Napisano 17 Kwiecień 200916 l Taka pracka zrobiona już dosyć dawno. http://ifotos.pl/uploaded/101727.jpg Tex http://ifotos.pl/uploaded/101728.jpg Tris: 1800 Oceniajcie :)
Napisano 17 Kwiecień 200916 l daje rade... skoda, ze nie ma tam czekoladek ;), Po drugie zapchałbym cala teksturę
Napisano 18 Kwiecień 200916 l jak ktoś duży tam stanie to te deseczki się pod nim rozpadną http://www.dziennik.pl/files/archive/00179/Le_sens_de_la_vie_179650g.jpg może tak: Edytowane 18 Kwiecień 200916 l przez melkor
Napisano 18 Kwiecień 200916 l Będzie się chwiać, trzeszczeć, etc. ale wątpię, że się załamie/rozpadnie - no chyba, że za przyczyną fasolki :D Podpórki są z obu stron, spora część i tak będzie się opierać na skale więc nic się nie stanie.
Napisano 18 Kwiecień 200916 l shergar napisał: ...przyczyną fasolki... to był listek mięty ten pościg za rozwalaniem modeli doprowadzi kiedyś do tego że gracz będzie zwiedzał świat po stosie desek i kamieni, a srał będzie teleportując wiesz co wiesz gdzie, bo to przecież dark fantasy :) Edytowane 18 Kwiecień 200916 l przez melkor
Napisano 20 Kwiecień 200916 l Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu. Dla mnie ten kibel to raczej bazowy mesh może być. Te podpórki są za cienkie. Nie chodzi o to, czy to by się w rzeczywistości utrzymało. Chodzi o to czy WYGLĄDA przekonująco w grze - a nie wygląda na obiekt który w rzeczywistości mógłby się utrzymać. Kibel ma mówić "jestem kiblem nad przepaścią" - twój mówi "jestem nowym kibelkiem o ciebie w ogródku" Kolejną sprawą jest stopień rozwalenia tego kibla. Bo ten kibel - dla mnie - stoi tam od tygodnia. Dlaczego? Po pierwsze: wyobraź sobie jak by wygladała taka konstrukcja z materiału dosyć elasycznego (a drewno sie nieźle odkształca) po pewnym czasie. Ty masz prawie wszystkie deski równe, kilka jest krzywych tylko. W zasadzie to są listewki zresztą:P Też nie mówią że nad przepaścią są... Jak masz każdą deske osobno - pokrzyw je, zrób niektóre krzywo przycięte itp. Stare deski wyginają się wzdłuż - ale także w poprzek (co można na normalce zrobić). Żeby się przekonać jak taka konstrukcja by się zachowała - ściągnij sobie demko "Bridge Builder" albo "Pontifex" - tam możesz sobie sprawdzić jak by sie to nad przepaścią rozlazło. Bo już moge powiedzieć że kabinka by sie pochyliła w stronę przepaści, a pomost wygiął. Po co tylnia ścianka jest? O teksturze się nie wypowiem bo za prosta zeby jakiekolwiek wnioski mieć:P
Napisano 20 Kwiecień 200916 l skoro juz rozmowa o kiblach, chcialbym pozdrowic mojego kolege adriana, dziekuje.
Napisano 20 Kwiecień 200916 l gutekfiutek napisał: Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu... dosłownie pościg, każda grupa amatorska robiąca rpg tworzy coraz to bardziej rozwalone modele które nijak mają się do ich prawdpodobnego stanu w którym by były po np 50-100 latach używania i także przecież dbania o nie. nikt normalny nie będzie się załatwiał nad urwiskiem ryzykując życiem, nie mówiąc już o stolarzu który zrobił takie coś. dlatego jedynym wyjściem są dobre materiały lub poprostu sam grafik powinien się wykazywać zainteresowaniem tym co robi uwiarygadniając swoje prace. Edytowane 20 Kwiecień 200916 l przez melkor
Napisano 20 Kwiecień 200916 l ...rozwalając obiekt nieco:) Innymi słowy pokazując ślady użytkowania. Rozumiem, są granice, ale ja jedynie zwracam uwagę że ślady użytkowania ehm.. "ubogacają duchowe doznania modelu oglądania":D A że ktoś przesadza wdrugą stronę to inna sprawa. Często po prostu jest tak, że obiekt rozwalony = obiekt ciekawszy.
Napisano 20 Kwiecień 200916 l gutekfiutek napisał: ...rozwalając obiekt nieco:) ...ja jedynie zwracam uwagę... o tym własnie mówię, szczególnie że zwracasz uwagę w sposób który nie powinien być objętny dla grafików a jakie będą tego efekty to się przekonamy jak rogal zrobi update :)
Napisano 21 Kwiecień 200916 l O-o tzn. w jaki "nieobojętny" sposób? Myślałem że po prostu wyrażam swoją opinię:)
Napisano 21 Kwiecień 200916 l melkor napisał: ...nie powinien być objętny dla grafików... to znaczy że powinni słuchać rad
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto