adek Napisano 5 Czerwiec 2009 Napisano 5 Czerwiec 2009 Firma mental images uruchomiła bibliotekę shaderów MetaSL. Na ten moment znajduje się w niej 95 materiałów, ale miejmy nadzieję, że użytkownicy w miarę upływu czasu coraz chętniej będą dzielić się utworzonymi przez siebie shaderami i będzie ich więcej. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=671
zdeno Napisano 5 Czerwiec 2009 Napisano 5 Czerwiec 2009 no proszę ;) do czegoś się jednak przydał się maxwellrender ;) dzięki niemu nagle wszyscy zaczęli robić darmowe biblioteki materiałów i dawać skalibrowane scenki z kulkowatymi modelami prezentacyjnymi.
streaker Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Akurat po oficjalnej bibliotece mental images spodziewałem się, że będą wspierać wszystkie produkty, gdzie mental jest zainplementowany, a nie tylko maxa, w dodatku tylko 2010... FAIL
mirekbini Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 cos sie nie chce ściągnąć , wyskakuje cos takiego : Plik C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\ERqwzEgV.zip.part nie może zostać zapisany, ponieważ nie można odczytać pliku źródłowego. Należy spróbować później lub skontaktować się z administratorem serwera.
SYmek Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 Akurat po oficjalnej bibliotece mental images spodziewałem się, że będą wspierać wszystkie produkty, gdzie mental jest zainplementowany, a nie tylko maxa, w dodatku tylko 2010... FAILJeśli to, co twierdzi mental images i adsk o metasl jest prawdą, możesz sobie te materiały otworzyć w mental mill, skompilować i użyć w którymkolwiek programie ;)
streaker Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2
Destroyer Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 ach ten mental ;) jak tu go nie kochać :D
mafida Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2 Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady...
Destroyer Napisano 6 Czerwiec 2009 Napisano 6 Czerwiec 2009 tak i jeszcze tylko dla jedynej słusznej przeglądarki eh :/
Temporal Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 oj zly mental bardzo zly przeciez to jakis spisek
kotisded Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 U mnie rejestracja poszla wpozadku, sciaganie tez. Pokopiowalem pliki wg readme i pojawia sie cos takiego przy próbie zaladowania *.xmsi do drrectX shadera. C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero I że co to niby?
Wray Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2 Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady... Używam Firefoxa i wszystko działa bez problemu. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się