Skocz do zawartości

MetaSL - biblioteka materiałów od mental images


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Firma mental images uruchomiła bibliotekę shaderów MetaSL. Na ten moment znajduje się w niej 95 materiałów, ale miejmy nadzieję, że użytkownicy w miarę upływu czasu coraz chętniej będą dzielić się utworzonymi przez siebie shaderami i będzie ich więcej.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=671

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

no proszę ;) do czegoś się jednak przydał się maxwellrender ;) dzięki niemu nagle wszyscy zaczęli robić darmowe biblioteki materiałów i dawać skalibrowane scenki z kulkowatymi modelami prezentacyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos sie nie chce ściągnąć , wyskakuje cos takiego :

Plik C:\DOCUME~1\ADMINI~1\USTAWI~1\Temp\ERqwzEgV.zip.part nie może zostać zapisany, ponieważ nie można odczytać pliku źródłowego.

 

Należy spróbować później lub skontaktować się z administratorem serwera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat po oficjalnej bibliotece mental images spodziewałem się, że będą wspierać wszystkie produkty, gdzie mental jest zainplementowany, a nie tylko maxa, w dodatku tylko 2010... FAIL
Jeśli to, co twierdzi mental images i adsk o metasl jest prawdą, możesz sobie te materiały otworzyć w mental mill, skompilować i użyć w którymkolwiek programie ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;)

 

FAIL^2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;)

 

FAIL^2

Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie rejestracja poszla wpozadku, sciaganie tez. Pokopiowalem pliki wg readme i pojawia sie cos takiego przy próbie zaladowania *.xmsi do drrectX shadera.

 

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1302,28): warning X4122: sum of 1 and -3.74915e-033 cannot be represented accurately in double precision

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1335,45): warning X4008: floating point division by zero

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero

C:\Program Files\Autodesk\3ds Max 2010\maps\fx\memory(1560,16): warning X4008: floating point division by zero

 

 

I że co to niby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kompilowanie tego specjalnie dla mayi czy xsi to chyba jak zabieranie się za koszenie trawy traktorem w ogródku za domem, przecież to pewnie tylko odpowiednio ustawione standardowe shadery z teksturkami, ale co mi tam, myśle sobie, że sprawdzę. Ściągnałem sobie mental milla artist edyszyn, zarejestrowałem na ww. stronie i psikus - po logowaniu trzeba zaakceptować regulamin - tylko, że nigdzie nie ma guzika Accept, tylko X w górnym rogu i nijak się do materiałów dobrać nie można ;)

 

FAIL^2

Spróbuj pod IE stronkę otworzyć-u mnie się accept pojawił:).Pod operą nie da rady...

 

Używam Firefoxa i wszystko działa bez problemu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności