Napisano 7 Czerwiec 200915 l :DCześć:D Mam mały problem ;] jak uzyskać taki efekt jak na Tym zdjęciu ;( ? Koleś naciska "3" na klawiaturze ja również a mnie nic się nie dzieje ... Wchodziłem nawet w Mesh--> Smooth i nic tzn wygładza się wszystko ale w większym stopniu ... nawet jeżeli wartość Division zmniejsze do 1 ... Moze trzeba coś skąfigurowac jezeli tak z góry dziękuje za odpowiedź i za pomoc ;] Pzdro;) http://s3.zapodaj.net/7403717.jpg.html
Napisano 7 Czerwiec 200915 l pewnie masz starsza wersje majki, bodajze ponizej 2008 nie ma tego co chcesz pod przyciskiem nr3
Napisano 7 Czerwiec 200915 l Taki sam efekt wyświetlania obiektu uzyskasz za pomocą opcji Smooth Mesh Preview w Attribute Editor obiektu.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Wszedłem w Attribute Editor obiektu. a tam nie ma Smooth Mesh Preview :( jak kolega wyżej napisał ;( plz help
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Jak nie mozesz znalezc tej opcji to zrob to naokolo ale to nie to samo co w tutku najwidoczniej, ale coz ... jak masz inna wersje a chcesz cos podobnego widziec :) to zrob tak: 1. Klikasz F3 - jestes w menu polygons 2. Klikasz sobie w "Proxy"-> SubDiv Proxy 3. potem z zaznaczonym obiektem klikasz "Proxy" -> Toggle SubDiv Proxy. Ale najlepiej kliknij po prostu z zaznaczonym obiektem 3 ... no ale jak nie dziala to coz ... nie ta Mayka.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Autor Marten - Moja wersja majki to 8.5 ;] i nie mam tej opcji . beny - Dzięki za pomoc może nie wygląda to idealnie jak na tutku ale jest przybliżony efekt dzieki :)
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Zgadza sie kolego, smooth mesh preview wprowadzili jako wielka innowacje dopiero w wersji 2008. W starszych wersjach musisz skorzystac z subdivproxy preview, czyli wybierasz z menu polygons/proxy/subdiv proxy i edytujesz glowny obiekt a w miedzyczasie wygladzony przejmuje wszystkie zmiany ktore wprowadzasz do glownego. Jak juz wyglada wszystko jak trzeba usuwasz proxy i wygładzasz standardowym smoothem glowny obiekt. Fajne jest to ze ten wygladzony obiekt proxy mozesz sobie przesunac, i widziec wtedy dwa naraz w trybie cieniowania albo np w trybie dwoch kamer. Ogolnie troche to upierdliwe, ale niech pocieszy Cie to ze w starszych wersjach mai bylo jeszcze dziwniej - w takiej np 2.0 trzeba bylo samemu laczyc nody geometrii z jakimis matrycami danych i samo to zajmowalo dobre pare minut ;] A ogolnie warto sie przesiasc na tą conajmniej 2008, sporo w niej pozytywnych zmian. Pozdr
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Zawzięty jestem, pogrzebałem w necie i znalazłem coś takiego http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/modeling/poly_tools/3304.html szczególnie moją uwagę przyciągnął napisik "Quick Access PolySmooth for Maya 8.5 and lower", może to jest jakieś rozwiązanie, nie wiem, próbuj :D
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Autor heh A jednak to nie jest to :( Tamto co koleś naciska 3 wygładza krawędzie i wogule a to dodaje więcej krawędzi ale nie wygładza niczego :( Musi być jakiś na yo sposób ....
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Jest jeden, przerzucenie sie na maje 2008/2009. Jesli liczysz ze jakis hobbysta zalatwil pluginem do starej mayi to co jest w nowej w standardzie, to mozesz sie przeliczyc.
Napisano 27 Czerwiec 200915 l możesz też skonwentorować do nurmbs - modify->convert to-> polygons to nurmbs ps. dużo spamujesz - oducz się tego
Napisano 27 Czerwiec 200915 l Ja jestem przekonany, że obrazek "JEGO" to nurbsy - z resztą widać krzywe które tworzą powierzchnie, gdy tymczasem "MOJE" to poligony :) Dlatego nie możesz uzyskać :)
Napisano 30 Czerwiec 200915 l Active Smooth Poly jest ok, dobrze się na tym pracuje z polygonami, możesz też spróbować Connect Poly Shape, stare jak świat, a JEGO to na pewno nurbsy :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto