Napisano 28 Kwiecień 200915 l Witam Ukonczylem wlasnie 2 projekt w zyciu przy uzyciu programu 3ds max. Wiem ze nie jest doskonaly i sam to widze ze wiele rzeczy trzeba poprawic ale poprostu zamalo mam wiedzy na to, prosze o jakies podpowiedzi, wskazowki. Aha i jak mozna to jakis tutorial do oswietlenia tego samochodzika (zrobilem ja tak jak umialem(swiecacy material),ale niewidac wszystkich ksztaltow samochodu tak jak bym chcial) Render na szybko:
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Jeśli jest czarny to na początek zrób w jasnym studiu najlepiej. i wez pokaz siatke :)
Napisano 28 Kwiecień 200915 l Bardzo mało można stwierdzić pokaż siatkę. Przy bocznej szybie z tyłu wydaje mi się coś nie tak.
Napisano 29 Kwiecień 200915 l no na masce zdecydowanie za gęsto w porównaniu z resztą :) dziwnie siatke ułożyłeś przy nadkolach, ale tak to jest ładnie :) ja robiłem hondę civic, ale wywaliłem z dysku niepotrzebnie, bo brałem się za następny ;/ Edytowane 3 Maj 200915 l przez Eddy__
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Tak wrzuć zwykłą. Maska tak gęsta a na tyle praktycznie linii nie ma jak to możliwe ?
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Maska, mysle, ze na screench jest juz po MSx1, tak to mozliwe. pae46, siatka jest z NURMSem, nie NURBSem. NURBS to technika modelowania, NURMS to skrot od Non-kto-by-to-pamietal-Mesh Smooth. Na drzwiach- i miedzy nimi a tylnym nadkolem, na pewno masz bledy- przez wielokaty. Edytowane 29 Kwiecień 200915 l przez Kr3tz
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Autor Popoprawialem te niedociagniecia o ktorych mowicie, a co do NURMS'a to racja :D ale takie 2 podobne i nawet niezwrocilem uwagi na to :P
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Z maski połowa edgów jest do wywalenia a o wlocie powietrza to już nie wspomnę 3/4 do wywalenia.
Napisano 29 Kwiecień 200915 l Autor A tak sie spytam. Czy ilosc edgow ma jakies istotne znaczenie? Jezeli sa ulozone zgodnie z zamierzona plaszczyzna to chyba niestanowia problemu. Czy zle rozumiem?
Napisano 30 Kwiecień 200915 l jeżeli są równo ułożone to nie mają dla ciebie znaczenia. Ale gdybyś robił samochód do gry to każdy edg się liczy bo samochody w grach mają na razie ograniczoną liczbę polygonów.
Napisano 30 Kwiecień 200915 l tutaj popraw ... buduj czworokąty za wszelką cene unikaj piecio i wyższych n-kątów ,trójkąty tylko na płaskich w miare powierzchniach bo też ms walą najlepiej 4-kąt . wrzucaj na imageshcack duże rozdzielczości siatki jak z czymś będziesz miał problem wtedy lepiej pokazac co poprawic... zielone dodaj czerwone usuń
Napisano 30 Kwiecień 200915 l Autor Poprawilem juz, wiem o co chodzi juz na nast reaz bede pamietal. A jeszcze bym prosil o jakis tutorial lub wskazowki co do sceny. Bo ta ktora zrobilem to jest raczej lipa :P
Napisano 30 Kwiecień 200915 l Zapodaje siatki moje challengera, może jakoś pomogą. Z tyłu troche faluje ale model nie jest zbyt świeży.
Napisano 2 Maj 200915 l Autor Wlasciwie to ja jestem z siebie zadowolony: Fakt scene zrobilem nieudolnie ale jakos to wyglada ;] Jescze mam prosbe, moglby ktos pokazac mniej wiecej jak ustawiac swiatla sceny itp?
Napisano 7 Maj 200915 l Autor Dobra mysle ze juz zostawie Challengera :) Wiele rzeczy jeszcze do poprawy ale szczerze to mam juz dosc jak na niego patrze, zaduzo bledow zrobilem i teraz mnie draznia :) Zabieram sie za jakis environment :)) Edytowane 7 Maj 200915 l przez pae46
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto