Napisano 28 Styczeń 200916 l Nowe domki, stare ustawienia, dodane nowe roślinki itp. (zrobione jakiś czas temu) pozdro ;) 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Edytowane 28 Styczeń 200916 l przez carlosss
Napisano 28 Styczeń 200916 l very nice! Teraz widze trend taki na forum, że masa zieleni. I to jest bardzo fajne :D
Napisano 28 Styczeń 200916 l fajnie jak zwykle :) te presety masz bardzo uniwersalne :D jedna rzecz, na drzewa jesienne (w zasadzie na same liscie) dał bym MaterialByElement modyfikator i dał bym im ze 2-3 różne kolory tej żółci (i może jakiś czerwony - złamie to monotonię). Pomysł na "złotą polską jesień" - bardzo mi się podoba poza tym.
Napisano 28 Styczeń 200916 l HEj Fajne te wizki :) szkoda tylko ze znowu wizki :P wes sie za cos innego bo juz nudno ;)
Napisano 28 Styczeń 200916 l straszne landrynki aż zęby bolą od lukru. Normalnie cukrzycy można się nabawić. Wszystkie wyglądają jak domki barbie, ale technicznie to lux, pewnie inwestor się domagał takiej wazeliniarskiej słodyczy aby opchnąć domki naiwniakom. wszędzie masz za duże dachówki przez tą zaburzoną skalę każdy domek wygląda jakby miał 3 metry wysokości i 4 szerokości.
Napisano 28 Styczeń 200916 l Wizki Sliczne. Małe pytanko na jakim color mappingu masz ustawione te wizki ? Duzo postprodukcji w psie ????
Napisano 28 Styczeń 200916 l Hmm też przyczepiłbym się do nieba, że jest dość irytujący ten kolor i druga sprawa bardzo ładne te wizki ale powinieneś dawać je w mniejszych porcjach bo od połowy to już człowiekowi się zbyt przesładza i roluje tą myszą byle do końca :)
Napisano 31 Styczeń 200916 l Autor Dzięki za komentarze :) Loki - niestety drzewka są w proxy i nie mogłem zrobić material by element ;( Nash - zieleń onyx + gotowe modele Filip - trawa to diffuse zwykły + oczywiście displacement Mishu - color mapping exponential, postprodukcja ogranicza się do dodania nieba + viniet co do nieba to spodobało się zleceniodawcy no i mi w sumie też się podoba bo wizualizacja według mnie nabiera głębi, poza tym jak to ujął zleceniodawca taki trend czy coś w tym rodzaju :D
Napisano 1 Luty 200916 l Za bardzo nie ma co pisać, tylko się zachwycać. Ładne odbicia w szybach, mógłbyś podzielić się ustawieniami szkła?
Napisano 1 Luty 200916 l zajebiscie ale w pierwszym domku widac ze dachowki nie sa wyrzezbione, ze to tylko shader, mogles dac displace zamiast bump, albo lekkko obrucic domek....... pozdro
Napisano 2 Luty 200916 l Ogólnie bardzo fajna praca, tylko w tym pierwszym obrazku dachówki mógłbyś poprawić, bo dają wrażenie jakby się zlewały, są dość niewyraźne ale poza tym to super prace
Napisano 3 Luty 200916 l Można spytać na jakim sprzęcie pracujesz? Cała scena była renderowana na raz czy składana jakoś w PS?
Napisano 3 Luty 200916 l W tym momencie jestem pod wrażeniem, tego, że dzięki renderom jestem w stanie poczuć klimat ciepłego letniego popołudnia ;) Aż miło.
Napisano 8 Luty 200916 l Sliczne wizki gratulacje:) Aranż zieleni niezle dopracowałeś. Kazdy klient bylby zadowolony. Probujesz czasem niestandardowych ustawień? Czasem warto pobłądzić w ciemnościach , zeby nie popaść w rutyne:) Pozdro Paweł ---------- http://www.3d.strefa.pl
Napisano 10 Luty 200916 l Autor pressenter - no niestety nie mogę ;P powiem tyle, że są trochę przekombinowane :D plasti - wszędzie jest displacement, może to kolor ciemny tak niweluje wrażenie, że to 3d metatron - sprzęt quad 2,4 , 4gb ramu, 8800gt cała praca renderowana na raz w rozdzielczości 1850 x 1388 gawel000 - hej Paweł :) no czasami może będę próbować, ale na razie czasu nie mam zbytnio na to ;P a to szkło, które już kiedyś było podawane ;)
Napisano 10 Luty 200916 l pressenter - no niestety nie mogę ;P powiem tyle, że są trochę przekombinowane :D Może podasz jakimi parametrami przekombinowane i dalej będziemy sami kombinować:D. Edytowane 10 Luty 200916 l przez Filip
Napisano 4 Marzec 200916 l swietne te domki! Moglbys napisac jak dlugo ci sie to renderowalo? ja mam podobny sprzet i mam okropny problem z renderowaniem trawy, caly czas mi sie wiesza :/
Napisano 5 Marzec 200916 l Windows xp/64, trawe robie na high displacment map, a potem renderuje w mental rayu/ znaczy nieusilnie probuje bo non stop sie wiesza. jak klade teksture trawy na maly kawalek, to wszystko jest ok, nawet fajnie wychodzi, ale jak wrzucam na cala scene tam gdzie powinna byc to wszystko sie wiesza:((((((((((((