Skocz do zawartości

Wiz: domki :)


Rekomendowane odpowiedzi

Nowe domki, stare ustawienia, dodane nowe roślinki itp. (zrobione jakiś czas temu)

 

pozdro ;)

 

 

1.

z9_1.jpg

 

2.

z9_2.jpg

 

3.

z20_1.jpg

 

4.

z20_2.jpg

 

5.

z32_1.jpg

 

6.

z32_2.jpg

 

7.

z39_1.jpg

 

8.

z39_2.jpg

 

9.

z42_1.jpg

 

10.

z42_2.jpg

 

11.

z48_1.jpg

 

12.

z48_2.jpg

 

13.

z79_1.jpg

 

14.

z79_2.jpg

 

15.

z81_1.jpg

 

16.

z81_2.jpg

 

17.

z87_1.jpg

 

18.

z87_2.jpg

 

19.

z88_1.jpg

 

20.

z88_2.jpg

 

21.

z95_1.jpg

 

22.

z95_2.jpg

Edytowane przez carlosss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajnie jak zwykle :) te presety masz bardzo uniwersalne :D

 

jedna rzecz, na drzewa jesienne (w zasadzie na same liscie) dał bym MaterialByElement modyfikator i dał bym im ze 2-3 różne kolory tej żółci (i może jakiś czerwony - złamie to monotonię). Pomysł na "złotą polską jesień" - bardzo mi się podoba poza tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

straszne landrynki aż zęby bolą od lukru. Normalnie cukrzycy można się nabawić.

Wszystkie wyglądają jak domki barbie, ale technicznie to lux, pewnie inwestor się domagał takiej wazeliniarskiej słodyczy aby opchnąć domki naiwniakom.

 

wszędzie masz za duże dachówki przez tą zaburzoną skalę każdy domek wygląda jakby miał 3 metry wysokości i 4 szerokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm też przyczepiłbym się do nieba, że jest dość irytujący ten kolor i druga sprawa bardzo ładne te wizki ale powinieneś dawać je w mniejszych porcjach bo od połowy to już człowiekowi się zbyt przesładza i roluje tą myszą byle do końca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze :)

 

Loki - niestety drzewka są w proxy i nie mogłem zrobić material by element ;(

Nash - zieleń onyx + gotowe modele

Filip - trawa to diffuse zwykły + oczywiście displacement

Mishu - color mapping exponential, postprodukcja ogranicza się do dodania nieba + viniet

 

co do nieba to spodobało się zleceniodawcy no i mi w sumie też się podoba bo wizualizacja według mnie nabiera głębi, poza tym jak to ujął zleceniodawca taki trend czy coś w tym rodzaju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie bardzo fajna praca, tylko w tym pierwszym obrazku dachówki mógłbyś poprawić, bo dają wrażenie jakby się zlewały, są dość niewyraźne ale poza tym to super prace

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - no niestety nie mogę ;P powiem tyle, że są trochę przekombinowane :D

plasti - wszędzie jest displacement, może to kolor ciemny tak niweluje wrażenie, że to 3d

metatron - sprzęt quad 2,4 , 4gb ramu, 8800gt cała praca renderowana na raz w rozdzielczości 1850 x 1388

gawel000 - hej Paweł :) no czasami może będę próbować, ale na razie czasu nie mam zbytnio na to ;P

 

a to szkło, które już kiedyś było podawane ;)

 

szklo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pressenter - no niestety nie mogę ;P powiem tyle, że są trochę przekombinowane :D

Może podasz jakimi parametrami przekombinowane i dalej będziemy sami kombinować:D.

Edytowane przez Filip
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Windows xp/64, trawe robie na high displacment map, a potem renderuje w mental rayu/ znaczy nieusilnie probuje bo non stop sie wiesza. jak klade teksture trawy na maly kawalek, to wszystko jest ok, nawet fajnie wychodzi, ale jak wrzucam na cala scene tam gdzie powinna byc to wszystko sie wiesza:((((((((((((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności