Napisano 28 Styczeń 200916 l Tu scena o ktorej wspomnialem poczatek:) Nic mi nie lezy narazie ale beda poprawki. Na modelu swiatyni ni widac detli ale to wina oswietlenia. Piszcie co sadzicie o tym?? Czekam na konstruktywna krytyke... :) Edytowane 31 Styczeń 200916 l przez songoku
Napisano 28 Styczeń 200916 l 3 krzak od prawej bardzo fajny reszta potrzebuje pracy, drzewo ma za gruby pień, poza tym gałęzie jakieś takie nie bardzo
Napisano 29 Styczeń 200916 l I odrazu mowie modele zwierzakow nie moje. drzewa chyba też...w Vue 7 są podobne...
Napisano 29 Styczeń 200916 l a samolot tez twój ? :) Jeśli mam to ocenić....... po dluzszym na mysle. Chhoooo to jest ? .
Napisano 29 Styczeń 200916 l Autor Drzewa bazowo z VUE 7 ale troszke zmodernizowalem, Pracuje nad nimi aby zrobic bez opacity. Bo te liscie z bliska sa tragiczne. Vue ma mozliwosci przeogromne i calkiem ladne rendery robi. Do terenu jest idealny. Samolot tez nie moj. Terazpracuje nad scena ze swiatynia grecka. Oczywiscie swiatynia moja w 100% zgodna z oryginalem konsultowana z arheologiem :) Mam jedynie problemy z texturami. Dam co zrobilem i moze pomozecie cos. Bo z texturowania jestem strasznie niezadowolony.
Napisano 31 Styczeń 200916 l palmy z tylu wygladaja jakby mialy po 100metrow :) samolot rzuca za ostry cien
Napisano 31 Styczeń 200916 l Jak byś w Vrayu albo w Mentalu wyrenderował to było by o niebo lepiej małym nakładem pracy. pozdro snajper
Napisano 10 Luty 200916 l kiedys sie smialo z pakietow z gotowymi schematami do muzyki, sciagnal to taki 15latek z cd-action, nacisnal 10 guzikow, wyprodukowala sie jakas mp3 i juz w podstawowce byl dobrym dobrym dj-em. cos czuje ze teraz czas na podobna sytuacje jesli chodzi o grafike...
Napisano 11 Luty 200916 l Jak byś w Vrayu albo w Mentalu wyrenderował to było by o niebo lepiej małym nakładem pracy. tak dla twojej informacji, vue renderuje mentalem w zasadzie.
Napisano 11 Luty 200916 l Sorry, ale taki skalowanie drzew nie jest zbyt dobrym pomysłem. Niektóre mają po kilkadziesiąt cm palmy z tylu wygladaja jakby mialy po 100metrow samo to już psuje całą scenę. Pomijam jużrozmieszczenie tych drzew. Czeka Cię jeszcze duuużo pracy...
Napisano 11 Luty 200916 l wyglada troche jakbys powrzucal przypadkowe modele i wyrenderowal scene. Ogolnie podoba mi sie teren i drzewa, natomiast troche bezsensu jest ta swiatynia, nie pasuje mi do tej kompozycji wogole. Zamiast niej dalbym tam jakas wille z basenem :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto