brayanpl Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 :DCześć:D Mam mały problem ;] jak uzyskać taki efekt jak na Tym zdjęciu ;( ? Koleś naciska "3" na klawiaturze ja również a mnie nic się nie dzieje ... Wchodziłem nawet w Mesh--> Smooth i nic tzn wygładza się wszystko ale w większym stopniu ... nawet jeżeli wartość Division zmniejsze do 1 ... Moze trzeba coś skąfigurowac jezeli tak z góry dziękuje za odpowiedź i za pomoc ;] Pzdro;) http://s3.zapodaj.net/7403717.jpg.html
Tomasz_87 Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 pewnie masz starsza wersje majki, bodajze ponizej 2008 nie ma tego co chcesz pod przyciskiem nr3
kamode Napisano 7 Czerwiec 2009 Napisano 7 Czerwiec 2009 Taki sam efekt wyświetlania obiektu uzyskasz za pomocą opcji Smooth Mesh Preview w Attribute Editor obiektu.
brayanpl Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Napisano 9 Czerwiec 2009 Czyli xD ? :P JAk tam wejść jakaś wskazówka :D ? :P z gory thx
brayanpl Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Napisano 9 Czerwiec 2009 wchodzę w Mesh--> Smooth i to wygładza krawędzie ale nie tak ...
brayanpl Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Napisano 9 Czerwiec 2009 Wszedłem w Attribute Editor obiektu. a tam nie ma Smooth Mesh Preview :( jak kolega wyżej napisał ;( plz help
Marten Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Naprawde nie masz czegoś takiego ?? którą majke masz ??
beny Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Jak nie mozesz znalezc tej opcji to zrob to naokolo ale to nie to samo co w tutku najwidoczniej, ale coz ... jak masz inna wersje a chcesz cos podobnego widziec :) to zrob tak: 1. Klikasz F3 - jestes w menu polygons 2. Klikasz sobie w "Proxy"-> SubDiv Proxy 3. potem z zaznaczonym obiektem klikasz "Proxy" -> Toggle SubDiv Proxy. Ale najlepiej kliknij po prostu z zaznaczonym obiektem 3 ... no ale jak nie dziala to coz ... nie ta Mayka.
brayanpl Napisano 10 Czerwiec 2009 Autor Napisano 10 Czerwiec 2009 Marten - Moja wersja majki to 8.5 ;] i nie mam tej opcji . beny - Dzięki za pomoc może nie wygląda to idealnie jak na tutku ale jest przybliżony efekt dzieki :)
ca mel Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Zgadza sie kolego, smooth mesh preview wprowadzili jako wielka innowacje dopiero w wersji 2008. W starszych wersjach musisz skorzystac z subdivproxy preview, czyli wybierasz z menu polygons/proxy/subdiv proxy i edytujesz glowny obiekt a w miedzyczasie wygladzony przejmuje wszystkie zmiany ktore wprowadzasz do glownego. Jak juz wyglada wszystko jak trzeba usuwasz proxy i wygładzasz standardowym smoothem glowny obiekt. Fajne jest to ze ten wygladzony obiekt proxy mozesz sobie przesunac, i widziec wtedy dwa naraz w trybie cieniowania albo np w trybie dwoch kamer. Ogolnie troche to upierdliwe, ale niech pocieszy Cie to ze w starszych wersjach mai bylo jeszcze dziwniej - w takiej np 2.0 trzeba bylo samemu laczyc nody geometrii z jakimis matrycami danych i samo to zajmowalo dobre pare minut ;] A ogolnie warto sie przesiasc na tą conajmniej 2008, sporo w niej pozytywnych zmian. Pozdr
Marten Napisano 10 Czerwiec 2009 Napisano 10 Czerwiec 2009 Zawzięty jestem, pogrzebałem w necie i znalazłem coś takiego http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/modeling/poly_tools/3304.html szczególnie moją uwagę przyciągnął napisik "Quick Access PolySmooth for Maya 8.5 and lower", może to jest jakieś rozwiązanie, nie wiem, próbuj :D
brayanpl Napisano 11 Czerwiec 2009 Autor Napisano 11 Czerwiec 2009 heh A jednak to nie jest to :( Tamto co koleś naciska 3 wygładza krawędzie i wogule a to dodaje więcej krawędzi ale nie wygładza niczego :( Musi być jakiś na yo sposób ....
Luki Luki Napisano 11 Czerwiec 2009 Napisano 11 Czerwiec 2009 Jest jeden, przerzucenie sie na maje 2008/2009. Jesli liczysz ze jakis hobbysta zalatwil pluginem do starej mayi to co jest w nowej w standardzie, to mozesz sie przeliczyc.
ciacho191 Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 możesz też skonwentorować do nurmbs - modify->convert to-> polygons to nurmbs ps. dużo spamujesz - oducz się tego
asblaze Napisano 27 Czerwiec 2009 Napisano 27 Czerwiec 2009 Ja jestem przekonany, że obrazek "JEGO" to nurbsy - z resztą widać krzywe które tworzą powierzchnie, gdy tymczasem "MOJE" to poligony :) Dlatego nie możesz uzyskać :)
miras Napisano 30 Czerwiec 2009 Napisano 30 Czerwiec 2009 Active Smooth Poly jest ok, dobrze się na tym pracuje z polygonami, możesz też spróbować Connect Poly Shape, stare jak świat, a JEGO to na pewno nurbsy :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się