Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Moim dzisiejszym problemem jest z pozoru banalna rzecz, a jako że Google nie bardzo chciało mi łaskawie pomóc, to zwracam się do was. :)

 

Sytuacja: NA scenie utworzony został biped (male), ustawiony w pozie finalnej i przekonwertowany na poly, na tym poziome zmiany poszczególnych części ciała, modelowanie dodatkowe.

 

Problem: Pomimo konwersji na poly, "ciało" dalej zachowuje się jak biped! Nie mogę skasować wybranej części ciałą (a jest mi to potrzebne) ponieważ wtedy wyrzuca cały biped-poly. Zarówno w "figure mode" jak i bez sytuacja wygląda tak samo. Trochę pokrętne, ale czy ktoś was kiedyś spotkał się z taką sytuacją bądź wie jakie może być rozwiązanie? :)

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 874
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie próbowałem tego, ale zaznacz wszystkie jego podobiekty poza obiektem bip01 i z shiftem przesuń, tworząc nowy obiekt. jeśli nadal jego części będą zlinkowane, to zlikwiduj im linkowanie. Może coś to da.

Napisano
  • Autor

Dzięki za pomoc, niestety dalej tworzy kopię całego bipedu. Znalazłem jeden ciekawy sposób na obejście tego... Chodzi o dołączenie wybranych części bipedu do jakiejkolwiek innej bryły, np. prostej kostki czy cylindra. W ten sposób dołączane są KOPIE poszczególnych części bipedu... Dziwne, ale wychodzi na to że działa. :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności