Napisano 9 Czerwiec 200915 l Wraz z Basią przygotowujemy właśnie dla Evermotion najnowszą, 66-tą kolekcję archmodels poświęconą instrumentom muzycznym. Poniżej część naszych dotychczasowych modeli (wraz z siatkami niektórych z nich) - trzy pierwsze wykonane w Max'ie (Basia), pozostałe w Blenderze (ja). Edytowane 9 Czerwiec 200915 l przez mookie
Napisano 9 Czerwiec 200915 l No no... Trzeba było każdy wrzucać osobno. W każdym jest tyyyle do oglądania :D
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Bardzo ładne, tylko czemu prawie wszystkie tak chamsko wycięte z szarego tła? Nie lepiej od razu zrenderować na białym tle albo na alfie? W blenderze możesz renderować z opcją RGBA zamiast RGB (pod F10 > Format) np. do pliku png, wtedy będzie bez tła i możesz dowolnie zmieniać w photoshopie. Edytowane 9 Czerwiec 200915 l przez Ania
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Sorki za jakość, mój monitor spłatał mi brzydkiego figla. Krekatau - ktoś preferuje jeden program, a ktoś inny, po prostu.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l Autor marc_in, mpta - dzięki! Gentlemani o kasie ponoć nie rozmawiają :) Siatka tradycyjnego bębna naal. Wykonanie - Blender.
Napisano 10 Czerwiec 200915 l naprawde ladne modele... przemyslana siatka... i ten detal :) Edytowane 10 Czerwiec 200915 l przez Indorek
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Świetne modele i tekstury. :) Do tego ten blender, czarna magia interface, więc tym bardziej na plus.
Napisano 23 Czerwiec 200915 l pelna profeska, jak fotki :) gratuluje jak zrobiles ten powykrecany sznur 3 posty temu w modelu shehnai ? mam swoj sposob ale ciekaw jestem Twojego . pozdrawiam :)
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Pozwolisz mookie ze cię wyręczę ;) Zrobione za pomocą funkcji Screw. Im więcej dodasz półokręgów o tyle więcej będzie części składowych liny. Potem dajesz krzywą i łączysz ze sobą poprzez Curve Deform i gotowe ;)
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Autor Mam identyczny sposób, jak zaprezentował MasterFantaster (nawet obrazek jest dziwnie znajomy). Dzięki za komentarze!
Napisano 23 Czerwiec 200915 l Podzielisz się materiałem z puzonu? Ostatnio trąbkę rendziłem, ale mój mój efekt nie jest taki fajny jak twój...
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Autor Dwa kolejne modele wykonane przez Basię :) Gitara klasyczna i perkusja.
Napisano 24 Czerwiec 200915 l Swietnie wam idzie :] perskusja jest bajerancka fajny shader talerzy,w gitarze brakuje troche odbić na przodzie, nie widać przez to ze jest lakierowana.
Napisano 26 Czerwiec 200915 l Autor Siatka i bryła concertiny (taka harmonia, tyle że nieco mniejsza). Co do materiału puzonu - diffuse R102G77B44, Reflect R246G210B164, Fresnel na 0.15, Glossiness na 1.0 (pod Vraya).
Napisano 29 Czerwiec 200915 l Świetnie wam idzie naprawdę super zbiór modeli się zapowiada, dzięki wam poznałem wiele instrumentów o których wcześniej nie wiedziałem, super detal i przemyślana siatka, czasami jednak zbyt dokladnie nie wiedac czasem na renderach, ale i tak to bardzo pozytywnie, super inicjatywa pozdrawiam
Napisano 1 Lipiec 200915 l Autor Dzięki za ciepłe słowa! To już ostatnie modele - tym razem proste słuchawki, cześć zestawu dla DJ-a.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto