Jump to content

"Partly Cloudy" - nowy krótki metraż Pixara


adek
 Share

Recommended Posts

fajne, jak pewnie wszystko od pixara, tyle że narazie wiemy że bocki roznoszą maluśkie zwierzaki do ich przyszłych rodziców...

nie ma tak naprawdę za bardzo czego oceniać i podziwiać...

 

czekam na więcej... ;)

Link to comment
Share on other sites

Koncept średni na jeża, bywało lepiej ... generalnie moim zdaniem PRESTO nic nie przebije, szczególnie, że wszystkich PRO animatorów wzieli do produkcji Toy Story 3 i UP przez co ekipa do składania tego filmu złożona jest bardziej z "inbetweenerów". Osobą odpowiedzialną za produkcję jest Peter Sohn, główny kolo w Pixarze wykonujący storyboardy i kamere ... animacje traktuje bardziej jako FUN.

 

Pewne jest, że ujęcia będą wyglądać rewelacyjnie bo gość ma naprawde mega pojęcie ... widziałem z nim kiedyś godzinny wykład jak prawił morały na temat robienia ujęć i operowaniem kamerą w filmach animowanych na podstawie takich filmów jak "Monachium", "Black Hawk Down" i np. "Duel".

Link to comment
Share on other sites

bo w polsce to jest tak: jak kto robi cos zle ale wszczycy po tej osobie/organizacji jezdza ale zasada jest taka ze nie mozna sie powtarzac wiec za ktorym razem wychwala sie osobnika/orgranizacje. I w druga strone dziala tak samo jak ktos robi cos dobrego to za ktoryms razem wypada tylko pojechac po calosci.

Link to comment
Share on other sites

@SEB: przeca Pete Sohn to zdecydowanie pierwsza liga animatorow postaci, a przy tym zdolny story artist, charakterny podkladacz glosu (ratatujuwy Emille) teraz na dodatek z ostrogami rezyserskimi :) Istny człek renesansu ;) Z kamerą tez walczy ? mozliwe :) Multitalent! Ta sekwencja akurat na kolana mnie nie rzucila, ale licze na to ze najciekawsze bedzie dziac sie w chmurach ;)

 

@JmTm00: Dumbo ?

Link to comment
Share on other sites

Właśnie zrozumiałem, że mam nikłą wiedze na temat Pixarowych produkcji. A to dlatego, że nie zauważyłem aby to jakoś przesadnie odstawało od wizualnego poziomu średniej sceny w ich filmach. Na pewno aż syfem bym tego nie nazwał. Co najwyżej filmem bez jakiejkolwiek wartości merytorycznej, bo mam wrażenie, że dosłownie nic z niego nie wynika. Nawet żartu brak.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy