Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

:DCześć:D Mam mały problem ;] jak uzyskać taki efekt jak na Tym zdjęciu ;( ?

Koleś naciska "3" na klawiaturze ja również a mnie nic się nie dzieje ... Wchodziłem nawet w Mesh--> Smooth i nic tzn wygładza się wszystko ale w większym stopniu ... nawet jeżeli wartość Division zmniejsze do 1 ... Moze trzeba coś skąfigurowac jezeli tak z góry dziękuje za odpowiedź i za pomoc ;] Pzdro;)

http://s3.zapodaj.net/7403717.jpg.html

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak nie mozesz znalezc tej opcji to zrob to naokolo ale to nie to samo co w tutku najwidoczniej, ale coz ... jak masz inna wersje a chcesz cos podobnego widziec :) to zrob tak:

 

1. Klikasz F3 - jestes w menu polygons

2. Klikasz sobie w "Proxy"-> SubDiv Proxy

3. potem z zaznaczonym obiektem klikasz "Proxy" -> Toggle SubDiv Proxy.

 

Ale najlepiej kliknij po prostu z zaznaczonym obiektem 3 ... no ale jak nie dziala to coz ... nie ta Mayka.

Napisano

Marten - Moja wersja majki to 8.5 ;] i nie mam tej opcji .

beny - Dzięki za pomoc może nie wygląda to idealnie jak na tutku ale jest przybliżony efekt dzieki :)

Napisano

Zgadza sie kolego, smooth mesh preview wprowadzili jako wielka innowacje dopiero w wersji 2008.

W starszych wersjach musisz skorzystac z subdivproxy preview, czyli wybierasz z menu

polygons/proxy/subdiv proxy i edytujesz glowny obiekt a w miedzyczasie wygladzony

przejmuje wszystkie zmiany ktore wprowadzasz do glownego.

Jak juz wyglada wszystko jak trzeba usuwasz proxy i wygładzasz standardowym smoothem glowny obiekt. Fajne jest to ze ten wygladzony obiekt proxy mozesz sobie

przesunac, i widziec wtedy dwa naraz w trybie cieniowania albo np w trybie dwoch kamer.

Ogolnie troche to upierdliwe, ale niech pocieszy Cie to ze w starszych wersjach mai bylo jeszcze dziwniej - w takiej np 2.0 trzeba bylo samemu laczyc nody geometrii z jakimis matrycami danych i samo to zajmowalo dobre pare minut ;]

A ogolnie warto sie przesiasc na tą conajmniej 2008, sporo w niej pozytywnych zmian.

Pozdr

Napisano

heh A jednak to nie jest to :( Tamto co koleś naciska 3 wygładza krawędzie i wogule a to dodaje więcej krawędzi ale nie wygładza niczego :( Musi być jakiś na yo sposób ....

Napisano

Ja jestem przekonany, że obrazek "JEGO" to nurbsy - z resztą widać krzywe które tworzą powierzchnie, gdy tymczasem "MOJE" to poligony :)

 

Dlatego nie możesz uzyskać :)

Napisano

Active Smooth Poly jest ok, dobrze się na tym pracuje z polygonami, możesz też spróbować Connect Poly Shape, stare jak świat, a JEGO to na pewno nurbsy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności