartonowych kawalkow papieru, w miejscach rozcietych elementy nie maja wspolnej plynnosci, tak jakby ktos je nozyczkami poroscinal i kazda poszla w swoja strone.... musisz jakos temu zaradzic.........
k_gabra Napisano 7 Lipiec 2009 Autor Napisano 7 Lipiec 2009 ze co? :D moze dlatego ze blachy nie sa jeszcze 'pogrubione', poza tym nie wiem o co ci chodzi :-)
RA Napisano 7 Lipiec 2009 Napisano 7 Lipiec 2009 (edytowane) Chodzi mu o to, że przykładowo przejście między maską a powierzchnią wokół grila jest załamane wzdłuż przerwy między blachami. To przejście powinno być płynne. EDIT: A odnośnie twojego problemu wcześniejszego (który dotyczy też tego o czym pisał plasti), to rowek powinieneś wyznaczyć na powierzchni, która jest płaska. "Nigdy" nie wzdłuż egde'a, który już tam istnieje. Edytowane 7 Lipiec 2009 przez RA
k_gabra Napisano 13 Sierpień 2009 Autor Napisano 13 Sierpień 2009 macie jakis dobry przepis na material dla opony... ? nidelugo zapodaje up'a...
latos Napisano 14 Sierpień 2009 Napisano 14 Sierpień 2009 Dajesz zbyt małe chamfery powiększ je(odstęp między nimi). Przecież te zejścia nie są ostre jak żyleta tylko wygładzone. Popraw Wloty powietrze bo siatka nie przystaje dokładnie do karoserii. Miejsce na tablicę rejestracyjną powinno być głębsze(przód) Usuń chamfera ze świateł i użyj FDD. Popraw drzwi bo czasami się stykają z dachem a czasami masz luki. Tylne nadkole w miejscu przecięcia nagle leci prosto zamiast dalej być zaokrąglne.
k_gabra Napisano 22 Luty 2010 Autor Napisano 22 Luty 2010 (edytowane) w ramach powracania powolnego do maxa, takie cos wyskrobalem na dniach ostatnio, a ze z materialami mam ogromny problem to wydaje mi sie ze jak narazie dobrze mierze... no i w koncu chce skonczyc jeden model, jedna prace (pierwsza!) moze nie jest to model pokroju chlopakow od mitasubishi ;-) czy innych super modeli, ale mysle ze prezentuje sie sam w sobie ladnie... co do zmian modelu, za duzo nie zmienilem szczerze mowiac, ale wasze rady bardzo dobrze pamietam i napewno sie do nich zastosuje... a nie zmienilem bo nie chce mi sie z tym grzebac juz (zwlaszcza ze szczelinami, chyba juz za pozno na nie) i komp powoli sie zamula z tym... wiec do kolejnego modelu sie przysiade i przyloze bardziej w przyszlosci a ten po prostu chce jako tako skonczyc zeby wygladal... mysle ze lakier jest ok, mysle... zeby uzyskac takie odbicia swiatla to ustawilem chyba z 10 vray lightow... a nad samym lakierem tez troche sie pocilem do poprawy napewno: *wymodelowanie opony i zacisku hamulcowego + ich materialy *srodek troche bardziej poprawie, co prawda jest tylko prowizoryczny ale poprawie *material szyb za cholere nie chce mi wyjsc fajny *w podluznej dziurze swiatel bedą kierunki wstawione + te lampy jeszcze troche poprawie, i zaokragle ja bardziej wedlug wygiecia karoserii *moze opcjonalnie zalezy jak bedzie sie prezentowac jakies swiatelko w mniejszczej siatce zderzaka przedniego (dolnego) *i moze opcjonalnie napis typu AUDI na progu, bardziej zblizony do tylniego nadkola... co by jakos urozmaicil model i nie ksztaltowal go takim monotonnym *no i na przyszlosci, ale to juz troche dalsza, moze zrobic jakis podziemny parking i tam go wkomponować jakos przystojnie zwracam sie z prosbą o pomoc w ustawieniach dla materialo dla opony i jakis przydtny tutorial jak sie bawic sidewall'ami, bo po przez bumpa, ani displace mod'a nie wychodzil mi fajny efekt... dodam ze render na Irradiance Map - low, wiec mysle ze szum i jakosc materialow pojdzie znacznie w gore na ustawieniu high, no i proporcjonalnie do czasu renderu co mnie martwi i w zwiasku z tym tez chcialbym tutaj waszej pomocy zaczerpac... jak zrobic szybszy render bez straty jakosci, a nawet jej polepszeniu ? sprzet nie super maszyna juz na dzien dzisiejszy, 2GB ram 667 z tego co dobrze pamietam, athlon 64 x2 (2x 2,21GHz), grafika palite 8600 sonic + licze na wasza pomoc... Edytowane 22 Luty 2010 przez k_gabra
Kubajaniak Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Z oryginałem, to trochę się nie zgadza. -Koniec maski z boku jest zupełnie nie w tym miejscu. Powinien być nad nadkolem od razu. -Lusterka są całkiem inne. -Progi przy nadkolach też wyglądają inaczej. -Linia z boku nie powinna być taka ostra. -Tam gdzie się łączy nadkole ze światłem, u Ciebie to wygląda jak prosta linia, a powinno być trochę zaokrąglone. Pozdro
k_gabra Napisano 23 Luty 2010 Autor Napisano 23 Luty 2010 juz wczesniej gdzies pisalem ze sie nie zgadza z modelem, jest troche przerobione, niektore miejsca na latwiejsze, ale nie koniecznie... troche tez inwencji wlasnej i gustu....
Tamyl91 Napisano 23 Luty 2010 Napisano 23 Luty 2010 Z tego co się orientuję, to opony są raczej czarne aniżeli szare ;) Poza tym słaby materiał felg i studio kuleje, zmień je całkowicie.
k_gabra Napisano 11 Kwiecień 2010 Autor Napisano 11 Kwiecień 2010 taka oponka, narazie w fazie produkcji... ;-)
k_gabra Napisano 10 Maj 2010 Autor Napisano 10 Maj 2010 (edytowane) witam... powoli koncze model, poprawielm to przy swietle zeby wygladalo okragle, ciut pobawilem sie materialami: grill ktory jeszcze pokombinuje i plastik swiatel... do przyciemnienia przednia szyba idzie bardziej, progu nie ruszam, zrobilem cos takiego... w sumie duzo nie poprawialem w studiu napewno nic niestety nie zmienie, kolejnym razem kiedys postaram sie zrobic je lepiej... w ps'ie na szybko zrobilem kilka kolorkow, aby auto nie bylo jednolite... nie mam tabletu wiec nie jest to zrobione rowno i dokladnie, co o tym sadzicie... ? All Uploaded with ImageShack.us a i przepraszam za jakosc, ale taki render robilo mi prawie godzine na najmniejszy detalach, mimo nie tragicznie zlego sprzetu... przy okazji jak przyspieszy render? Edytowane 10 Maj 2010 przez k_gabra
plasti Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 studio jakby jeszcze kuleje..... z szarym najlepszy......
pecet Napisano 10 Maj 2010 Napisano 10 Maj 2010 Ostre refleksy na aucie to nie najlepszy pomysł w tym przypadku, niestety model jest krzywy a te odbicia tylko to uwydatniają. Długo się renderuje pewnie przez glossy reflections.
k_gabra Napisano 11 Maj 2010 Autor Napisano 11 Maj 2010 co do 'studia' powiem tak... robiac te auto na nim wcale sie nie skupialem, pracowalem bardziej nad ustawieniem swiatel tak aby refleksy wyszly zadowalajaco dla mnie, wiec wyszlo jakie wyszlo... pecet co masz na mysli piszac krzywo ?
pecet Napisano 11 Maj 2010 Napisano 11 Maj 2010 Ten biały pasek faluje na drzwiach i przednim błotniku, i w dodatku nie ma ciągłości powierzchni, tzn obicie powinno iść przez cały bok jakby tam nie było żadnych podziałów, a u Ciebie przeskakuje ono na każdym elemencie.
k_gabra Napisano 11 Maj 2010 Autor Napisano 11 Maj 2010 (edytowane) co do tych odbic, to fakt, moga byc zaklucane ale jedynie w miejscu klamki, nad nia dokladniej... na drzwiach (nizej) oraz ich poczatku jak i nadkolu odbicie jest zakrzywione, poniewaz swiatlo nadaje vraylight w ksztalcie rownolegloboku, z reszta praktycznie wszedzie sa rownolegloboki ustawione zamiast prostokatnych czy kwadratowych swiatel... co do modelu, siatki itp nic kompletnie juz w tym nie zmieniam, jedynie dorobie brakujace swiatla w przednich lampach, i zobacze czy z pokrywa szklana bedzie lepiej wygladac... ostatecznie zdecydowalem sie na kolor szary badz ten pod nim lub ostatni z dolnego wiersza... finalny render jeszcze troche poczeka, ale nie dlugo... ciut musze zmienic cos jeszcze i dorobic cos... jak bedzie to zrobie go w rozdzialce max nie wiekszej niz 1200 na iles tam (jak nie mniejszej...) w przyszlosci niedalekej planuje zrobic render 9k pix x 7k pix (jakos tak) zeby miescil sie na formacie a1 w 300dpi, tylko bede musial pokombinowac jak to zrobic, bo niestety komp mi siada na takim renderze... brak ramu, slaby procek? (2x 1gb 677, Athlon 2x 2,1, dysk 80gb, palite gt sonic plus 8600) musze jeszcze sprobowac na lapku, ale tam mi cos max nie dycha (4gb ram, Intel 2x 28, dysk 500gb, karta jakis g-force 9300 chyba)... a jak bedzie szlo to bedzie i tak i tak robiony na raty zeby laptop tez nie chodzil zbyt duzo na max obrotach... jutro zarzuce screeny vray'a moze cos jeszcze poradzice co zmienic zeby szybciej to szlo... pozdrawiam i dziekuje za tak liczne odpowiedzi, w stosunku do dosc kiepskiej pracy ;) ustawienia vrayowe... Uploaded with ImageShack.us Edytowane 14 Maj 2010 przez k_gabra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się