lup_ Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Wie ktoś jak się robi w maxie unwrap. W blenderze wiem jak się to robi ale w maxie to chyba trudniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piksar Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 wiemy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lup_ Napisano 25 Maj 2009 Autor Share Napisano 25 Maj 2009 ale jak sie to robi ?z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nezumi Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Piksar - ale nie wszyscy bo ja na przyklad nie wiem. I nie chce wiedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bielik93 Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 ale jak sie to robi ?z góry dziękuje Bierzesz i robisz ;] i nigdy nie dziekuj z gory bo skad wiesz ze ktos to zrobi. A co do unwarp to w helpie w maxie pisze oraz wiele jest tutoriali i roznych opisow na necie jak ci sie zachce poiszukac to znajdziesz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Kupujesz xraya, pokazujesz na modelu miejsca gdzie ma byc przeciety, klikasz Unwrap i masz gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Mniej więcej się robi jak w blenderze tylko że ręcznie, zaznaczasz seamy, po czym każdy kawałek oddzielnie relaxujesz, jak się źle relaxuje to tniesz seamami aż się będzie dobrze relaxował. Ja zawsze używam tego pierwszego "relaxatora" z listy (chyba by faces albo coś takiego) dużej ilości iteracji coś ponad 1000 i ten drugi parametr na 1 i apply :) jak jest dobrze to ESC jak źle to dalej niech sobie liczy Nezumi - teraz już wiesz :P i jak się z tym czujesz ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 26 Maj 2009 Share Napisano 26 Maj 2009 Od którejś tam wersji maxa masz jeszcze pelt mapping,działa wlaściwie tak samo jak w blenderze tyle że masz większą kontrolę nad mapowaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 26 Maj 2009 Share Napisano 26 Maj 2009 4. Nie zamierzamy poświęcać swojego czasu na odpowiedzi ludziom niechętnym do samodzielnego myślenia - odróbcie więc swoją pracę domową zanim zadacie jakiekolwiek pytanie - przeszukajcie manuale, FAQ, www, zapytajcie doświadczonych przyjaciół. O pogodę też pytasz na forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mr_SAN Napisano 26 Maj 2009 Share Napisano 26 Maj 2009 Pelt mapping.. ostatnio sam zaczałem sie tym bawic. To naprawde ma duży potencjał :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się