Napisano 3 Marzec 200916 l Zachęcam do obejrzenia trailera Dante's Inferno od Psyop i materiałów making of na stronie Motionographer. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=531
Napisano 4 Marzec 200916 l Rzeczywiście Salek jak i cała ekipa daje radę;) Patent na dymowate, fluidowate, inkowate maziaje zawsze robi wrażenie.
Napisano 4 Marzec 200916 l No dla mnie to w miare ok wyglada tak gdzies od pojawienia sie tego duzego pana co ma takie cosie jak z piratow z karaibow na sobie. To co jest przedtem litosciwie pomine milczeniem, a to co pozniej skwituje krotko: no ok, ale zeby rewelacja? Nie bardzo.
Napisano 4 Marzec 200916 l Caly efekt robia efekty dymowe, troche ich tam narypali. Bez tego byloby bardzo takie sobie, bo design postaci strasznie ssie.
Napisano 4 Marzec 200916 l nom dla mnie nieciekawie, postać tego pana słabiutko sie prezentuje, a animacja średnia. Fajne te partikle, ale nie mogłem sie oprzeć wrażeniu że nawalili tego tyle żeby trochę ukryć inne niedoróbki. No i design faktycznie niezbyt.
Napisano 4 Marzec 200916 l epickie strasznie, całość pasuje do klimatu gry, którego spodziewam się po dotychczasowych zapowiedziach. napis "Go To Hell" na końcu irytuje bardziej, niż - faktycznie - średni (ale nie tragiczny) design ludków... teraz nie wiem, czy mam się spodziewać więcej takich jajcarskich wstawek? cząsteczki ślicznie wykorzystane, chociaż wplecione dość chaotycznie. mogli więcej elementów z nich wykonać, jak już się popisują skillem (i sprzętem) ;]
Napisano 4 Marzec 200916 l Jak dla mnei design potworków...Tego dużego...i tych na końcu różowych bardzo fajny. Robi wrażenie. Ogólnie projekt takich lokacji jako kręgów piekła bardzo fajne moim zdaniem. Monumentalne ;) Particle robią świetne wrażenie...chociaż to mozliwe, że zakrywają tez neidoskonałości. Ale całość miło sie ogląda nawet za piatym razem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto