Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Ukonczylem wlasnie 2 projekt w zyciu przy uzyciu programu 3ds max.

Wiem ze nie jest doskonaly i sam to widze ze wiele rzeczy trzeba poprawic ale poprostu zamalo mam wiedzy na to, prosze o jakies podpowiedzi, wskazowki. Aha i jak mozna to jakis tutorial do oswietlenia tego samochodzika (zrobilem ja tak jak umialem(swiecacy material),ale niewidac wszystkich ksztaltow samochodu tak jak bym chcial)

 

Render na szybko:

f1852ce853e57e04m.jpg

  • Odpowiedzi 18
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli jest czarny to na początek zrób w jasnym studiu najlepiej.

i wez pokaz siatke :)

Napisano

Bardzo mało można stwierdzić pokaż siatkę.

Przy bocznej szybie z tyłu wydaje mi się coś nie tak.

Napisano

no na masce zdecydowanie za gęsto w porównaniu z resztą :)

dziwnie siatke ułożyłeś przy nadkolach, ale tak to jest ładnie :) ja robiłem hondę civic, ale wywaliłem z dysku niepotrzebnie, bo brałem się za następny ;/

Edytowane przez Eddy__

Napisano

Tak wrzuć zwykłą. Maska tak gęsta a na tyle praktycznie linii nie ma jak to możliwe ?

Napisano

Maska, mysle, ze na screench jest juz po MSx1, tak to mozliwe.

pae46, siatka jest z NURMSem, nie NURBSem. NURBS to technika modelowania, NURMS to skrot od Non-kto-by-to-pamietal-Mesh Smooth.

Na drzwiach- i miedzy nimi a tylnym nadkolem, na pewno masz bledy- przez wielokaty.

Edytowane przez Kr3tz

Napisano
  • Autor

Popoprawialem te niedociagniecia o ktorych mowicie, a co do NURMS'a to racja :D ale takie 2 podobne i nawet niezwrocilem uwagi na to :P

 

4b2c143dbe9d39ec.jpg

 

da71d8410c55421e.jpg

 

d15b0c417c65efd7.jpg

24e4a2f486a31667.jpg

Napisano

Z maski połowa edgów jest do wywalenia a o wlocie powietrza to już nie wspomnę 3/4 do wywalenia.

Napisano
  • Autor

A tak sie spytam. Czy ilosc edgow ma jakies istotne znaczenie? Jezeli sa ulozone zgodnie z zamierzona plaszczyzna to chyba niestanowia problemu. Czy zle rozumiem?

Napisano

jeżeli są równo ułożone to nie mają dla ciebie znaczenia. Ale gdybyś robił samochód do gry to każdy edg się liczy bo samochody w grach mają na razie ograniczoną liczbę polygonów.

Napisano

tutaj popraw ... buduj czworokąty za wszelką cene unikaj piecio i wyższych n-kątów ,trójkąty tylko na płaskich w miare powierzchniach bo też ms walą najlepiej 4-kąt .

wrzucaj na imageshcack duże rozdzielczości siatki jak z czymś będziesz miał problem wtedy lepiej pokazac co poprawic...

 

111111p.jpg

zielone dodaj czerwone usuń

Napisano
  • Autor

95752793.jpg

83122554.jpg

 

Poprawilem juz, wiem o co chodzi juz na nast reaz bede pamietal. A jeszcze bym prosil o jakis tutorial lub wskazowki co do sceny. Bo ta ktora zrobilem to jest raczej lipa :P

Napisano

Zapodaje siatki moje challengera, może jakoś pomogą. Z tyłu troche faluje ale model nie jest zbyt świeży.

challenger01.th.jpg

challenger02.th.jpg

Napisano
  • Autor

Wlasciwie to ja jestem z siebie zadowolony:

 

46989593.th.jpg

 

Fakt scene zrobilem nieudolnie ale jakos to wyglada ;] Jescze mam prosbe, moglby ktos pokazac mniej wiecej jak ustawiac swiatla sceny itp?

Napisano
  • Autor

Dobra mysle ze juz zostawie Challengera :) Wiele rzeczy jeszcze do poprawy ale szczerze to mam juz dosc jak na niego patrze, zaduzo bledow zrobilem i teraz mnie draznia :) Zabieram sie za jakis environment :))

 

10352733.jpg

 

68658540.jpg

Edytowane przez pae46

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności