nocny drwal Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Witam! Starsi użytkownicy może pamiętają, jak kiedyś w zamierzchłych czasach starałem się sklecić pewnego potworka. nic wtedy z tego nie wyszło, zabrakło sił, chęci i umiejętności. zainteresowanych odsyłam w tamte czasy: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=22504&highlight=kreatura coby nie było, że tylko oceniam innych, a sam nic nie robię, postanowiłem wskrzesić tamten pomysł. idea jest taka, by za bardzo nie odbiec od tamtego konceptu. tym razem jednak model robię w Zbrushu. tak więc na dzień dzisiejszy uprościłem tamtą siatkę i skrobię. liczę na waszą pomoc w pełnym zakresie, no i mocniejsze wsparcie, co by tym razem udało się to dokończyć:). zobaczę, jak nie wyjdzie to chyba zrobię bazę jednak od podstaw, chociaż pozbyłem się zbędnego detalu i trójkątów.
rudylew Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Mega wypasik :D.. juz słysze jak tymi pazurami daje po metalowej podłodze.. .. :D
nocny drwal Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 dzięki chłopaki:P ale wiecie, nie ważne jak się zaczyna, ważne jak się kończy... no cóż pożyjemy zobaczymy, chęci są, umiejętności troszkę większe, niż 4 lata temu, czasu brak, gdyż w tym roku magister:) co do modelu to nie obejdzie się bez mocniejszego uproszczenia siatki. ma ona już swoje lata, chyba ze 4, jak dobrze liczę:P wtedy nie była robiona pod zbrusha. i niestety łapy zbyt gęste a i tak tam detalu tak wiele nie będzie, więc kroje jak mogę, bo zbrush strasznie poligonożerny jest :P
Ania Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Jak do zbrusha, to unikaj podłóżnych poligonów (nogi) Stworek fajny Ten mięsień na przednim ramieniu nieanatomiczny (zbyt centralnie i tylko jeden) Pokusiłabym się o więcej takich ścięgien jak to co masz między szczękami.
sahi Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 czyżbym widział inspiracje stworkiem ("kameleonem") z filmu Mortal Kombat ??
Tomala Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 stopy/dłonie to zdecydowanie najsłabszy element modelu, wyglądają bardzo nienaturalnie niemal mechanicznie. Żuchwa też nie bardzo wygląda, możesz ją zrobić chudą ale tak jak teraz to lekka przesada. Oczy będą jakieś bo na razie są tylko dziury?
nocny drwal Napisano 29 Marzec 2009 Autor Napisano 29 Marzec 2009 stopy właśnie "sprzątam". to pozostałość po starym modelu. żuchwa oczywiście taka nie zostanie. ech chyba łatwiej by mi było od zera zrobić bazę, a nie weldować vertexy, ale mam sentyment do tego zwierzaczka :)
duff Napisano 29 Marzec 2009 Napisano 29 Marzec 2009 Gratuluje pomysłu. Proszę się nie bać on nie gryzie on tylko chce się pobawić
nocny drwal Napisano 30 Marzec 2009 Autor Napisano 30 Marzec 2009 poprawiłem nieco siatkę i pociąłem. mam takie, może i głupie pytanie: zaznaczam sobie poligony, daję im material id, przechodzę do unwrapa, wybieram mat. id. i tak dla tułowia, wnętrza gęby działało, ale jak już robiłem język to unwrap zaznaczenia nie wybierał, mimo, że na poziomie zaznaczania poligonów wszystko działało. o co chodzi?
nocny drwal Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 oj kiepsko to idzie, przyszła wiosna i trzeba w szkółce robić, a nie przed kompem siedzieć:) mam takie głupie kolejne pytanie: rzeźbię sobie w zbrushu i nagle stwierdzam, że mi się uvka nie podoba. da się ją przerobić w maxie i wgrać do zbrusha do już istniejącego modelu? wstępny koncept jak to teraz wygląda:
mafida Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Uv możesz zmienić,wyeksportuj do obj,przerób uv w maxie -ale nie ruszaj geometrii bo się nie uda.Potem w zbrush na subd 1,store morph target,import modelu ze zmienionym uv i switch morph-przechodzisz na wyższy subd i jeśli modelik nie zmieni się w bezkształtna masę vertexów to się udało;) ps.znalazłem na necie obrazek z mięśniami co prawda pieska ale troche możesz ściąnąć...
nocny drwal Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 dzięki, wieczorem powalcze z tą nieszczęsną uv i zdam raport jak poszło:)
floo Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 jeśli model miałby iść pod animacje, to brakuje loopa na stawach nóg... przez brak loopów mesh będzie źle wyglądał przy animacji... siatka z pewnością nie jest optymalna, druga sprawa to anatomia, a to już kwestia dyskusyjna... powodzenia!!!
nocny drwal Napisano 11 Kwiecień 2009 Autor Napisano 11 Kwiecień 2009 floo animacji raczej nie przewiduję. będę cieszył się jak dziecko, jak mi zwyczajnie na świecie wyjdzie model i textura:) serio. Aniu, jeżeli chodzi o to coś, co łączyło pysk z dolną jadaczką, to może następnym razem. po prostu poziom kwiatków, jakie wyszły w tych okolicach w zbrushu, był tak wysoki i zachwycający, że zmusiło mnie to do przeróbki bazy i rzeźba od początku. prawdę powiedziawszy nie wykluczone, że znowu zacznę od początku, bo jest kilka irytujących rzeczy. co do anatomii, nie chce z niego robić super mięśniaka. owszem ma być silny, ale ma też być widać, że jest wygłodzony, by potencjalna ofiara wiedziała, że jak to coś zaczyna polować, to nigdy nie odpuści. inna sprawa, że to coś jest pół żywe, pół martwe i poluje na...
nocny drwal Napisano 13 Kwiecień 2009 Autor Napisano 13 Kwiecień 2009 zastanawiam się, czy iść bardziej w mięśnie, czy kości? najlepsze by było takie optymalne połączenie, trochę tego, trochę tego. zęby to chyba jednak lepsze były te długie, nie? no i nie wiem, czy pazury robić długie, tak jak na początku, czy bardziej naturalne, ale krótsze? co sądzicie?
Paco Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 Rzeczywiście strasznie wychudzony ale przez to ma swój urok i nawet ciekawie wyglada. Jedynie co dla mnie jest dziwne to palec w tylnej łapie ( hmm taki jakby złamany byl ) aha no i zęby zrobilbym ciut większe i dodałbym kilka w dolnej szczęce (ale to tylko moje sugestie) . jak na razie fajnie Ci to idzie, czekam na progress
peterr Napisano 13 Kwiecień 2009 Napisano 13 Kwiecień 2009 widać że pościł 40 dni :P troche mi nie siedzi sama skóra i kości ale co tam..:) pzdr
Godzil Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 Dla mnie jest świetny, przypomina mi Krwawego Ogara z gry Gothic :) Mój gust podpowiada mi abyś szedł w kości, taki pies nekromanty wyjdzie ;) jeszcze obroża, łańcuch i klasa. Pazury może krótsze ale masywne. I koniecznie język w ruchu, rozchlapujący ślinę :) Zastanów się może nad małymi kolcami wzdłuż kręgosłupa lub jako irokez ;) powodzenia i pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się