Gość krycha77 Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Dopiero zaczynam tworzyć animacje i chciałbym widzieć jak zrobić taką: prosiłbym o jakieś wskazówki. To jest dość ważne dla mnie.
Ania Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Był niedawno taki wątek, poszukaj. Ale chyba też całkiem zadowalającego rozwiązania nie znaleziono, wbrew pozorom to dość trudne zagadnienie.
Traitor Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 Jezeli dopiero zaczynasz to polecam dac sobie spokoj z takim tematem i wrocic do niego za kilka lat.
floo Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 jeśli chodzi o próbę animacji czegoś takiego to dość trudne jak na początek, a skoro jesteś na początku to nie zaczynaj od końca... pewna podpowiedź do origami(może akurat nie ten przykład) to złożenie ręcznie na kartce, po czym rozłożenie kartki. W wyniku czego otrzymasz zgięcia, po czym zrobić dokładnie takiego mesha i zriggować go w taki sposób by umożliwił ci swobodną animacje. Takie coś sprawdzi się tylko w takim przypadku gdy będziesz miał prosty model do złożenia, bo do high trzeba więcej rozkminy. Ogólnie da się, jednak będzie z tym podobnie, jak ze składaniem transformersa. pozdrawiam!
Mr Pank Napisano 27 Kwiecień 2009 Napisano 27 Kwiecień 2009 (edytowane) zrób coś takiego będzie jeszcze lepiej wyglądało niż w 3d Edytowane 28 Kwiecień 2009 przez Mr Pank
Santi_Animator Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Zachęcam do obejrzenia jeszcze tego:
CzAk1 Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Zastanawiam się jeszcze nad wykonaniem obiektów przedstawiających poszczegówlne etapy składania obiektu...i jedynie animować je między sobą...(Może jakiś morphing ??) To zawsze mogło by troche ułatwić animację...
Levus Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Ja tu widzę zrobienie prostych loopów w każdym miejscu zgięcia i najzwyczajniejszy w świecie skin z kośćmi.
Shogun 3D Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Czak1, z ust mi to wyjąłeś. Dla każdego etapu zginania osobny rig i potem montaż w postprodukcji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się