Napisano 5 Czerwiec 200915 l Firma mental images uruchomiła bibliotekę shaderów MetaSL. Na ten moment znajduje się w niej 95 materiałów, ale miejmy nadzieję, że użytkownicy w miarę upływu czasu coraz chętniej będą dzielić się utworzonymi przez siebie shaderami i będzie ich więcej. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=671
Napisano 5 Czerwiec 200915 l no proszę ;) do czegoś się jednak przydał się maxwellrender ;) dzięki niemu nagle wszyscy zaczęli robić darmowe biblioteki materiałów i dawać skalibrowane scenki z kulkowatymi modelami prezentacyjnymi.
Napisano 6 Czerwiec 200915 l Akurat po oficjalnej bibliotece mental images spodziewałem się, że będą wspierać wszystkie produkty, gdzie mental jest zainplementowany, a nie tylko maxa, w dodatku tylko 2010... FAIL
Napisano 6 Czerwiec 200915 l cos sie nie chce ściągnąć , wyskakuje cos takiego : Plik C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\ERqwzEgV.zip.part nie może zostać zapisany, ponieważ nie można odczytać pliku źródłowego. Należy spróbować później lub skontaktować się z administratorem serwera.
Napisano 6 Czerwiec 200915 l Akurat po oficjalnej bibliotece mental images spodziewałem się, że będą wspierać wszystkie produkty, gdzie mental jest zainplementowany, a nie tylko maxa, w dodatku tylko 2010... FAILJeśli to, co twierdzi mental images i adsk o metasl jest prawdą, możesz sobie te materiały otworzyć w mental mill, skompilować i użyć w którymkolwiek programie ;)
Napisano 6 Czerwiec 200915 l No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2
Napisano 6 Czerwiec 200915 l No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2 Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady...
Napisano 7 Czerwiec 200915 l U mnie rejestracja poszla wpozadku, sciaganie tez. Pokopiowalem pliki wg readme i pojawia sie cos takiego przy próbie zaladowania *.xmsi do drrectX shadera. C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero I że co to niby?
Napisano 7 Czerwiec 200915 l No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;) FAIL^2 Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady... Używam Firefoxa i wszystko działa bez problemu. :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto