Napisano 11 Luty 200916 l czy do Mayki są jakieś drzewa, typu Onyx na Maxa? Chciałem się przymierzyć do jakiejś wizki zewnętrznej w Mentalu i bez roślinności to będzie kiszka troche.
Napisano 11 Luty 200916 l w paint effects sa tam jakies , otwórz sobie Visora i poszukaj :) ale one i tak nie sa moim zdaniem dobrej jakosci , ale moze ci wystarczą Edytowane 11 Luty 200916 l przez wizz
Napisano 11 Luty 200916 l Onyx jest standalone i możesz sobie te tysiące polygonów wexportować do obj i potem długo importować :) są też xFrogi - ten sam workflow ;) kiedyś był plugin do majki ale jest kilka wersji do tyłu więc nie ma co się nim zajmowac do tego jeszcze super lekkie drzewka np. od everów ;)
Napisano 11 Luty 200916 l Drzewa Paint FXowe nie są konstruowane do zbliżeń, ale do wizualek to raczej stykną. Wybierz te z rodzaju "meshes" i jedziesz. Tylko sobie przekonwertuj do polygonów bo Ci Mental nie wyrenderuje :(
Napisano 11 Luty 200916 l PaintFXy mozna pociagnac Zbrushem do zblizen. A te drzewka z Onyxa daje sie jakos ladnie animowac? (pewnie wszystko sie jakos daje ale JAK :D).
Napisano 11 Luty 200916 l A te drzewka z Onyxa daje sie jakos ladnie animowac? (pewnie wszystko sie jakos daje ale JAK powoli :D mażna zrobić szkielet, Lattice, sofrbody + warp deformer, może dałooby się jakoś do PFX podpiąć ale tego nie wiem raczej nie ma łatwiego roziązania out of box :)
Napisano 12 Luty 200916 l w paint effects sa tam jakies , otwórz sobie Visora i poszukaj :) ale one i tak nie sa moim zdaniem dobrej jakosci , ale moze ci wystarczą wizz dobrze mowi.. zrob takie drzewko, ale przekonwertuj pozniej paint effect na poly i podmien textury lisci i pnia- mozna calkiem wypasne drzewka robic :)
Napisano 12 Luty 200916 l beny - LOL ;) Przeciez nie mowie zeby liscie ciagnac w Zbrusha. Malujesz drzewko w PaintFX, dajesz Separate i zaznaczasz pien i glowne galezie - laczysz je w jeden obiekt. Cala reszte laczysz ze soba w drugi obiekt i w Zbrushu meczysz tylko pien i glowne galezie. Raczej rzadko bedziesz mial duzo drzew na pierwszym planie wiec za duzo sie nie narobisz. Mialem gdzies caly workflow do tego... Zdaje sie ze pojawil sie tez na starszych tutkach Gnomona pod paintFXy. Co do swietnego Xfroga dla mayi - tutaj mozna przeczytac ze jest wersja 4.3 dla Mayi 2009 http://partnerproductsme.autodesk.com/catalog/default.asp Ale na oficjalnej stronie xfroga widze tylko pluga do cinemy w wersji4.3, a ostatni do mayi jest dla Maya2008... Edytowane 12 Luty 200916 l przez Nezumi
Napisano 12 Luty 200916 l Ja swoją wiedzę o wersji froga pod majkę opierałem o stronke xfrog 4 for maya i tam jest trial do wersji 8 ;) informacji o nowszej nigdzie nie znalazłem, cała stronka greenworksa woła o pomstę do nieba, nawalone wszystkiego bez jakiegokolwiek pomysłu :) a w sklepie to nawet nie ma wersji 4.3 dla cinemy już o majce nie wspominając :)
Napisano 12 Luty 200916 l Nezumi, z tą "rzeźbą" to mi chodziło o animację drzew :) a dokladnie, listkow ta metoda co Destroyer zaproponowal.
Napisano 12 Luty 200916 l Autor dzięki Panowie, ten Xfrog jest niezły, sprawdzę triala jak się oczywiście da zainstalować na Mayce 2008.
Napisano 12 Luty 200916 l Destroyer - ja trafilem przypadkiem na to info o xfrogu dla Mayi2009.. Ciekawe jak go kupic/wyprobowac skoro link z Autodesku przekierowuje na strone oficjalna na ktorej nic nie ma LOL beny - mà' baaad ;) Chyba w Onyxie kiedys widzialem opcje animacji gdzie wcale ladnie sie listki ruszaly... Bylo to tak dawno ze trudno mi osadzic czy to w ogole prawda :D
Napisano 13 Luty 200916 l w maya w paint efectach można animować liście. Tak mi sie wydaje - niemal pewny jestem, ze kiedyś drżenie liści dodałem.
Napisano 16 Luty 200916 l Da się i to bardzo ładnie :) Da się nawet ich rozwój animować. Ogólnie maja to pinkny soft :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto