Napisano 4 Maj 200915 l Jeden z moich pierwszych renderów, w którym założeniem było oddanie wszelkich wymiarów oraz kształtów oraz tekstur, odwzorowanie rzeczywistości taką, jaką zastałem pewnego wieczoru na moim lekko zaśmieconym biurku. Pomimo że obrazek wyszedł lekko nie w ten deseń w jaki planowałem, traktuję to jako dobre ćwiczenie. No i tak.. RAM nie pozwolił mi na użycie większej ilości świateł (doświetlenie kilku szczegółów których niestety tu nie widać), większą rozdzielczość obrazka oraz musiałem zrezygnować z displacement'u. :( Mimo wszystko, na renderze widzimy między innymi monitor NEC AS223wm, Nokię 3110c oraz puszkę Pepsi-Coli. Krytyka i komentarze mile widzalne. :)
Napisano 4 Maj 200915 l no niezle podoba sie :D..... tylko pytanie czy na tym twoim monitorze widnieje screen oryginalnego oprogramowania 3ds max :P
Napisano 4 Maj 200915 l widelec ma chyba za krótkie "kolce" nie wiadać czy kubek jest pełny czy pusty a jak pełny to ta ciecz jakaś trudna do zidentyfikowania:) trochę dużo ziarna. Jak na pierwszą prace to git!
Napisano 4 Maj 200915 l Autor Dzięki. :) Grain wyszedł paskudny w Photoshopie, kosztem podkręcania ostrości obrazka. Kubek jest pusty, natomiast pokrywa go niezidentyfikowana masa brudu, przeniesiona z oryginału. :P plasti - tak, to oryginalny screen z Maxa, poprosiłem znajomego żeby zrobił go na swoim PC i wysłał mi mailem... podziękowania mu za to. :P :)
Napisano 5 Maj 200915 l fajnie ci to wyszło patrzac na to mozna poczuc jak by sie tam siedzialo :d blat perfekt :] ale z kubkiem jest cos nie tak pozatym okejowa pozdrawiam
Napisano 5 Maj 200915 l Fajne, nawet nie mam sie do czego przyczepic Telefon troche cegla ;] to teraz wszystko co sie nie nazywa 'sony ericsson' to cegła?
Napisano 5 Maj 200915 l ja lubiec sony ericsson, bede musial sobie w przyszlosci zrobic dom z takich cegiel :P
Napisano 5 Maj 200915 l flarom z photoshopa mówimy nie ; ) reszta bardzo mi sie podoba...w lampke zainwestuj ta mi sie kojarzy z taką mała rozciągniętą obruconą wanną ; ) pozdrawiam
Napisano 5 Maj 200915 l całkiem spoko to wygląda. jest kilka mankamentów jak zbyt jednorodne światło, małe kontrasty, jakieś dziwne plamy (GI?) no i ta nieszczęsna flara. Szkoda, że nie nakreśliłeś klimatu tego pokoju. mocniej zdusić globalne światła a bardziej poświecić lampką na biurku. AA też nie wyrabia. Pozwoliłem sobie wrzucić lekkiego posta tego obrazka. Mam nadzieję, że jakoś tam pomoże: A tak ogólnie to gut work :)
Napisano 5 Maj 200915 l to teraz wszystko co sie nie nazywa 'sony ericsson' to cegła? Sam mam sony ericssona, Tylko ze moj to jest totalna cegla ;] Chodzi mi o to ze w tym ujeciu ten telefon wyglada kanciato
Napisano 5 Maj 200915 l Sam mam sony ericssona, Tylko ze moj to jest totalna cegla ;] Chodzi mi o to ze w tym ujeciu ten telefon wyglada kanciato Nie przesadzaj. :D Aż tak mocno nie jest kanciaty.
Napisano 5 Maj 200915 l no to jest Nokia, wiec napisalem dlaczego wg was wszystko co sie nie nazywa 'sony ericsson' jest cegla. Akurat Nokia jest dobra marka kiedys tam wypuszczali cegly ale wtedy to se nie istnialo nawet :P sorry za ten offtop
Napisano 7 Maj 200915 l Wydaje mi się, że taka lampka dawałaby ostre cienie. Wywal tą nieszczęsną flarę! Poza tym wrażenia pozytywne.
Napisano 12 Maj 200915 l słaby render. szum modele ładne.. ale jakosc renderu lezy. nie bede offtopować czy to nokia czy lg.. :( to ile ty mas ramu? ze cię tak ogranicza.. look my podpis jaki ja mam sprzęt. A mnie światło nie ogranicza..w takim stopniu aby nie muc dołączyć kilku świateł w jednej scenie.
Napisano 12 Maj 200915 l Autor słaby render. szum modele ładne.. ale jakosc renderu lezy. nie bede offtopować czy to nokia czy lg.. :( to ile ty mas ramu? ze cię tak ogranicza.. look my podpis jaki ja mam sprzęt. A mnie światło nie ogranicza..w takim stopniu aby nie muc dołączyć kilku świateł w jednej scenie. Niestety, Vray nie pozwolił mi w jednej scenie użyć więcej niż 3 świateł, bump mappingu, skomplikowanych modeli (wiem, nie wyglądają z tej odległości, ale z powodu braku umiejętności tworzenia prostych a ładnie wyglądających modeli, SĄ dość "gęste") oraz displacement'u... Po prostu, przy tej konfiguracji i rozdziałce, mniej więcej w połowie krzusił się i wywalał... A grain to głównie moja cudowna zasługa (ach, ten sharpen :P), więc bijąc się w piersi (mam??) zakrzyczam - wypaczcie. :P Co do kilku świateł na jednej scenie.. nie wiem jakich konretnie świateł, kilka zwykłych omni pewnie bym wrzucił. Tak czy siak, na RAM już nie śmiem narzekać, dokupiłem.