Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dopiero zaczynam tworzyć animacje i chciałbym widzieć jak zrobić taką:

origami.jpg

prosiłbym o jakieś wskazówki. To jest dość ważne dla mnie.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 9,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Był niedawno taki wątek, poszukaj. Ale chyba też całkiem zadowalającego rozwiązania nie znaleziono, wbrew pozorom to dość trudne zagadnienie.

Napisano

Jezeli dopiero zaczynasz to polecam dac sobie spokoj z takim tematem i wrocic do niego za kilka lat.

Napisano

jeśli chodzi o próbę animacji czegoś takiego to dość trudne jak na początek, a skoro jesteś na początku to nie zaczynaj od końca...

 

pewna podpowiedź do origami(może akurat nie ten przykład) to złożenie ręcznie na kartce, po czym rozłożenie kartki. W wyniku czego otrzymasz zgięcia, po czym zrobić dokładnie takiego mesha i zriggować go w taki sposób by umożliwił ci swobodną animacje.

Takie coś sprawdzi się tylko w takim przypadku gdy będziesz miał prosty model do złożenia, bo do high trzeba więcej rozkminy. Ogólnie da się, jednak będzie z tym podobnie, jak ze składaniem transformersa.

 

pozdrawiam!

Napisano

zrób coś takiego

 

będzie jeszcze lepiej wyglądało niż w 3d

Edytowane przez Mr Pank

Napisano

Zastanawiam się jeszcze nad wykonaniem obiektów przedstawiających poszczegówlne etapy składania obiektu...i jedynie animować je między sobą...(Może jakiś morphing ??) To zawsze mogło by troche ułatwić animację...

Napisano

Ja tu widzę zrobienie prostych loopów w każdym miejscu zgięcia i najzwyczajniejszy w świecie skin z kośćmi.

Napisano

Czak1, z ust mi to wyjąłeś. Dla każdego etapu zginania osobny rig i potem montaż w postprodukcji.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności