Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

:DCześć:D Mam mały problem ;] jak uzyskać taki efekt jak na Tym zdjęciu ;( ?

Koleś naciska "3" na klawiaturze ja również a mnie nic się nie dzieje ... Wchodziłem nawet w Mesh--> Smooth i nic tzn wygładza się wszystko ale w większym stopniu ... nawet jeżeli wartość Division zmniejsze do 1 ... Moze trzeba coś skąfigurowac jezeli tak z góry dziękuje za odpowiedź i za pomoc ;] Pzdro;)

http://s3.zapodaj.net/7403717.jpg.html

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Taki sam efekt wyświetlania obiektu uzyskasz za pomocą opcji Smooth Mesh Preview w Attribute Editor obiektu.

Napisano
  • Autor

Wszedłem w Attribute Editor obiektu. a tam nie ma Smooth Mesh Preview :( jak kolega wyżej napisał ;( plz help

Napisano

Jak nie mozesz znalezc tej opcji to zrob to naokolo ale to nie to samo co w tutku najwidoczniej, ale coz ... jak masz inna wersje a chcesz cos podobnego widziec :) to zrob tak:

 

1. Klikasz F3 - jestes w menu polygons

2. Klikasz sobie w "Proxy"-> SubDiv Proxy

3. potem z zaznaczonym obiektem klikasz "Proxy" -> Toggle SubDiv Proxy.

 

Ale najlepiej kliknij po prostu z zaznaczonym obiektem 3 ... no ale jak nie dziala to coz ... nie ta Mayka.

Napisano
  • Autor

Marten - Moja wersja majki to 8.5 ;] i nie mam tej opcji .

beny - Dzięki za pomoc może nie wygląda to idealnie jak na tutku ale jest przybliżony efekt dzieki :)

Napisano

Zgadza sie kolego, smooth mesh preview wprowadzili jako wielka innowacje dopiero w wersji 2008.

W starszych wersjach musisz skorzystac z subdivproxy preview, czyli wybierasz z menu

polygons/proxy/subdiv proxy i edytujesz glowny obiekt a w miedzyczasie wygladzony

przejmuje wszystkie zmiany ktore wprowadzasz do glownego.

Jak juz wyglada wszystko jak trzeba usuwasz proxy i wygładzasz standardowym smoothem glowny obiekt. Fajne jest to ze ten wygladzony obiekt proxy mozesz sobie

przesunac, i widziec wtedy dwa naraz w trybie cieniowania albo np w trybie dwoch kamer.

Ogolnie troche to upierdliwe, ale niech pocieszy Cie to ze w starszych wersjach mai bylo jeszcze dziwniej - w takiej np 2.0 trzeba bylo samemu laczyc nody geometrii z jakimis matrycami danych i samo to zajmowalo dobre pare minut ;]

A ogolnie warto sie przesiasc na tą conajmniej 2008, sporo w niej pozytywnych zmian.

Pozdr

Napisano
  • Autor

heh A jednak to nie jest to :( Tamto co koleś naciska 3 wygładza krawędzie i wogule a to dodaje więcej krawędzi ale nie wygładza niczego :( Musi być jakiś na yo sposób ....

Napisano

Jest jeden, przerzucenie sie na maje 2008/2009.

Jesli liczysz ze jakis hobbysta zalatwil pluginem do starej mayi to co jest w nowej w standardzie, to mozesz sie przeliczyc.

Napisano

możesz też skonwentorować do nurmbs - modify->convert to-> polygons to nurmbs

 

ps. dużo spamujesz - oducz się tego

Napisano

Ja jestem przekonany, że obrazek "JEGO" to nurbsy - z resztą widać krzywe które tworzą powierzchnie, gdy tymczasem "MOJE" to poligony :)

 

Dlatego nie możesz uzyskać :)

Napisano

Active Smooth Poly jest ok, dobrze się na tym pracuje z polygonami, możesz też spróbować Connect Poly Shape, stare jak świat, a JEGO to na pewno nurbsy :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności