Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będzie się chwiać, trzeszczeć, etc. ale wątpię, że się załamie/rozpadnie - no chyba, że za przyczyną fasolki :D Podpórki są z obu stron, spora część i tak będzie się opierać na skale więc nic się nie stanie.

Napisano (edytowane)
...przyczyną fasolki...

 

to był listek mięty

 

ten pościg za rozwalaniem modeli doprowadzi kiedyś do tego że gracz będzie zwiedzał świat po stosie desek i kamieni, a srał będzie teleportując wiesz co wiesz gdzie, bo to przecież dark fantasy :)

Edytowane przez melkor
Napisano

Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu.

 

Dla mnie ten kibel to raczej bazowy mesh może być.

Te podpórki są za cienkie. Nie chodzi o to, czy to by się w rzeczywistości utrzymało.

Chodzi o to czy WYGLĄDA przekonująco w grze - a nie wygląda na obiekt który w rzeczywistości mógłby się utrzymać.

 

Kibel ma mówić "jestem kiblem nad przepaścią" - twój mówi "jestem nowym kibelkiem o ciebie w ogródku"

 

Kolejną sprawą jest stopień rozwalenia tego kibla. Bo ten kibel - dla mnie - stoi tam od tygodnia.

Dlaczego?

Po pierwsze: wyobraź sobie jak by wygladała taka konstrukcja z materiału dosyć elasycznego (a drewno sie nieźle odkształca) po pewnym czasie.

Ty masz prawie wszystkie deski równe, kilka jest krzywych tylko.

W zasadzie to są listewki zresztą:P

Też nie mówią że nad przepaścią są...

Jak masz każdą deske osobno - pokrzyw je, zrób niektóre krzywo przycięte itp.

Stare deski wyginają się wzdłuż - ale także w poprzek (co można na normalce zrobić).

 

Żeby się przekonać jak taka konstrukcja by się zachowała - ściągnij sobie demko "Bridge Builder" albo "Pontifex" - tam możesz sobie sprawdzić jak by sie to nad przepaścią rozlazło.

Bo już moge powiedzieć że kabinka by sie pochyliła w stronę przepaści, a pomost wygiął.

 

Po co tylnia ścianka jest?

 

O teksturze się nie wypowiem bo za prosta zeby jakiekolwiek wnioski mieć:P

Napisano (edytowane)
Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu...

 

dosłownie pościg, każda grupa amatorska robiąca rpg tworzy coraz to bardziej rozwalone modele które nijak mają się do ich prawdpodobnego stanu w którym by były po np 50-100 latach używania i także przecież dbania o nie. nikt normalny nie będzie się załatwiał nad urwiskiem ryzykując życiem, nie mówiąc już o stolarzu który zrobił takie coś. dlatego jedynym wyjściem są dobre materiały lub poprostu sam grafik powinien się wykazywać zainteresowaniem tym co robi uwiarygadniając swoje prace.

Edytowane przez melkor
Napisano

...rozwalając obiekt nieco:)

Innymi słowy pokazując ślady użytkowania.

Rozumiem, są granice, ale ja jedynie zwracam uwagę że ślady użytkowania ehm.. "ubogacają duchowe doznania modelu oglądania":D

 

A że ktoś przesadza wdrugą stronę to inna sprawa.

Często po prostu jest tak, że obiekt rozwalony = obiekt ciekawszy.

Napisano
...rozwalając obiekt nieco:)

...ja jedynie zwracam uwagę...

 

o tym własnie mówię, szczególnie że zwracasz uwagę w sposób który nie powinien być objętny dla grafików a jakie będą tego efekty to się przekonamy jak rogal zrobi update :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności