Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wy艣wietle艅 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

B臋dzie si臋 chwia膰, trzeszcze膰, etc. ale w膮tpi臋, 偶e si臋 za艂amie/rozpadnie - no chyba, 偶e za przyczyn膮 fasolki :D Podp贸rki s膮 z obu stron, spora cz臋艣膰 i tak b臋dzie si臋 opiera膰 na skale wi臋c nic si臋 nie stanie.

Napisano
...przyczyn膮 fasolki...

to by艂 listek mi臋ty

ten po艣cig za rozwalaniem modeli doprowadzi kiedy艣 do tego 偶e gracz b臋dzie zwiedza艂 艣wiat po stosie desek i kamieni, a sra艂 b臋dzie teleportuj膮c wiesz co wiesz gdzie, bo to przecie偶 dark fantasy :)

Edytowane przez melkor

Napisano

Zale偶y co kto rozumie pod opj臋ciem tego po艣cigu.

Dla mnie ten kibel to raczej bazowy mesh mo偶e by膰.

Te podp贸rki s膮 za cienkie. Nie chodzi o to, czy to by si臋 w rzeczywisto艣ci utrzyma艂o.

Chodzi o to czy WYGL膭DA przekonuj膮co w grze - a nie wygl膮da na obiekt kt贸ry w rzeczywisto艣ci m贸g艂by si臋 utrzyma膰.

Kibel ma m贸wi膰 "jestem kiblem nad przepa艣ci膮" - tw贸j m贸wi "jestem nowym kibelkiem o ciebie w ogr贸dku"

Kolejn膮 spraw膮 jest stopie艅 rozwalenia tego kibla. Bo ten kibel - dla mnie - stoi tam od tygodnia.

Dlaczego?

Po pierwsze: wyobra藕 sobie jak by wyglada艂a taka konstrukcja z materia艂u dosy膰 elasycznego (a drewno sie nie藕le odkszta艂ca) po pewnym czasie.

Ty masz prawie wszystkie deski r贸wne, kilka jest krzywych tylko.

W zasadzie to s膮 listewki zreszt膮:P

Te偶 nie m贸wi膮 偶e nad przepa艣ci膮 s膮...

Jak masz ka偶d膮 deske osobno - pokrzyw je, zr贸b niekt贸re krzywo przyci臋te itp.

Stare deski wyginaj膮 si臋 wzd艂u偶 - ale tak偶e w poprzek (co mo偶na na normalce zrobi膰).

呕eby si臋 przekona膰 jak taka konstrukcja by si臋 zachowa艂a - 艣ci膮gnij sobie demko "Bridge Builder" albo "Pontifex" - tam mo偶esz sobie sprawdzi膰 jak by sie to nad przepa艣ci膮 rozlaz艂o.

Bo ju偶 moge powiedzie膰 偶e kabinka by sie pochyli艂a w stron臋 przepa艣ci, a pomost wygi膮艂.

Po co tylnia 艣cianka jest?

O teksturze si臋 nie wypowiem bo za prosta zeby jakiekolwiek wnioski mie膰:P

Napisano

skoro juz rozmowa o kiblach, chcialbym pozdrowic mojego kolege adriana, dziekuje.

Napisano
Zale偶y co kto rozumie pod opj臋ciem tego po艣cigu...

dos艂ownie po艣cig, ka偶da grupa amatorska robi膮ca rpg tworzy coraz to bardziej rozwalone modele kt贸re nijak maj膮 si臋 do ich prawdpodobnego stanu w kt贸rym by by艂y po np 50-100 latach u偶ywania i tak偶e przecie偶 dbania o nie. nikt normalny nie b臋dzie si臋 za艂atwia艂 nad urwiskiem ryzykuj膮c 偶yciem, nie m贸wi膮c ju偶 o stolarzu kt贸ry zrobi艂 takie co艣. dlatego jedynym wyj艣ciem s膮 dobre materia艂y lub poprostu sam grafik powinien si臋 wykazywa膰 zainteresowaniem tym co robi uwiarygadniaj膮c swoje prace.

Edytowane przez melkor

Napisano

...rozwalaj膮c obiekt nieco:)

Innymi s艂owy pokazuj膮c 艣lady u偶ytkowania.

Rozumiem, s膮 granice, ale ja jedynie zwracam uwag臋 偶e 艣lady u偶ytkowania ehm.. "ubogacaj膮 duchowe doznania modelu ogl膮dania":D

A 偶e kto艣 przesadza wdrug膮 stron臋 to inna sprawa.

Cz臋sto po prostu jest tak, 偶e obiekt rozwalony = obiekt ciekawszy.

Napisano
...rozwalaj膮c obiekt nieco:)

...ja jedynie zwracam uwag臋...

o tym w艂asnie m贸wi臋, szczeg贸lnie 偶e zwracasz uwag臋 w spos贸b kt贸ry nie powinien by膰 obj臋tny dla grafik贸w a jakie b臋d膮 tego efekty to si臋 przekonamy jak rogal zrobi update :)

Napisano
...nie powinien by膰 obj臋tny dla grafik贸w...

to znaczy 偶e powinni s艂ucha膰 rad

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci