Rogal Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 Taka pracka zrobiona już dosyć dawno. http://ifotos.pl/uploaded/101727.jpg Tex http://ifotos.pl/uploaded/101728.jpg Tris: 1800 Oceniajcie :)
Jonasz_Real Posted April 17, 2009 Posted April 17, 2009 daje rade... skoda, ze nie ma tam czekoladek ;), Po drugie zapchałbym cala teksturę
melkor Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 (edited) jak ktoś duży tam stanie to te deseczki się pod nim rozpadną http://www.dziennik.pl/files/archive/00179/Le_sens_de_la_vie_179650g.jpg może tak: Edited April 18, 2009 by melkor
shergar Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 Będzie się chwiać, trzeszczeć, etc. ale wątpię, że się załamie/rozpadnie - no chyba, że za przyczyną fasolki :D Podpórki są z obu stron, spora część i tak będzie się opierać na skale więc nic się nie stanie.
melkor Posted April 18, 2009 Posted April 18, 2009 (edited) ...przyczyną fasolki... to był listek mięty ten pościg za rozwalaniem modeli doprowadzi kiedyś do tego że gracz będzie zwiedzał świat po stosie desek i kamieni, a srał będzie teleportując wiesz co wiesz gdzie, bo to przecież dark fantasy :) Edited April 18, 2009 by melkor
gutekfiutek Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu. Dla mnie ten kibel to raczej bazowy mesh może być. Te podpórki są za cienkie. Nie chodzi o to, czy to by się w rzeczywistości utrzymało. Chodzi o to czy WYGLĄDA przekonująco w grze - a nie wygląda na obiekt który w rzeczywistości mógłby się utrzymać. Kibel ma mówić "jestem kiblem nad przepaścią" - twój mówi "jestem nowym kibelkiem o ciebie w ogródku" Kolejną sprawą jest stopień rozwalenia tego kibla. Bo ten kibel - dla mnie - stoi tam od tygodnia. Dlaczego? Po pierwsze: wyobraź sobie jak by wygladała taka konstrukcja z materiału dosyć elasycznego (a drewno sie nieźle odkształca) po pewnym czasie. Ty masz prawie wszystkie deski równe, kilka jest krzywych tylko. W zasadzie to są listewki zresztą:P Też nie mówią że nad przepaścią są... Jak masz każdą deske osobno - pokrzyw je, zrób niektóre krzywo przycięte itp. Stare deski wyginają się wzdłuż - ale także w poprzek (co można na normalce zrobić). Żeby się przekonać jak taka konstrukcja by się zachowała - ściągnij sobie demko "Bridge Builder" albo "Pontifex" - tam możesz sobie sprawdzić jak by sie to nad przepaścią rozlazło. Bo już moge powiedzieć że kabinka by sie pochyliła w stronę przepaści, a pomost wygiął. Po co tylnia ścianka jest? O teksturze się nie wypowiem bo za prosta zeby jakiekolwiek wnioski mieć:P
Leleń Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 skoro juz rozmowa o kiblach, chcialbym pozdrowic mojego kolege adriana, dziekuje.
melkor Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 (edited) Zależy co kto rozumie pod opjęciem tego pościgu... dosłownie pościg, każda grupa amatorska robiąca rpg tworzy coraz to bardziej rozwalone modele które nijak mają się do ich prawdpodobnego stanu w którym by były po np 50-100 latach używania i także przecież dbania o nie. nikt normalny nie będzie się załatwiał nad urwiskiem ryzykując życiem, nie mówiąc już o stolarzu który zrobił takie coś. dlatego jedynym wyjściem są dobre materiały lub poprostu sam grafik powinien się wykazywać zainteresowaniem tym co robi uwiarygadniając swoje prace. Edited April 20, 2009 by melkor
gutekfiutek Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 ...rozwalając obiekt nieco:) Innymi słowy pokazując ślady użytkowania. Rozumiem, są granice, ale ja jedynie zwracam uwagę że ślady użytkowania ehm.. "ubogacają duchowe doznania modelu oglądania":D A że ktoś przesadza wdrugą stronę to inna sprawa. Często po prostu jest tak, że obiekt rozwalony = obiekt ciekawszy.
melkor Posted April 20, 2009 Posted April 20, 2009 ...rozwalając obiekt nieco:) ...ja jedynie zwracam uwagę... o tym własnie mówię, szczególnie że zwracasz uwagę w sposób który nie powinien być objętny dla grafików a jakie będą tego efekty to się przekonamy jak rogal zrobi update :)
gutekfiutek Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 O-o tzn. w jaki "nieobojętny" sposób? Myślałem że po prostu wyrażam swoją opinię:)
melkor Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 ...nie powinien być objętny dla grafików... to znaczy że powinni słuchać rad
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now