Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Wraz z Basią przygotowujemy właśnie dla Evermotion najnowszą, 66-tą kolekcję archmodels poświęconą instrumentom muzycznym. Poniżej część naszych dotychczasowych modeli (wraz z siatkami niektórych z nich) - trzy pierwsze wykonane w Max'ie (Basia), pozostałe w Blenderze (ja).

 

siatki.th.jpg

 

instrumentsmusical.th.jpg

Edytowane przez mookie

  • Odpowiedzi 26
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No no... Trzeba było każdy wrzucać osobno. W każdym jest tyyyle do oglądania :D

Napisano

Bardzo ładne, tylko czemu prawie wszystkie tak chamsko wycięte z szarego tła? Nie lepiej od razu zrenderować na białym tle albo na alfie?

W blenderze możesz renderować z opcją RGBA zamiast RGB (pod F10 > Format) np. do pliku png, wtedy będzie bez tła i możesz dowolnie zmieniać w photoshopie.

Edytowane przez Ania

Napisano

Dlaczego jednocześnie Maks i Blender?

Napisano
  • Autor

Sorki za jakość, mój monitor spłatał mi brzydkiego figla.

 

Krekatau - ktoś preferuje jeden program, a ktoś inny, po prostu.

Napisano
  • Autor

marc_in, mpta - dzięki! Gentlemani o kasie ponoć nie rozmawiają :)

 

Siatka tradycyjnego bębna naal. Wykonanie - Blender.

 

naal.th.jpg

Napisano

naprawde ladne modele... przemyslana siatka... i ten detal :)

Edytowane przez Indorek

Napisano

Świetne modele i tekstury. :)

Do tego ten blender, czarna magia interface, więc tym bardziej na plus.

Napisano

pelna profeska, jak fotki :) gratuluje

jak zrobiles ten powykrecany sznur 3 posty temu w modelu shehnai ? mam swoj sposob ale ciekaw jestem Twojego . pozdrawiam :)

Napisano

Pozwolisz mookie ze cię wyręczę ;)

Zrobione za pomocą funkcji Screw. Im więcej dodasz półokręgów o tyle więcej będzie części składowych liny.

index.php?action=dlattach;topic=5571.0;attach=7901;image

 

Potem dajesz krzywą i łączysz ze sobą poprzez Curve Deform i gotowe ;)

Napisano
  • Autor

Mam identyczny sposób, jak zaprezentował MasterFantaster (nawet obrazek jest dziwnie znajomy). Dzięki za komentarze!

Napisano

Podzielisz się materiałem z puzonu? Ostatnio trąbkę rendziłem, ale mój mój efekt nie jest taki fajny jak twój...

Napisano
  • Autor

Dwa kolejne modele wykonane przez Basię :) Gitara klasyczna i perkusja.

 

gitaraklasyczna.th.jpg

 

drumb44.th.jpg

Napisano

Swietnie wam idzie :] perskusja jest bajerancka fajny shader talerzy,w gitarze brakuje troche odbić na przodzie, nie widać przez to ze jest lakierowana.

Napisano

Czekam na bas :D Jako referkę polecam Warwicki bo są piękne :P

Napisano
  • Autor

Siatka i bryła concertiny (taka harmonia, tyle że nieco mniejsza). Co do materiału puzonu - diffuse R102G77B44, Reflect R246G210B164, Fresnel na 0.15, Glossiness na 1.0 (pod Vraya).

 

concertina.th.jpg

Napisano

Świetnie wam idzie naprawdę super zbiór modeli się zapowiada, dzięki wam poznałem wiele instrumentów o których wcześniej nie wiedziałem, super detal i przemyślana siatka, czasami jednak zbyt dokladnie nie wiedac czasem na renderach, ale i tak to bardzo pozytywnie, super inicjatywa pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki za ciepłe słowa! To już ostatnie modele - tym razem proste słuchawki, cześć zestawu dla DJ-a.

 

headphonesz.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności