Eddy__ Napisano 9 Kwiecień 2009 Napisano 9 Kwiecień 2009 (edytowane) Witam! Zacząłem robić taki sobie pokój i raczej sam nie osiągnę zadowalającego efektu. Dlatego chciałbym was prosić o pomoc z modellingiem, a co najważniejsze z oświetleniem sceny. Używam mental raya, ale jeśli mnie przekonacie mogę użyć vraya, ale wtedy chyba będzie dużo trudniej z materiałami. Robiłem wg. tutków i render wychodził mi czarny. Wydaje mi się, że coś nagrzebałem kompletnie w ustawieniach. Chcę, aby światło wpadało oczywiście przez okno, ale mam problem z doświetleniem reszty sceny, bo światło skupia się w jednym miejscu. Próbowałem różnymi sposobami (na intuicję :P ) i niestety nie za bardzo mi to wychodzi... chyba, że dam kilka świateł we wnętrzu pokoju, ale wtedy nie wygląda to realistycznie. Wymodelowałem co tam potrafiłem. Szybko łóżko, szafkę, biurko, szafę i bawię się teraz cały czas światłem =/ może jak na pierwszy raz powinienem zrobić normalny prostokątny pokój ? Ewentualnie mogę wszystko zmienić. No to lecim z renderkami: (bez oświetlenia dlatego sufit jest czarny ;/) @UP 13 kwietnia 2:22 łóżko: http://img3.imagebanana.com/view/fc1afgbz/lozkohd.jpg szafka nocna: http://img3.imagebanana.com/view/21tuwdj3/szafka2scene.jpg http://img3.imagebanana.com/view/geoldxn/szafka2scene2.jpg kubek: http://img3.imagebanana.com/img/uq4ya7jx/kubek.jpg http://img3.imagebanana.com/img/96i51fu/kubek3.jpg http://img3.imagebanana.com/img/imzkt1ld/kubek2.jpg http://img3.imagebanana.com/img/jaq9alh/kubeksiatka.jpg @UP 14 kwietnia 22:42 http://img3.imagebanana.com/img/mzoqt81/room3.jpg http://img3.imagebanana.com/img/jwslte1/room5.jpg http://img3.imagebanana.com/img/j4b4026u/room6.jpg @UP 15 kwietnia http://img3.imagebanana.com/view/o1fgk1u/room8.jpg http://img3.imagebanana.com/view/e0xsvo8/myszka3.jpg @UP 16 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/blazze7r/monitor.jpg http://img3.imagebanana.com/img/q5msalyk/biurko5.jpg @UP 17 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/q7we48w6/glosnik2.jpg @UP 18 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/yrhjyg/biurko8.jpg http://img3.imagebanana.com/img/qrw2rnig/szafy3.jpg http://img3.imagebanana.com/img/gguarvk3/szafy4.jpg @UP 19 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/ah884y/room10.jpg @UP 20 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/7wzddg19/room11.jpg http://img3.imagebanana.com/img/irm9sbzm/room12.jpg @UP 21 kwietnia http://img3.imagebanana.com/img/qhesjytl/room13.jpg @UP 25 kwietnia http://img3.imagebanana.com/view/cgfow2ed/room14.jpg Edytowane 25 Kwiecień 2009 przez Eddy__
latos Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Ty się nie baw już rendneringiem tylko popracuj nad modelingiem bo przecież to wszystko to jest z Box'a bez żadnych jego przeróbek. Użyj kamery Vreya to nie będziesz widział czarności.
indian Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 Będziesz już kolejną osobą którą to powiem, na początku zabawy z 3D, rzucanie się na głęboką wodę, nie jest preferowane. Zacznij od modelowania prostych rzeczy. W miarę upływu czasu zacznij coraz cięższe modele. pozrdo. p.s a co do pokoju, to postaraj się trzymać proporcję, np. okna które jest większe od łóżka itp
Eddy__ Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 właściwie te modele zamierzałem zrobić od nowa, ale skoro piszecie żebym zrobił coś prostego... to popróbuję w domowym zaciszu :)
Eddy__ Napisano 10 Kwiecień 2009 Autor Napisano 10 Kwiecień 2009 no to podczas, gdy nie miałem internetu spróbowałem zrobić coś nowego i wymodelować, a nie skleić z boxów :P zrobiłem ten kubek jak najlepiej potrafiłem i tak jak umiem. Refkę miałem na biurku i modelowało się naprawdę przyjemnie :) aczkolwiek chciałbym żeby była jakaś zawartość i nie wiem do końca jak to zrobić. Próbowałem cały środek przekopiować później to w całej szklance rozmiescić co mi się nie udało i dodać noise. Znalazłem jakąś angielską stronę z tutkami na, której jest opisana funkcja "cloth" co mi się przyda ;) Standardowy renderer: (tutaj brak cienia ?) mental ray: (tu szkło za ciemne?) (a tu wygląda jak plastik) siatka: Zaraz biorę się za krzesło do biurka...
indian Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 ty masz bardzo fajnego tutka odnośnie fotela biurkowego http://www.3dtotal.com/team/tutorials/hugechair/chair1_01.asp 1
latos Napisano 10 Kwiecień 2009 Napisano 10 Kwiecień 2009 W porównaniu do tego co wcześniej pokazałeś to jakiś postęp już zrobiłeś ;p
Eddy__ Napisano 11 Kwiecień 2009 Autor Napisano 11 Kwiecień 2009 znowu nie miałem neta i musiałem modelować później sam... więc z górą nie do końca jest pewnie ok :P na szczęście zdążyłem tutoriala przejrzeć ;) bawiłem się też trochę funkcją "cloth" przerobiłem kilka tutków... Render, mental ray, omni + materiały mr http://img3.imagebanana.com/view/cqt0kv4g/Untitled1.jpg HQ http://img3.imagebanana.com/img/sd3ombb1/fotelpc0.jpg teraz przerobię następne tutki :)
khatake Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 Przy tych kubkach proponuję dodać kaustykę. Wtedy na pewno bliżej im będzie do szkła. Żeby zrobić zawartość kubka proponuję skopiować środek (w maxie zrobić detach jako clone), flipnąć polygony i dodać górną powierzchnię. Potem ew zamiast noisa możesz dać jakiś noise w materiale pod displacement. Troszkę wtedy trzeba podłubać w ustawieniach noisa ale da rade coś z tego wyciągnąć. Ale tak naprawdę to powierzchnia płynu w stojącym kubku jest płaska ;p (pomijając menisk na brzegach;p).
indian Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 "(...)flipnąć(...)" ten tekst mnie zabił xD
Eddy__ Napisano 12 Kwiecień 2009 Autor Napisano 12 Kwiecień 2009 jak to co ? chociażby: http://img3.imagebanana.com/view/rfinkl37/fotelpc4.jpg symuluje różne materiały :)
Camel Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 zacznij się uczyć na tutkach. MaGuu dał dobrego takiego, weż się do roboty :) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34879
indian Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 to też masz bardzo dobrego tutka odnośnie modelowania, światła, materiałów, i renderu http://evermotion.org/?unfold_exclusive=302&unfold=exclusive
Camel Napisano 12 Kwiecień 2009 Napisano 12 Kwiecień 2009 ło, indian, dzięki :) przed chwilą sam tego szukałem ;/ dzięks, choć to przypadek :D
Eddy__ Napisano 12 Kwiecień 2009 Autor Napisano 12 Kwiecień 2009 (edytowane) Dunablaster znam to i podpatruję tam co nieco... :) ale tylko wtedy kiedy mam neta, bo ostatnio coś go braknie ;/ rano był może godzinkę... na szczęście wieczorem już jest, więc jakiegoś tutka staram się przerobić. a teraz łup: http://img3.imagebanana.com/view/fc1afgbz/lozkohd.jpg dlaczego po użyciu "clotha" to mi się wtapia w to ? skoro dałem, że reszta jest collision objectami ? ;/ edit: jeśli chodzi o rendering to pobawię się tym jak bd miał wszystko skończone ;) edit2: jeszcze taki mały łup... http://img3.imagebanana.com/view/flodv6if/szafka.jpg jutro ta szafeczka dostanie mniejszą rączkę i trzeba jej dodać kilka detali i chyba zmienię cały dół ;) - NIEAKTUALNE! edit3: wyrenderowałem scenkę co prawda w małej rozdzielczośc, ale z FG i GI :) szafka nocna, niska, dość szeroka, chromowane uchwyty jak i nóżki, szkło hartowane na powierzchni blatu :D http://img3.imagebanana.com/view/21tuwdj3/szafka2scene.jpg a tutaj większa rozdziałka, ale bez FG http://img3.imagebanana.com/view/geoldxn/szafka2scene2.jpg ps. wiem, że panele są za duże... Edytowane 13 Kwiecień 2009 przez Eddy__
Camel Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 ładnie się uczysz i łupaj 3d bardziej ambitnie :)
Eddy__ Napisano 14 Kwiecień 2009 Autor Napisano 14 Kwiecień 2009 no to łup! :) http://img3.imagebanana.com/img/mzoqt81/room3.jpg http://img3.imagebanana.com/img/jwslte1/room5.jpg http://img3.imagebanana.com/img/j4b4026u/room6.jpg nie mam jak przerabiać żadnych tutków, bo cały dzień neta nie ma dopiero pod wieczór... nie wiem co jest grane, bo niektóre programy w tv też wysiadły i działają tylko pod wieczór ;/ jak zmiejszyć te panele ? z oświetleniem jeszcze walczę no i trochę stuffu jest jeszcze do zrobienia :)
Gość szysia565 Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 Jak dla mnie te kubki są świetne. Może dlatego że sam bym takich nie zrobił... ;/ Jedyne na co mnie stać to coś takiego (mental rey): img18.imageshack.us/img18/8702/szklankaikulka.jpg Macie może jakiś tutorial w jaki sposób robi się szkło pod normalny render (3D MAX'a)?
cucsoniuss Napisano 14 Kwiecień 2009 Napisano 14 Kwiecień 2009 dechy na podłodze za szerokie - zmień je używając tilling danej mapy...podwozie u krzesła za małe w stosunku do krzesła światło za ostre za dużo lakieru na meblach. Super pościel:) p.s na przyszłość dawaj też "widoczne" rendery na forum Pozdrawiam Poznaniaka;)
Eddy__ Napisano 15 Kwiecień 2009 Autor Napisano 15 Kwiecień 2009 (edytowane) Dzisiaj nie miałem za dużo czasu... poprawiłem biurko, zacząłem robić budę od kompa, zrobiłem mniejsze panele i zreperowałem trochę światło :D i tak przy finalu bd się męczył jeszcze z materiałami światłem i takimi tam :) chwila czasu na render... http://img3.imagebanana.com/img/crjya8/biurko3.jpg kompa na razie zostawiam w stanie w jakim jest... zrobię monitor i głośniki :) póżniej trzeba jeszcze się bawić kablami ;/ Pozdrawiam Poznaniaka;) pzdr również :) Edytowane 15 Kwiecień 2009 przez Eddy__
Camel Napisano 15 Kwiecień 2009 Napisano 15 Kwiecień 2009 w końcu fajny fotel, ale model własny? :D Kable zrób ze splajnów :D
Eddy__ Napisano 15 Kwiecień 2009 Autor Napisano 15 Kwiecień 2009 (edytowane) w końcu fajny fotel, ale model własny? :D własny, własny... :) Kable zrób ze splajnów :D ale jeszcze trzeba wtyczki wymodelować w tym całą zaślepkę od kompa :P taki skromny up przed snem http://img3.imagebanana.com/view/1w72aar/biurko4.jpg (taka prowizorka... jutro się tym zajmę) http://img3.imagebanana.com/view/o1fgk1u/room8.jpg http://img3.imagebanana.com/view/e0xsvo8/myszka3.jpg Edytowane 15 Kwiecień 2009 przez Eddy__
Camel Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 monitołek troszkę lefituje :P myszka fajna, może być bezprzewodowa :D nie wiedziałem że tak ładnie modelujesz ale oświetlenie sceny to jeszcze ciut problem... :P
Eddy__ Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Napisano 16 Kwiecień 2009 monitołek troszkę lefituje :P no trochę... lewitował ^^ a teraz to co ma być... http://img3.imagebanana.com/img/blazze7r/monitor.jpg nie wzorowałem się na żadnym monitorze :P niecodzienny design xD trochę poprawek muszę zrobić m.in. logo trochę obniżyć no i dodać trochę światła z tego monitora... aha i poprawić podstawkę, bo z jednej strony się wygięła, ale do finala jeszcze czas :) (kable i inne mniejsze rzeczy, śrubki, wtyczki etc. zostawiam na koniec :P )
phatum32 Napisano 16 Kwiecień 2009 Napisano 16 Kwiecień 2009 wydaje mi sie za waskie to biurko ;p a gdzie bedziesz lekcje odrabial ?;d
Eddy__ Napisano 16 Kwiecień 2009 Autor Napisano 16 Kwiecień 2009 (edytowane) nie jest wąskie tylko monitor jest byczy :D ze 24 cale wejdą spokojnie :D a lekcje hm... pokój nie musi być dla osoby uczącej się :D a nawet jeśli to można przesunąć trochę monitor... :) robić kontakty, śrubki, wtyczki w 3D ? :P mały up: klawiatura dostała teksturę, poprawiłem trochę monitor, trochę podłubałem przy budzie pc'ta. -||- to specjalna edycja dla 3ds'a posiadająca 3 klawisze programowalne oraz 5 klawiszy do interfejsu :P http://img3.imagebanana.com/img/q5msalyk/biurko5.jpg i następny łup: http://img3.imagebanana.com/img/s8wk0dhu/glosnik.jpg nie mam jak oteksturować, bo skończyły mi się sloty w material editorze ;x z tego co wyczytałem nie można ich zwiększyć? :D (ilości pól) edit: rozwiązanie znalazłem > http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=5278 edit2: chyba ostateczny model głośnika :) jeszcze jakieś poprawki wejdą no i pewnie materiały :) http://img3.imagebanana.com/img/q7we48w6/glosnik2.jpg Edytowane 17 Kwiecień 2009 przez Eddy__
WilL Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 No coraz lepiej :) Tylko mam pytanie co to za model Asusa na biurku bo ta stopka strasznie rani moje oczy ^^ No i na biurku widać ci link na teksturce :P A tak to najgorzej nie jest ale mało :) Powodzenia w dalszej pracy :]
Eddy__ Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 (edytowane) WilL model Asusa z mojej głowy :D podstawka myślę poprawiona... ? ta wcześniej latała i zapomniałem ją wyprostować, ale chyba nie oto Tobie chodziło :D teksturka biurka też poprawiona. http://img3.imagebanana.com/img/yrhjyg/biurko8.jpg A tak to najgorzej nie jest ale mało będzie więcej... :) został mi narożnik w który chce wstawić jakąś szafę narożną na rzeczy i jakieś tam jeszcze :) później tylko mniejsze rzeczy i detale. Chyba, że podsuniecie mi jakiś pomysł :) i szafy skończone... http://img3.imagebanana.com/img/qrw2rnig/szafy3.jpg później tylko małe poprawki... ;] Edytowane 18 Kwiecień 2009 przez Eddy__
latos Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Przesadziłeś z rozmiarem tego loga ASUS'a Podstawka też troszkę nie dorobiona. Głośniczki jakieś taki brzydkie ;p
Eddy__ Napisano 18 Kwiecień 2009 Autor Napisano 18 Kwiecień 2009 http://img3.imagebanana.com/img/gguarvk3/szafy4.jpg jutro zrobię reszte... (znaczy dzisiaj) i oteksturuję. Istnieje inna możliwość niż ten unwrap ? Głośniczki jakieś taki brzydkie ;p dlaczego? Podstawka też troszkę nie dorobiona dlaczego? Przesadziłeś z rozmiarem tego loga ASUS'a wcale nieee! :D
latos Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Musisz popracować nad proporcjami bo szafka po prawej jest większa od 3 szafek z naprzeciwka(na szerokość) chyba ,żę to tylko przez redner wyszło.
Eddy__ Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 latos złudzenie... ta szafka jest wąska, bo musiałem ją dopasować do ściany :) lepiej powiedźcie co z tymi teksturami :D
latos Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Jaki pisałem wcześniej najpierw ucz się modelingu potem rendneringu.
Eddy__ Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 http://img3.imagebanana.com/img/ah884y/room10.jpg - jeszcze trzeba żaróweczkę zrobić i resztę modeli na szafy :) chyba muszę zweldować sufit ze ścianami ??
indian Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 panele popraw, tu masz kilka http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=28174
Eddy__ Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 indian dzięki ;) akurat paczki z panelami działają :D ponawiam pytanie: "chyba muszę zweldować sufit ze ścianami ??" macie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić do tego pokoju ? :)
indian Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 (...)ponawiam pytanie: "chyba muszę zweldować sufit ze ścianami ??"(...) spróbuj ;p (...)macie jakiś pomysł co można jeszcze zrobić do tego pokoju ? :) (...) wiatrak, telewizor...
Eddy__ Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 (edytowane) indian telewizor odpada :) absolutnie nie ma już dla niego miejsca :D a wiatrak ? ee tam :) zrobię kaloryfer jeszcze może, jakieś kwiatki... która podłoga najlepsza? mnie się podoba 2 http://img3.imagebanana.com/img/gxwu496s/podloga1.jpg http://img3.imagebanana.com/img/4tmd9u8m/podloga2.jpg http://img3.imagebanana.com/img/dli5uwat/podloga3.jpg (odpada... za ciemno) http://img3.imagebanana.com/img/mt0hjcy/podloga4.jpg rzeczywiście ta podłoga wiele zmieniła :D (wiem, że bump muszę zmiejszyć ;) ) i drzwi przestawić Edytowane 19 Kwiecień 2009 przez Eddy__
Camel Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 imo już lepiej, tylko oświetlenie i mtl do poprawy bo lekko łoczojebne. rozumiem że sie uczysz - to dąż do efektu
Eddy__ Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 uczę się, uczę :) wszystkiego po trochu... nad oświetleniem i materiałami chciałem popracować na końcu. Teraz tak "na szybko" zrobiłem testowy render: http://img3.imagebanana.com/img/7wzddg19/room11.jpg (time:1h02m03s Oo ) biorę się za modelling
Rogal Napisano 20 Kwiecień 2009 Napisano 20 Kwiecień 2009 Podłoga to ma być drewno? Teraz to mi bardziej na jakąś wykładzine wygląda :) Tex mebli troche zlewa się z podłogą.
Eddy__ Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 (edytowane) Rogal, w takim razie co proponujesz ? :) następny testowy render... http://img3.imagebanana.com/img/irm9sbzm/room12.jpg mapowanie ramy obrazu do wymiany, nie pamiętam żebym dawał bump na teksturę biurka :D do wywalenia... no i ujęcie takie, że wydaje się, że głośnik spada z biurka :D http://img3.imagebanana.com/img/qhesjytl/room13.jpg nad materiałami to muszę jeszcze sporo popracować... nie mówiąc o reszcie co zostało do wymodelowania :) zrobiłem trochę rzeczy na szafkach (akurat tutaj nie widać). Edytowane 25 Kwiecień 2009 przez Eddy__
Eddy__ Napisano 25 Kwiecień 2009 Autor Napisano 25 Kwiecień 2009 łup! oki - zrobiłem żaróweczki, żyrandol, kable, gniazdka, dodatkowe przedmioty na szafki i teraz chciałym to jakoś ładnie zmapować i oteksturować :) poda ktoś link do jakiegoś prostego tutoriala czy narzędzia do mapowania i teksturowania? :) bo unwrap jest dziwny ;/ http://img3.imagebanana.com/view/cgfow2ed/room14.jpg myślę, że jeszcze coś zielonego by się przydało :) prawa półeczka na górze, aż się prosi o jakiegoś kwiatka. No i może jeszcze jakieś mniejsze rzeczy...
phatum32 Napisano 25 Kwiecień 2009 Napisano 25 Kwiecień 2009 troszke za male to okienko, widok takze nieciekawy za nim ;/
Eddy__ Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Napisano 26 Kwiecień 2009 poprawiłem okienko, ale nadal czekam na pomoc z teksturowaniem :)
Dniesteruk Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Jestem początkującym i już co nie co wiem, bawię się w 3ds max 2010 i używam mental ray. Uważam, że daje fajne efekty i nie chce się uczyć już obsługi vray, chciałbym się dowiedzieć jak uzyskać realistyczny efekt scian(paneli) wyglądają strasznie, są rozszeżone, pomazane itp. Zdaje mi się, że okno, lampa, stół, biórko z mebelkiem na telewizor oraz poniekąd fotel wyglądają realnie? Jeszcze nie skończyłem i za kilka miesięcy wykożystać chce ten model do stworzenia gry.
indian Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 mnie się zdaje że okno bez klamek, lampa bez kabla ni żadnego włącznika, "telewizor" również na baterie, dvd bez wejścia na płyty, oraz przede wszystkim materiał: ścian, podłogi, telewizora, fotela, biurka, dvd, lampy nie wyglądają zbyt realistycznie. pozdrawiam
Dniesteruk Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Z fotelem to miałem na później i nie wiem jak za bardzo zrobić, ale w najbliższym czasie poszperam w necie i zobaczę. Tak samo z klamką do okna nie wiem jak zrobić, i byłoby za dużo roboty. Kabli także nie robiłem, z lamką to masz rację brak kabla to trochę błędna decyzja, spróbuje go zrobić, ale jakbyś mógł to powiedz z czego można zrobić kabel? a zresztą to co jest za telewizorem i DVD to nie musi być widać bo każdy ukrywa przecież w domach kable robiąc gdzieś dziurkę itp., oraz zobaczę z wejściem na płyty, w sumie zrobiłem, ale jest tylko wypukłe no i mało widoczne. Mam pytanie jeszcze do "indian" jakich użyłbyś tekstur, funkcji i mogłbyś wymienić chociaż część najpotrzebniejszych funkcji takich jak UVW Map itp. oraz co one oferują i to mi wystarczy. Ale biurko i meble oraz lampa mają w pożądku materiały, ponieważ lampa ma stojak metalowy, a góra to co oczekiwałem, nie raz widziałem te materiały w ulotkach firm meblowych. Nie żebym nie przyjmował twojej opini, i bardzo dziękuję, ale to co napisałem, że lampa ok. to pozostanę przy moich opiniach. Oraz co u ważam, że klamka z oknem itp. to w najbliższym czasie zmienię. Oraz próbowałem zrobić coś z UVW Map, lecz dla mnie to czarna magia...
Eddy__ Napisano 3 Maj 2009 Autor Napisano 3 Maj 2009 (edytowane) a czy możesz sobie założyć własny temat? :) a tak btw. to ja już skończyłem swój pokój tylko czeka na rendering ;) edit: utraciłem dysk, a więc i wszystkie dane. Edytowane 8 Kwiecień 2011 przez Eddy__
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się