pae46 Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Witam Ukonczylem wlasnie 2 projekt w zyciu przy uzyciu programu 3ds max. Wiem ze nie jest doskonaly i sam to widze ze wiele rzeczy trzeba poprawic ale poprostu zamalo mam wiedzy na to, prosze o jakies podpowiedzi, wskazowki. Aha i jak mozna to jakis tutorial do oswietlenia tego samochodzika (zrobilem ja tak jak umialem(swiecacy material),ale niewidac wszystkich ksztaltow samochodu tak jak bym chcial) Render na szybko:
loko Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Jeśli jest czarny to na początek zrób w jasnym studiu najlepiej. i wez pokaz siatke :)
latos Napisano 28 Kwiecień 2009 Napisano 28 Kwiecień 2009 Bardzo mało można stwierdzić pokaż siatkę. Przy bocznej szybie z tyłu wydaje mi się coś nie tak.
Eddy__ Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 (edytowane) no na masce zdecydowanie za gęsto w porównaniu z resztą :) dziwnie siatke ułożyłeś przy nadkolach, ale tak to jest ładnie :) ja robiłem hondę civic, ale wywaliłem z dysku niepotrzebnie, bo brałem się za następny ;/ Edytowane 3 Maj 2009 przez Eddy__
pae46 Napisano 29 Kwiecień 2009 Autor Napisano 29 Kwiecień 2009 Tzn to jest siatka z Nurbs'em, wstawic zwykla?
latos Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 Tak wrzuć zwykłą. Maska tak gęsta a na tyle praktycznie linii nie ma jak to możliwe ?
Kr3tz Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 (edytowane) Maska, mysle, ze na screench jest juz po MSx1, tak to mozliwe. pae46, siatka jest z NURMSem, nie NURBSem. NURBS to technika modelowania, NURMS to skrot od Non-kto-by-to-pamietal-Mesh Smooth. Na drzwiach- i miedzy nimi a tylnym nadkolem, na pewno masz bledy- przez wielokaty. Edytowane 29 Kwiecień 2009 przez Kr3tz
pae46 Napisano 29 Kwiecień 2009 Autor Napisano 29 Kwiecień 2009 Popoprawialem te niedociagniecia o ktorych mowicie, a co do NURMS'a to racja :D ale takie 2 podobne i nawet niezwrocilem uwagi na to :P
latos Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 Z maski połowa edgów jest do wywalenia a o wlocie powietrza to już nie wspomnę 3/4 do wywalenia.
pae46 Napisano 29 Kwiecień 2009 Autor Napisano 29 Kwiecień 2009 A tak sie spytam. Czy ilosc edgow ma jakies istotne znaczenie? Jezeli sa ulozone zgodnie z zamierzona plaszczyzna to chyba niestanowia problemu. Czy zle rozumiem?
latos Napisano 30 Kwiecień 2009 Napisano 30 Kwiecień 2009 jeżeli są równo ułożone to nie mają dla ciebie znaczenia. Ale gdybyś robił samochód do gry to każdy edg się liczy bo samochody w grach mają na razie ograniczoną liczbę polygonów.
bartekb89 Napisano 30 Kwiecień 2009 Napisano 30 Kwiecień 2009 tutaj popraw ... buduj czworokąty za wszelką cene unikaj piecio i wyższych n-kątów ,trójkąty tylko na płaskich w miare powierzchniach bo też ms walą najlepiej 4-kąt . wrzucaj na imageshcack duże rozdzielczości siatki jak z czymś będziesz miał problem wtedy lepiej pokazac co poprawic... zielone dodaj czerwone usuń
pae46 Napisano 30 Kwiecień 2009 Autor Napisano 30 Kwiecień 2009 Poprawilem juz, wiem o co chodzi juz na nast reaz bede pamietal. A jeszcze bym prosil o jakis tutorial lub wskazowki co do sceny. Bo ta ktora zrobilem to jest raczej lipa :P
FF Napisano 30 Kwiecień 2009 Napisano 30 Kwiecień 2009 Zapodaje siatki moje challengera, może jakoś pomogą. Z tyłu troche faluje ale model nie jest zbyt świeży.
pae46 Napisano 2 Maj 2009 Autor Napisano 2 Maj 2009 Wlasciwie to ja jestem z siebie zadowolony: Fakt scene zrobilem nieudolnie ale jakos to wyglada ;] Jescze mam prosbe, moglby ktos pokazac mniej wiecej jak ustawiac swiatla sceny itp?
Camel Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 całkiem fajny render, ale go dopieść :D masz parę godzin na to :D
pae46 Napisano 7 Maj 2009 Autor Napisano 7 Maj 2009 (edytowane) Dobra mysle ze juz zostawie Challengera :) Wiele rzeczy jeszcze do poprawy ale szczerze to mam juz dosc jak na niego patrze, zaduzo bledow zrobilem i teraz mnie draznia :) Zabieram sie za jakis environment :)) Edytowane 7 Maj 2009 przez pae46
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się