Napisano 27 Kwiecień 200915 l Dopiero zaczynam tworzyć animacje i chciałbym widzieć jak zrobić taką: prosiłbym o jakieś wskazówki. To jest dość ważne dla mnie.
Napisano 27 Kwiecień 200915 l Był niedawno taki wątek, poszukaj. Ale chyba też całkiem zadowalającego rozwiązania nie znaleziono, wbrew pozorom to dość trudne zagadnienie.
Napisano 27 Kwiecień 200915 l Jezeli dopiero zaczynasz to polecam dac sobie spokoj z takim tematem i wrocic do niego za kilka lat.
Napisano 27 Kwiecień 200915 l jeśli chodzi o próbę animacji czegoś takiego to dość trudne jak na początek, a skoro jesteś na początku to nie zaczynaj od końca... pewna podpowiedź do origami(może akurat nie ten przykład) to złożenie ręcznie na kartce, po czym rozłożenie kartki. W wyniku czego otrzymasz zgięcia, po czym zrobić dokładnie takiego mesha i zriggować go w taki sposób by umożliwił ci swobodną animacje. Takie coś sprawdzi się tylko w takim przypadku gdy będziesz miał prosty model do złożenia, bo do high trzeba więcej rozkminy. Ogólnie da się, jednak będzie z tym podobnie, jak ze składaniem transformersa. pozdrawiam!
Napisano 27 Kwiecień 200915 l zrób coś takiego będzie jeszcze lepiej wyglądało niż w 3d Edytowane 28 Kwiecień 200915 l przez Mr Pank
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Zastanawiam się jeszcze nad wykonaniem obiektów przedstawiających poszczegówlne etapy składania obiektu...i jedynie animować je między sobą...(Może jakiś morphing ??) To zawsze mogło by troche ułatwić animację...
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Ja tu widzę zrobienie prostych loopów w każdym miejscu zgięcia i najzwyczajniejszy w świecie skin z kośćmi.
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Czak1, z ust mi to wyjąłeś. Dla każdego etapu zginania osobny rig i potem montaż w postprodukcji.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto